![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je hebt me verkeerd begrepen denk ik, circe ik bedoel dat zo iemand die de fysieke integriteit van een vrouw/meisje aantast er niet mag vanaf komen met een 'jij mag nu eens nooit meer ons zwembad in, dit seizoen' die man/jongere pleegde een zedendelict, en moet daar gerechterlijk voor vervolgd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ha! ok dan! ik had je intonatie niet gehoord. ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus om eindelijk een dagje rustig met je gezin naar een openluchtzwembad te gaan heb je het volgende nodig :
-Véél geld voor de inkom ...7 euro per persoon, als je kinderen hebt loopt dat wel op .. -geen angst hebben van paarden want de politie te paard loopt er rond ... En al de rest dat er komt bijkijken ... ![]() Wat gaat er nog komen ? Stranden die afgezet zijn met friese ruiters , bewaakt door paracommando's ? Waar gezinnen veilig kunnen zijn (na betaling van 50 euro per persoon) ??? In plaats van mensen gevangen te zetten op een plaatsje waar ze rust kunnen vinden zou men beter hardhandig optreden tegen de "jongeren" ... ![]()
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kom niet op voor 'zwembadratten', hun gedrag stoort mij ook. Ik vraag enkel dat het reglement correct en kordaat wordt toegepast. Indien het onmogelijk is dan is er een probleem en moet men een manier vinden om het reglement af te dwingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik probeer duidelijk te maken dat men moet optreden en niet treuren aan de toog. Actief zijn in plaats van passief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dat gebeurt toch? waarom zijn er bepaalde maatregelen, zoals politie te paard of gewoon meer controle. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je moet ook optreden. Gewoon klagen dat er overlastjongeren zijn is niet genoeg. Je moet er iets aan doen. Het regelment afdwingen, eventueel met de hulp van de politie, is een mogelijke oplossing totdat het gedrag van deze gasten serieus is gewijzigd. Maar ja, dit wil jij niet begrijpen. Maar geen probleem circe, we kennen je ondertussen en weten dat je nagenoeg altijd au contraire doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En waar zie je trouwens dat die maatregelen hetzelfde zijn als hardhandig optreden ??? Die "probleemjongere" die dat meisje aanrandde heeft er in ieder geval niet veel last van gehad ![]() Het enige dat er nu aan't gebeuren is , is dat die "probleembende's" andere en goedkopere oorden opzoeken , om daar mensen lastig te gaan vallen die jammer genoeg NIET de mogelijkheden hebben om bescherming te kunnen betalen .. Een verplaatsing van het probleem dus , niets aangepakt , gewoon naar elders verhuist ... ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Naar mijn weten hebben alle recreatiedomeinen maatregelen genomen. De burgemeesters van de betreffende gemeentes hebben allemaal voor gezorgd dat problemen zich niet kunnen voordoen, en hebben extra politie voorzien. Men doet zijn best en tot nu toe lijkt het te werken. Laatst gewijzigd door goodwill : 28 juli 2008 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 28 juli 2008 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wauw verstandig persoon ben je. Blijf de realiteit en de waarheid zeggen !!! Meer mensen zullen beseffen dat we iets aan de "zwarten van nu "moeten doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() selectief doof?
iemand die problemen met allochtonen heeft meegemaakt, vertelt altijd de waarhedi en harde feiten iemand die een ander verhaal vertelt, droomt... ge wilt t gewoon niet weten he
![]() |
#39 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zoals gezegd, ik was er gisteren, de ligweide lag vol, gemend publiek en er waren echt geen problemen hoor. T zonneke scheen volop ginder gisteren, ik heb eerder de indruk dat jij dat probeert te ontkennen
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De doorsne poco noemt zich beschaafd ahahaha beschaafd goedkeuren van vrouwen onderdrukking andersdenkende en geen dierenrechten meer ahahahaha beschaafd ahahahaha ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 28 juli 2008 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |