![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
haar echtgenoot is militant bij VB, zijzelf poetst. Door de verplichting om 50% vrouwen op de lijsten te hebben had haar echtgenoot gevraagd of zij op de lijst wou staan. ik neem aan dat zij in aanmerking zal komen voor "ongewild of ondoordacht op een dergelijke lijst terecht gekomen"? En dan te weten dat ik vroeger zelfs tot vakbondsafgevaardigde was verkozen!!! Ik schaam me in mijn eigen plaats, maar gelukkig had ik de situatie iets sneller in de gaten en heb ik snel mijn ontslag als afgevaardigde kunnen geven. Sommige mensen hebben weldegelijk nog een geweten (vandaar dat ik op slag verkozen was denk ik). ps. ik ben noch VB lid, noch VB militant, maar ondertussen zéér skeptisch tegen vakbonden. Kan iemand me trouwens uitleggen wat het ACV te maken heeft met de verkiezingen ? Ik was vroeger ACV vakbondslid maar heb nooit op CVP gestemd. Ik ben trouwens nog steeds CM-ziekteverzekering lid. Wil dat nu zeggen dat ACV en CM de politiek mogen bepalen? Waarom moet ik dan nog gaan stemmen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juli 2008 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik constateer slechts.
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het veebee kan mijn gat kussen, en dan nog zal ik niet tekenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is trouwens niet zo dat werknemers die geen lid zijn van een vakbond niet door die vakbond vertegenwoordigd worden bij bijvoorbeeld onderhandelingen met de werkgevers. De vakbonden sluiten immers akkoorden af in naam van alle werknemers van een bedrijf, niet enkel in naam van hun leden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
op welke basis menen vakbonden trouwens dat ze akkoorden mogen afsluiten voor mensen die hen niet willen? Misschien kan vakbondsmilitant Abou Anis daar een aparte topic over openen? Hier gaat het namelijk over een petitie voor de Vlaamse onafhankelijkheid.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juli 2008 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Toch wel.
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan is dat maar zo. De huidige crisis is er overigens gekomen zonder het VB. Het VB is niet nodig.
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi, dan toont dan ineens uw Vlaams gehalte aan.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Ik speel niet tegen het Vlaams Belang, ik speel gewoon niet met hun mee, net zo min als ik een petitie van een andere partij zal ondertekenen. Ik speel wel mee met andere organisaties met neutrale signatuur.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zo te zien heeft U zich nooit boven het "verdeel en heers" principe kunnen verheffen. Beetje dom natuurlijk. zo geef je ze gelijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaanderen onafhankelijk ?????
Hahaha, da's vandaag de beste grap die ik hoor (lees). En petitie van/voor het V.B. ondertekenen ? Vanzeleven niet. Als het een petitie 'tegen' het V.B. was ..... onmiddellijk ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Ik ben wat ik ben en ik kan me niet herinneren dat jij degene bent die de certificaten van "Vlaamsheid" uitreikt.
Dat ik niet mee wil doen met partijpolitiek maakt mij niet "Vlaamser" of "onvlaamser". Citaat:
VB en N-VA zijn niet nodig.
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gelooft u dat zelf?
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gefrustreerd in mei '68 en het moet nu gebeuren of anders is het de moeite niet meer wegens te oud. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Hoeveel altjes heeft Hans1 hier al rondlopen? Ik dacht dat Doedelzak de reincarnatie van Hans1 was?
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 18 juli 2008 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Geloof maar gerust dat onder de jongere generaties de Vlaams nationalisten verwaarloosbaar zijn, we willen heus wel de transfers betalen als we nog niet zeker zijn of als we gaan werken dat we effectief een normaal pensioen gaan krijgen waar we recht op zouden hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoezo gefrustreerd in mei 68? Leuven IS toch Vlaams geworden! Heb je dat gemist of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |