![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door ze thuis in het berbers of arabisch of turks op te voeden creëert men een nog grotere achterstand. Als men anderstalige kinderen verplicht om vanaf drie jaar naar de kleuterklas te gaan dan spreken ze tenminste al wat nederlands op het moment dat ze naar het eerste studiejaar moeten, zodat ze de vlaamse kinderen niet nodeloos achterhouden omdat ze de juf geeneens verstaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb trouwens een andere naam op het aanvraagformulier ingevuld, dan kan er nooit discussie ontstaan over "die persoon heeft 5 verschillende nationaliteiten", want ik kan dan perfect volhouden dat het om 5 verschillende personen gaat. Zie maar, alle gegevens op deze paspoorten zijn verschillend. Ik heb trouwens een Belgisch visum aangevraagd op één van mijn Afrikaanse paspoorten, want dan hoef ik dat Belgisch paspoort niet te gebruiken. Daarenboven, vraag ik, vroeg of laat, op dat paspoort terug de Belgische nationaliteit aan, want dan heb ik twee Belgische paspoorten en twee identiteitskaarten op twee verschillende namen. Maar dat eerste Belgische paspoort geef ik dan wel door aan een vriend, want die heeft daar al om gevraagd. Ik ga trouwens Arabisch beginnen leren, want ik trek liever op met de Marokkanen dan met de Belgen, zie je. En als ik dan genoeg Arabisch ken, dan laat ik wel eens een Algerijns paspoort aanvragen, tegen betaling -- dan ben ik een Algerijnse neger -- om daar dan bijvoorbeeld de Franse nationaliteit op aan te vragen. Dit, nadat ik op dat paspoort uitgeprocedeerd ben geraakt , en achteraf via een amnestiemaatregel, dat paspoort uit de volstrekte illegaliteit, opnieuw boven water kan laten komen, om daar de nodige afstempelingen op te laten zetten, die gaan toelaten om aan een Tunesische vluchtelinge -- een vriendien van mij -- in Zweden tegen betaling de Franse nationaliteit te bezorgen, via dewelke ze natuurlijk ook alweer bepaalde transacties kan uitvoeren, die moeten toelaten dat mijn Nigeriaans paspoort ook in orde geraakt, want de toestand van dat paspoort is zeer illegaal, en ik ga trachten van dat paspoort uit de slechte papieren te halen. Er bestaat zelfs een uitzettingsbevel tegen dat paspoort in Ierland. Mijn gratis Ierse advocaat stuurt mij daar regelmatig alarmerende emails over. Ik moet dat Nigeriaanse paspoort dringend regularizeren, want anders arresteren ze dat paspoort vroeg of laat nog wel; maar daar steekt mijn Tunesische correpondente wel een stokje voor. Laatst gewijzigd door senegal : 20 juli 2008 om 05:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom zou je trouwens kinderen van incompatibele cultuur in hetzelfde klasje zetten, als je weet dat wij toch niet akkoord zullen gaan met het op jonge leeftijd uitbeleven van homoseksuele neigingen? Ik had daar eertijds ook altijd hooglopende ruzies met de leraar over, hoor, want hij vond dat "homoseksualiteit moet kunnen" en wij, de migranten, waren ertegen, terwijl de Vlaamse jongetjes mekaar dan spontaan begonnen kussen om de daad bij het woord te voegen, en te bewijzen dat homoseksualiteit normaal is met een "Wij doen het toch ook?" argument. Ik blijf dus politiek streven naar cultureel gescheiden scholen, waarbij de homoseksuele richting gereserveerd wordt aan de kinderen van homoseksuele ouders, en de heteroseksuele richting voor de kinderen van heteroseksuele ouders. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar met de bedoeling van mij te bemoeien met iets dat mij volstrekt niets aangaat, ga ik toch ongevraagd advies geven, en aanbevelen van de scholen zowel in hun horizontaliteit, zijnde hun breedte, alsmede in hun vertikaliteit, zijnde hun diepte, afdoend te differentiëren naar leergangsdoelstellingsplanaanpak, om alsnog het dringende probleem van gebrek aan doelstellingskansen bij de betrokken directies aan te kaarten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo'n moeilijke woorden versta ik allemaal niet hoor.
waarom trouwens uw kinderen uit uw polygaam huwelijk ginder laten? als je ze mee naar hier haalt brengen ze meer op!
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Uiteraard niet! Die woorden bestaan natuurlijk helemaal niet. De onderwijssector verdrinkt erin. En als zij dat soort van termen mogen uitvinden, dan mag ik dat toch ook, he?
Citaat:
Als je uit de uitkeringskassen geld wil pompen, bestaan daar wel eenvoudigere manieren voor, hoor. Maar ja, in verhouding tot de tijd die je in zulke plannen moet steken, brengt dat volgens mij veel te weinig op. Ik verkoop veel liever fictieve obussen aan het Belgische leger, welke dan enkele jaartjes in een fictief legermagazijn worden opgeslagen, om dan uit gebruik te worden genomen door een fictief ontmantelingsbedrijf, waarvan ik per fictieve obus ook nog eens een milieupremie kan opstrijken, bovenop de CO2 subsidie waar ik dan recht op heb. Kinderen zijn een barslecht instrument voor uitkeringsknoeiwerk, want dan kunnen de bemoeizieke instanties nakijken waar die kinderen school lopen, binnen het kader van de schoolplicht enzo, en dan krijg ik ook nog bemoeizieke instantie-heksen over de vloer enzo. Liever niet, hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat zij (mss) beter af zouden zijn met het verplichten van de kleuterschool moeten de andere mensen dat dan ook maar ... ![]() Citaat:
Nu gaan we dus van 12 jaar leerplicht naar 15 jaar ... En door wat ? Door de onwil van vreemdelingen ... ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd. Fake kan leuk zijn, maar je moet dat wat verfijnd kunnen aanpakken vind ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dobbel
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 juli 2008 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat doet de bank al, hoor. Zeker niet. Moesten mijn vrouwen mij beginnen vervelen, dan koop ik mij er nog een jonge, frisse maagd bij. En dan? Mijn vrouwen trekken die onmiddellijk uit, als ik daar om vraag, want je mag de echtgenoot die zin heeft, niet laten wachten, hoor. Dan moet de vrouw stoppen met wat ze bezig was, en zich dadelijk ter beschikking stellen. Er bestaan hier echt geen problemen rond, want de vrouwen zijn hier goed opgevoed. Zedig, kuis, en onderdanig. Zoals het hoort, trouwens. |
|
![]() |
![]() |