![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er niet echt een probleem mee, als je gewoon een verhaal wou vertellen. Wel als je een andere agenda hebt, bv een bepaald beeld opdringen over bepaalde groepen. Maar daarvoor probeerde ik een stokje te steken met mijn tegenvoorbeeld. Ik denk trouweens niet dat het een Marokkaan was. Maar jij weet duidelijk meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In Antwerpen moet je dat niet proberen hoor ... ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet enorm vermoeiend zijn voor jou als je overal wat negatiefs achter gaat zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat kan mij het nu één ruk schelen wat anderen denken van mij als ik eens een slechte bui heb. Zijn we dan echt zo ver gekomen dat zelfs dat al niet meer kan, uit schrik dat men zou kunnen veronderstellen dat je dan racist bent? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Laatst werd ik verkracht door een ************* Ik dacht nog even te vragen om toch zeker een condoom te gebruiken, maar ik wist niet goed hoe mijn verkrachter dat zou opvatten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die manier weiger ik zelfs de kerk in het midden te houden. Als het ze niet aanstaat dat ik een zure kop zou trekken, draaien ze zich maar om, niemand die hen verplicht erop te kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doet een "allochtoon" iets verkeerd, dan is dat typisch voor �*lle "allochtonen" Doet er een iets goed, dan is hij een "excuusallochtoon" Wat kan de wereld toch simpel zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Daarom dat de gevangenissen vol Belgen zitten waarschijnlijk.
Laatst gewijzigd door Havana : 20 juli 2008 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wordt er een verhaal verteld over een stoute allochtoon, dan is de kans groter dat men iets vergelijkbaar heeft meegemaakt, dan wanneer een verhaaltje over een brave allochtoon wordt verteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach, cannabisgebruikers wordt ook vaak over dezelfde kam geschoren als heroïe-spuiters. Alcholisten daarentegen zijn dan weer gezellige mensen.
Soms is het idd te simpel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Een kennis van me in het Gentse heeft niet lang geleden ook zoiets voorgehad.
Hij stond te wachten aan de bushalte in de Bevrijdingslaan toen er een allochtoon hem een sigaret kwam vragen. Hij gaf de man een sigaret, waarop deze laatste zich prompt voorstelde als zijnde Italiaan en begon wat in het honderduit te praten. Vervolgens wees hij naar de Islamitische Boekhandel die daar sinds een half jaar op de hoek naast de kerk gelegen is, vertelde er wat negatieve zaken over, om tenslotte afscheid te nemen en verder te wandelen als de bus kwam. Het resultaat kan je wel raden. Laatst gewijzigd door Paracelsus : 20 juli 2008 om 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Nee, hij stapte op de bus en trachtte de buschauffeur te betalen. Helaas...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was het proberen waard om eens een positief einde aan zo'n verhaal te breien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() In een zekere zin wel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goede tip die ik nog maar eens herhaal:
zorg dat je een tweede "nep-portefeuille" beschikbaar hebt: een paar centen erin en wat papiertjes om het écht te laten lijken. Uw werkelijke portefeuille draag je practisch op je lichaam zelf. Je kan ze dus altijd met een welwillend hart je "portefeuille" geven... nadien maken ze toch dat ze zo snel mogelijk wegkomen. Ook praktisch om op verlof met de wagen in de auto te hebben liggen. D�*t en een duidelijke kopij van de koran op je dashboard natuurlijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het zijn net de mensen die zo hoog van de toren blazen hoe anti-racist ze wel niet zijn, die éérst gaan kijken welk kleurtje de medemens heeft en d�*n bepalen hoe hun houding tegenover die medemens zal zijn. volgens mij IS dat net racisme! als ik slecht gezind ben, ben ik slecht gezind, of mijn tegenoverzitter nu groen, blauw of geel met streepkes is. meestal ben ik goed gezind en praatvaardig, ook in geval mijn tegenoverzitters groen blauw of rood met witte stippen zijn. Alleen tegen hoofddoeken spreek ik niet - uit beleefdheid natuurlijk - want dat is toch de wens van die mensen nietwaar? Hen aankijken doe ik trouwens evenmin, ook d�*t is de bedoeling meen ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 juli 2008 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |