![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() ze hebben een behoorlijk goede jeugdopleiding.
echter de financiële injectie van het voorjaar was de zoveelste. het volk begint een beetje te morren. de KNVB-voorzitter heeft al gedreigd dat Vitesse maar een ander stadion moet zoeken als ze de begroting niet op orde krijgen. anders kost het ze de licentie.
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 20 juli 2008 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Hehe, ik supporter als Deinzenaar ironisch genoeg ook voor SV Zulte-Waregem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() leve lokeren!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Anderlecht heeft inderdaad al goede transfers gedaan, maar de transferperiode is nog niet voorbij. Toch zie ik ons , standard de titel nemen, zelfs als er geen versterkingen bijkomen Zal veel afhangen van het feit of we de Cl kunnen halen. Standard kampioen, we zullen enkel ons vorige seizoen bevestigen ![]() FC Loppem zal er volgens mij volledig niet aan te passen. Het zal volgens mij Gent zijn die de derde stek gaat inpalmen en fc loppem de vijfde en cercle op de vierde Laatst gewijzigd door *Lorre* : 20 juli 2008 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burgemeester
|
![]() oei, da's een gevoelig punt.
Mijn familie komt uit Enschede zelf. 'tukkerland'. eigenlijk heb ik Vitesse al opgegeven dus ik kom weer terug op mijn oude liefde ; FC Twente (dat zal mijn vader goed doen, de man heeft mij geloof ik wel 10x onterft. ![]() 'FC T' heeft afgelopen jaar in de play-offs Ajax verslagen en mag nu dus voorrondes Champions League spelen. Daar hebben ze in dat rare grachtendorp nu nog steeds pijn van. ![]() Maar je kent het motto van de Twentenaren hè ; 'kiek'n wat 't wurd'. (op zijn Vlaams - afwachten maar)
O crassum ingenium! Suspicor fuisse Batavum "Wat een plompe geest! Ik vermoed dat het een Nederlander was" (Erasmus 1466-1536) ceterum censeo Belgicam delendam esse Laatst gewijzigd door eric v68 : 20 juli 2008 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FC Dender!
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Vreemd "kiekn" betekent ook "kijken" in West-Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor welke club supporter je dan? SK Deinze heeft veel van z'n pluimen verloren. SK Deinze is natuurlijk al de langste ploeg in tweede klasse maar ze zijn twee keer mogen blijven doordat een ploeg z'n licentie niet haalde. En dat dus terwijl Deinze dat seizoen - sportief gezien - moest degraderen, ze waren 17e. Lang geleden werd Deinze eens derde in tweede klasse en waren ze zelfs periodekampioen. Eendracht Aalst werd toen geviseerd wegens een omkoopschandaal en riskeerde een degradatie. Als Aalst ging zakken mocht Deinze toen naar eerste klasse. Het is altijd hetzelfde met SK Deinze. Het jong talent verkast vaak naar goede grotere clubs. Bovendien blijft SK Deinze een satellietclubje van AA Gent. Spelers zoals Vanderdonckt en Tony Sergeant zijn hun carrière bij SK Deinze begonnen. Ik werd het dus beu om al ons talent meteen te zien vertrekken. De fusieclub SV Zulte-Waregem (SV Waregem en VVV Zulte) was toen al opgericht en meteen oogstten ze succes. Ik werd eigenlijk jaloers en zag dat er ook in Deinze meer fans kwamen voor SV Zulte-Waregem en ik zelf ben dan ook plots overgestapt. Vroeger was er trouwens een heerlijke rivaliteit tussen SK Deinze vs SV Waregem en SK Deinze vs SV Zulte-Waregem. Door de promotie en de successen van Essevee is die rivaliteit natuurlijk afgenomen, vroeger was de derby altijd heerlijk en geladen. De sfeer en de rivaliteit kon je echt opsnuiven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook ploegen zoals Anderlecht, Standard en Brugge zijn verplicht hun beste spelers te laten gaan als er een hoog bod komt uit het buitenland. Laatst gewijzigd door daiwa : 22 juli 2008 om 01:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar het is waar dat al ons toptalent (Kompany, Vadis, Van den Borre, ..) vertrekt. Men ziet de Belgische competitie gewoon als ideale springplank. Het ligt tussen de grootste competities ter wereld maar is een paar niveaus lager. Perfect om ervaring op te doen, niet om er te blijven..
![]() |
![]() |
#37 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
ff los van het voetbal. Ik denk dat het Achterhoeks verrassend veel op het Vlaams dialect lijkt. Twents is echt andere koek. volge je de regionale soap 'van jonge leu en oale groond'. Ik dacht op 2e net publieke omroep
O crassum ingenium! Suspicor fuisse Batavum "Wat een plompe geest! Ik vermoed dat het een Nederlander was" (Erasmus 1466-1536) ceterum censeo Belgicam delendam esse Laatst gewijzigd door eric v68 : 22 juli 2008 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb inderdaad al een paar afleveringen van die serie (=van jonge leu en oale grond) gezien en als halve West-Vlaming kan ik het meeste makkelijk begrijpen. Soms bemerk ik typische klankveranderingen - bv. de [ij] wordt vervangen door een [ie] - die volledig overeenstemmen met ons dialect. Andere elementen van dat "taaltje" lijkt echt op Duits en is voor mij enkel te begrijpen met ondertitels.
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 23 juli 2008 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |