Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2008, 10:06   #21
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta

Daar gaat die kleuterschool helemaal niets aan veranderen .
buiten het feit dat u natuurlijk gelijk heeft qua de rest van uw post, is het vooral van belang om kleutertjes zo vroeg mogelijk kennis te laten maken met de nederlandse taal, zodat ze het nederlands sneller kunnen opnemen.

Door ze thuis in het berbers of arabisch of turks op te voeden creëert men een nog grotere achterstand. Als men anderstalige kinderen verplicht om vanaf drie jaar naar de kleuterklas te gaan dan spreken ze tenminste al wat nederlands op het moment dat ze naar het eerste studiejaar moeten, zodat ze de vlaamse kinderen niet nodeloos achterhouden omdat ze de juf geeneens verstaan.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 05:26   #22
senegal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Daar gaat die kleuterschool helemaal niets aan veranderen . De wil om te integreren en de taal te leren is er niet .
Ik heb de taal wel geleerd, maar om wat te horen te krijgen? Niets anders dan heidense ketterijen.
Citaat:
Zolang de migranten de taal en gewoontes van hun land van herkomst niet laten vallen zal er ook nooit sprake kunnen zijn van enige vorm van integratie .
Beter die taal niet leren, want dan heb je een goed ekskuus om niet met die heidenen te moeten praten.
Citaat:
-Laat ze al eens beginnen met de dubbele nationaliteit te laten verdwijnen , dan kan elke migrant nog steeds kiezen dewelke hij wil houden , en uiteraard dus ook in welk land hij wil wonen en daar de taal en gewoontes van overnemen.
Daar moet dan wel het thuisland van de migrant voor te vinden zijn. Ik heb op simpele aanvraag onmiddellijk een paspoort gekregen, hoor. Ik kan dat trouwens in gans subsaharaans Afrika doen.

Ik heb trouwens een andere naam op het aanvraagformulier ingevuld, dan kan er nooit discussie ontstaan over "die persoon heeft 5 verschillende nationaliteiten", want ik kan dan perfect volhouden dat het om 5 verschillende personen gaat. Zie maar, alle gegevens op deze paspoorten zijn verschillend.

Ik heb trouwens een Belgisch visum aangevraagd op één van mijn Afrikaanse paspoorten, want dan hoef ik dat Belgisch paspoort niet te gebruiken.

Daarenboven, vraag ik, vroeg of laat, op dat paspoort terug de Belgische nationaliteit aan, want dan heb ik twee Belgische paspoorten en twee identiteitskaarten op twee verschillende namen. Maar dat eerste Belgische paspoort geef ik dan wel door aan een vriend, want die heeft daar al om gevraagd.

Ik ga trouwens Arabisch beginnen leren, want ik trek liever op met de Marokkanen dan met de Belgen, zie je.

En als ik dan genoeg Arabisch ken, dan laat ik wel eens een Algerijns paspoort aanvragen, tegen betaling -- dan ben ik een Algerijnse neger -- om daar dan bijvoorbeeld de Franse nationaliteit op aan te vragen. Dit, nadat ik op dat paspoort uitgeprocedeerd ben geraakt , en achteraf via een amnestiemaatregel, dat paspoort uit de volstrekte illegaliteit, opnieuw boven water kan laten komen, om daar de nodige afstempelingen op te laten zetten, die gaan toelaten om aan een Tunesische vluchtelinge -- een vriendien van mij -- in Zweden tegen betaling de Franse nationaliteit te bezorgen, via dewelke ze natuurlijk ook alweer bepaalde transacties kan uitvoeren, die moeten toelaten dat mijn Nigeriaans paspoort ook in orde geraakt, want de toestand van dat paspoort is zeer illegaal, en ik ga trachten van dat paspoort uit de slechte papieren te halen. Er bestaat zelfs een uitzettingsbevel tegen dat paspoort in Ierland. Mijn gratis Ierse advocaat stuurt mij daar regelmatig alarmerende emails over. Ik moet dat Nigeriaanse paspoort dringend regularizeren, want anders arresteren ze dat paspoort vroeg of laat nog wel; maar daar steekt mijn Tunesische correpondente wel een stokje voor.

Laatst gewijzigd door senegal : 20 juli 2008 om 05:27.
senegal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 05:47   #23
senegal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
buiten het feit dat u natuurlijk gelijk heeft qua de rest van uw post, is het vooral van belang om kleutertjes zo vroeg mogelijk kennis te laten maken met de nederlandse taal, zodat ze het nederlands sneller kunnen opnemen.
Ik raad altijd het tegenovergestelde aan, om te vermijden dat die migrantenkleutertjes ook homoseksueel worden. Er bestaat immers een wetenschappelijk vastgesteld verband tussen de taal die je als kleuter spreekt en de graad van homoseksualiteit. Dan toch maar liever Berbers, ofzo.
Citaat:
Door ze thuis in het berbers of arabisch of turks op te voeden creëert men een nog grotere achterstand.
Die achterstand in de homoseksualiteit haal je inderdaad nooit in, op die kleuters die van in het begin in het Nederlands werden opgevoed.
Citaat:
Als men anderstalige kinderen verplicht om vanaf drie jaar naar de kleuterklas te gaan dan spreken ze tenminste al wat nederlands op het moment dat ze naar het eerste studiejaar moeten, zodat ze de vlaamse kinderen niet nodeloos achterhouden omdat ze de juf geeneens verstaan.
Tja. Ik heb vroeg Nederlandse les gekregen, hoor. En ik geef toe dat ik met moeite de homoseksuele neigingen van de andere kleuters kon afslaan, want je weet wel, dat begint allemaal zeer vroeg, hoor.

Waarom zou je trouwens kinderen van incompatibele cultuur in hetzelfde klasje zetten, als je weet dat wij toch niet akkoord zullen gaan met het op jonge leeftijd uitbeleven van homoseksuele neigingen?

Ik had daar eertijds ook altijd hooglopende ruzies met de leraar over, hoor, want hij vond dat "homoseksualiteit moet kunnen" en wij, de migranten, waren ertegen, terwijl de Vlaamse jongetjes mekaar dan spontaan begonnen kussen om de daad bij het woord te voegen, en te bewijzen dat homoseksualiteit normaal is met een "Wij doen het toch ook?" argument.

Ik blijf dus politiek streven naar cultureel gescheiden scholen, waarbij de homoseksuele richting gereserveerd wordt aan de kinderen van homoseksuele ouders, en de heteroseksuele richting voor de kinderen van heteroseksuele ouders.
Oud 20 juli 2008, 06:57   #24
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik blijf dus politiek streven naar cultureel gescheiden scholen, waarbij de homoseksuele richting gereserveerd wordt aan de kinderen van homoseksuele ouders, en de heteroseksuele richting voor de kinderen van heteroseksuele ouders.
Nu dachtik toch even dat je de scholen wou gaan scheiden op basis van afkomst...

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 20 juli 2008, 07:44   #25
senegal
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu dachtik toch even dat je de scholen wou gaan scheiden op basis van afkomst...
Mijn kinderen lopen school in Senegal. Het probleem stelt zich dus niet echt.

Maar met de bedoeling van mij te bemoeien met iets dat mij volstrekt niets aangaat, ga ik toch ongevraagd advies geven, en aanbevelen van de scholen zowel in hun horizontaliteit, zijnde hun breedte, alsmede in hun vertikaliteit, zijnde hun diepte, afdoend te differentiëren naar leergangsdoelstellingsplanaanpak, om alsnog het dringende probleem van gebrek aan doelstellingskansen bij de betrokken directies aan te kaarten.
Oud 20 juli 2008, 08:05   #26
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

zo'n moeilijke woorden versta ik allemaal niet hoor.

waarom trouwens uw kinderen uit uw polygaam huwelijk ginder laten? als je ze mee naar hier haalt brengen ze meer op!

Oud 20 juli 2008, 08:41   #27
senegal
Banneling

Standaard

Citaat:
Uiteraard niet! Die woorden bestaan natuurlijk helemaal niet. De onderwijssector verdrinkt erin. En als zij dat soort van termen mogen uitvinden, dan mag ik dat toch ook, he?
Citaat:
waarom trouwens uw kinderen uit uw polygaam huwelijk ginder laten?
Omdat er zich in Senegal niemand komt bemoeien met mijn vrouwen en mijn kinderen. Ik ben daar volstrekt souverein in. En zo hoort het.
Citaat:
als je ze mee naar hier haalt brengen ze meer op!
Als je uit de uitkeringskassen geld wil pompen, bestaan daar wel eenvoudigere manieren voor, hoor. Maar ja, in verhouding tot de tijd die je in zulke plannen moet steken, brengt dat volgens mij veel te weinig op.

Ik verkoop veel liever fictieve obussen aan het Belgische leger, welke dan enkele jaartjes in een fictief legermagazijn worden opgeslagen, om dan uit gebruik te worden genomen door een fictief ontmantelingsbedrijf, waarvan ik per fictieve obus ook nog eens een milieupremie kan opstrijken, bovenop de CO2 subsidie waar ik dan recht op heb.

Kinderen zijn een barslecht instrument voor uitkeringsknoeiwerk, want dan kunnen de bemoeizieke instanties nakijken waar die kinderen school lopen, binnen het kader van de schoolplicht enzo, en dan krijg ik ook nog bemoeizieke instantie-heksen over de vloer enzo. Liever niet, hoor.
Oud 20 juli 2008, 10:27   #28
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
buiten het feit dat u natuurlijk gelijk heeft qua de rest van uw post, is het vooral van belang om kleutertjes zo vroeg mogelijk kennis te laten maken met de nederlandse taal, zodat ze het nederlands sneller kunnen opnemen..
Maar op die manier moeten de Vlamingen zich maar weer eens aanpassen aan de vreemdelingen hé .
Omdat zij (mss) beter af zouden zijn met het verplichten van de kleuterschool moeten de andere mensen dat dan ook maar ...

Citaat:
Door ze thuis in het berbers of arabisch of turks op te voeden creëert men een nog grotere achterstand. Als men anderstalige kinderen verplicht om vanaf drie jaar naar de kleuterklas te gaan dan spreken ze tenminste al wat nederlands op het moment dat ze naar het eerste studiejaar moeten, zodat ze de vlaamse kinderen niet nodeloos achterhouden omdat ze de juf geeneens verstaan
Dan moet men de ouders van die anderstaligen aanpakken , niet de ouders van kleuters in't algemeen ...
Nu gaan we dus van 12 jaar leerplicht naar 15 jaar ... En door wat ? Door de onwil van vreemdelingen ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 10:29   #29
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door senegal Bekijk bericht
Ik heb de taal wel geleerd, maar om wat te horen te krijgen? Niets anders dan heidense ketterijen.

Beter die taal niet leren, want dan heb je een goed ekskuus om niet met die heidenen te moeten praten.
Simpel , blijf hier dan weg ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
Oud 20 juli 2008, 10:31   #30
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

waarom trouwens uw kinderen uit uw polygaam huwelijk ginder laten? als je ze mee naar hier haalt brengen ze meer op!
Circe hij verstaat ze zelf niet. En je denkt toch niet dat een rijke afrikaan hier evnetjes op het forum komt zitten. Die tellen hun geld en amuseren zich met call girls immers hun eigen vrouwen hebben tentdoeken aan.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 12:24   #31
senegal
Banneling

Standaard

Citaat:
Simpel , blijf hier dan weg ...
Ik ben niet naar hier gekomen om met U te praten, maar om U nog eens fiks uit te schelden, want dat is ondertussen één van mijn hobby's geworden.
Oud 20 juli 2008, 12:26   #32
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben niet naar hier gekomen om met U te praten, maar om U nog eens fiks uit te schelden, want dat is ondertussen één van mijn hobby's geworden.
Tsss , een fake-account is al triestig , maar om op die manier een forum te vervuilen ...
Oud 20 juli 2008, 12:28   #33
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tsss , een fake-account is al triestig , maar om op die manier een forum te vervuilen ...
idd. Fake kan leuk zijn, maar je moet dat wat verfijnd kunnen aanpakken vind ik.

Oud 20 juli 2008, 12:28   #34
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

dobbel

Laatst gewijzigd door circe : 20 juli 2008 om 12:42.
Oud 20 juli 2008, 12:34   #35
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch raar dat je dan hier opzettelijk allerlei ketterijen komt opzoeken.

En welkom op mijn negerlijst.
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 12:36   #36
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
idd. Fake kan leuk zijn, maar je moet dat wat verfijnd kunnen aanpakken vind ik.
die senegal ergert mij al 52 posts
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 12:37   #37
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
die senegal ergert mij al 52 posts
negerlijst
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 12:38   #38
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Mimount bousakla herself o.a. in den dag allemaal ... lol ...
Daarmee kennen we ook weer shaddy's lijfblad
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 12:41   #39
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht
negerlijst
of eerder nog het driehoekje al ben ik daar gn fan van
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 12:50   #40
senegal
Banneling

Standaard

Citaat:
Circe hij verstaat ze zelf niet. En je denkt toch niet dat een rijke afrikaan hier evnetjes op het forum komt zitten.
Jawel.
Citaat:
Die tellen hun geld
Dat doet de bank al, hoor.
Citaat:
en amuseren zich met call girls
Zeker niet. Moesten mijn vrouwen mij beginnen vervelen, dan koop ik mij er nog een jonge, frisse maagd bij.
Citaat:
immers hun eigen vrouwen hebben tentdoeken aan.
En dan? Mijn vrouwen trekken die onmiddellijk uit, als ik daar om vraag, want je mag de echtgenoot die zin heeft, niet laten wachten, hoor. Dan moet de vrouw stoppen met wat ze bezig was, en zich dadelijk ter beschikking stellen. Er bestaan hier echt geen problemen rond, want de vrouwen zijn hier goed opgevoed. Zedig, kuis, en onderdanig. Zoals het hoort, trouwens.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be