![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() “Regering voor voorzichtige zaken” verder regeren.
Voorzichtig van uit welk standpunt gezien? Hopelijk bedoelen ze niet Wallonië/Brussel verankeren en een veto- recht voor de Walen.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Wel Duits gewest, maar zijn partij is PS
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 18 juli 2008 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar mijn idee moet men daar niets meer achter zoeken dan een mooi theater stukje.
Leterme die in zak en as zat moest een manier vinden om verder te kunne met zijn regering maar zonder dat hem woordbreuk aangewreven kon worden. Nu kan hij de zaak laten doorgaan alsof hij gekozen had voor het kartel maar de koning heeft zogezegd anders beslist, niets is minder waar natuurlijk. Allemaal mooi in scene gebracht en iedereen trapt daar natuurlijk weeral in. Wat doet NVA nu? Stekker er uit of weer wat warm en koud blazen zoals gewoonlijk? |
![]() |
![]() |