![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Madrid, Bali, en NY zijn terreuracties, net als het bombarderen van Afganistan, Irak en het binnenvallen van elk olierijk land. Het binnenvallen van Irak omdat ze kernwapens zou bezitten? Geloof me vriend, als ze die hadden zouden ze die allang hebben gebruikt. Waarom reageert u niet op mijn stelling dat Amerika, GB en Israël terroristische staten zijn? Ik neem aan dat u hiermee akkoord gaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Fundi christenen == Fundi moslims
En ja ik ben ook voor de stichting van een palestijnse staat. Ik ben ook voor vrijheid voor het palestijnse volk. Vrede met Israel. En als die vrede wordt tegengehouden omdat men er niet over eens kan worden wie jeruzalem en zijn heilige plaatsen kan krijgen, wel, dan moeten we die heilige plaatsen maar platleggen. Is een hoop stenen zoveel bloedvergieten waard ? Ik denk het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet dat u er niet mee kunt leven dat de Islam ook deel zal uitmaken van de westerse wereld. Probeer er mee te leven is de enige boodschap die ik u kan geven; zo slecht zijn we ook niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Je bedoelt die Christelijke Britten die steeds meer wetten aannamen om die emigratie te beperken? Wat een grap wat je allemaal te vertellen hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() De islam is een samenraapsel van achterlijke bedoeinentradities en is opgebouwd uit 1 principe:de Waarde van een moslim-man hangt tussen zijn benen en zijn Eer,ook van de familie,hangt af van het maagdenvlies van hun zusters of vrouwen; daar rond is de islam opgebouwd.tja ,die krijgsheer had een goede strategie gevonden om een verenigd arabisch rijk te vormen, opgelost stammentwisten ,(meedoen of kopke eraf),indoctrinatie vanaf de geboorte en zoals in een sekte,opgelegde regeltjes van iedere handeling tot en met zelf hoe een 'goede'moslim zijn poep moet afgevegen;
In die strategie zit geen enkele ruimte voor evolutie,tolerantie,de opgelegde papegaaienvanbuitenleer van de koran zit mischien in hun hoofd,hun plichten,lasten,deugd zit tussen hun benen... Kan een leer zoals de islam zich plooien of eerder EVOLUEREN naar wat wij ,met westerse normen en waarden,gelovig of niet,toch als belangrijke waarden kennen:vrijheid voor elk individu,zowel vrouwen als mannen,gelijke rechten en plichten..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor u ga ik niet al teveel woorden vuilmaken. Neem de Koran eens vast en begin te lezen. Kennelijk bent u niet eens op de hoogte van de basisprincipes in de Islam. De Islam maakt geen onderscheidt tussen man en vrouw. Argument ga ik aan u niet verspillen, ga en zoek het zelf maar eens op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Zelfmoordterreur wordt uitgevoerd in de naam van de Islam, door moslims, en gerechtvaardigd m.b.v. de Koran. Dat niet elke moslim erachter staat betekent niet dat het niet Islamitisch is. Citaat:
![]() Wat was ook al weer de straf op afvalligheid? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 24 juli 2008 om 15:23. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moslims tegen onschuldige burgers? Wat heb je dan te zeggen over die F16's die over Afganistan en Irak vlogen, duizende daklozen, burgers, kinderen hebben gedood/verminkt voor de rest van hun leven? Ook zij waren onschuldig, ook zij hadden famillies en vrienden! Geloof het of niet, u vindt westers bloed meer waard dan dat van een simpele Arabische boer. Wat hebt u dan te zeggen over het democratisch Amerika dat een atoombom uittest op Hiroshima? Wat hebt u dan te zeggen over het westerse Europa dat miljoenen Joden heeft geëxecuteerd? Ik vraag me nu af wie er werkelijk een oorlogzuchtige heeft? Overigens, Ikrak heeft geen kernwapens en hebben ze nooit gehad, en wellicht zullen ze die nooit hebben. Iedereen weet dat dit een Amerikaans excuus was om Irak binnen te vallen voor zijn olie! Iedereen weet dat behalve u zo lijkt! Islam dictaturen? Islam betekend vrede, dus waarom linkt u het met dictatorschap? U maakt uzelf belachelijk, ik zou beter stoppen als ik van u was... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De situatie mag zonder religie van vrede en liefde eenvoudig afglijden tot haat en geweld tegen de bezetter, maar degenen die de godsdienst aangrijpen, zullen de oplossing blijven zoeken in die vrede en liefde.
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() Het is geen haat tegen de islam,gewoon een vaststelling.Heeft jouw god nog niet in je oren gefluisterd dat er honderden maagden liggen te wachten om hun plichten te vervullen,als je als moslimstrijder je jihadplichten vervult,wat een EER staat er je niet te wachten als martelaar!!!!Doe de groetjes aan god of allah,ik wacht nog steeds op een interessant gesprek met hem...
Daarmee wil ik enkel aanduiden dat geloof duidelijk tussen de oren zit,lees eens een goed boek overde chemische werking van de hersenen,daarna ga je waarschijnlijk koran in de prullenmand gooien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik kan niet erkennen dat mensen die de Koran gelezen hebben zulke sarcastische onzin als die van mij niet zouden verkondigen. Ten eerste had ik geen intentie sarcastisch te zijn; ik was verbaasd over de verkondiging van vrede en liefde en het beeld van een gemaskerde man met een machinepistool. Ten tweede verkondig ik geen onzin, maar wijs u op uw eigen woorden waarin u telkens herhaald dat uw geloofsovertuiging er een van vrede en liefde is. Dat neem ik nog steeds van u aan. Citaat:
Welkom op het forum trouwens.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2e als je met een terroristisch regime meewerkt ben je medeplichtig en tref je dus ook schuld anders moet je dit regime maar bestrijden
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat moslimvrouwen enkel zoals u het beschrijft hun ''sieraadje'' moeten beschermen is uw eerste fout. Lees de Koran en Hadith, en u zult lezen dat de vrouw zich deftig dient te kleden, dit met hoofddoek en wijde kleding. U kunt het vergelijken met een non. Als een non zich van kop tot teen bedekt wordt ze bezien als een vrome vrouw die haar leven opofferd aan god. Een moslima daarentegen wordt in diezelfde situatie ''onderdrukt''. Een echte moslima zal u met eer vertellen dat ze trots is op haar kleding. Wat de interpretatie van de Koran betreft maakt u uw tweede cruciale fout. Indien u opzoek bent naar bewijzen om de Islam te bekritiseren en neer te halen kunt u inderdaad vanalles gaan verzinnen. Dit kan echter ook met de Bijel/Torah worden gedaan. DUS zijn we ofwel allemaal verdelievend of allemaal aanzetters tot haat/geweld. Laten we voor het eerste kiezen. Zelfmooordacties wordt NIET goedgekeurd in de Islam en is ten strengste verboden! Men mag zich wel verzetten tegen de bezetter zoals de Palestijnen. de Amerikanen gaan ook niet zitten niksen als Irak daar komt binnengevallen, toch? U probeert de misdaad/visie van een individu te linken aan de gehele Islamitische gemeenschap. Dat miljoenen moslims zeggen dat Islam zulke acties afkeurt is voor u niet genoeg. Maar wanneer een dwalende individu zich opblaast doe hij dit in de naam van Allah? De Islam is niet de meest gehate, maar de meest gerespecteerde godsdienst. Als men Islam zou haten, zouden er niet elke dag 1000 bekeren tot de Islam. Ik zou eerder zeggen dat het Christendom gehaat wordt, daar de kerken enkel nog dien als museum. haal dat circeldiagrammetje maar weg, ik werk op een kantoor samen met 1000 werknermes. Slecht een handvol noemen zich Christen. Voor de rest wil ik u aanraden een ander leven te zoeken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of meen je nu écht dat die ene olijfboom van uw overgrootvader het ongebreidelde kweekgedrag van uw voorouders had kunnen voeden? " Trouwens, enig idee wie uw voorouders waren? want "Palestijnen" zullen het alvast weinig waarschijnlijk geweest zijn. Er waren er amper een paar tienduizenden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 juli 2008 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: