![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Beter dan NonNonNon, alvast. Of PaterPaterPater.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen. weuweuweu.
en 't is de koelkast van mijn mama. 't is al een oud ding. ![]()
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV VVVV*mrrow?*VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV VVVVVVVVVVVVVVVVV*mmaw?*VVVVVVVVVVVVVVVVVVVV VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV VVVVVV*prrrrrprrrrprrrrprrrrprrrrrrrrprrrrrrrrrrrr rrprrrrrrrrrrrrprrr prrrrrrrprrrrrrrrrrrprrrrrrrrrprrrrrrrrrprrrrrrrrr rrprrrrrrrrrrrrprrrrrrrr
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ik de grote "typ mee met wat je op de achtergrond hoort"-draad ongeveer eens per half jaar start.
Maar als het zo'n succesnummer blijft kan het wel zijn dat ik er een driemaandelijkse draad van maak. Dat valt te bezien.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Streetrace in de buurt!
![]()
![]() |
![]() |
#27 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yeng-yeng-yeng-yeng-yeng-yeng-yeng
i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i yeng-yeng-yeng-yeng-yeng-yeng-yeng i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i yeng-yeng-yeng-yeng-yeng-yeng-yeng i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i yeng-yeng-yeng-yeng-yeng-yeng-yeng i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 31 juli 2008 om 10:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Kinderen zijn aan't leren ... zes maal zes is zesendertig zeven maal zes is tweeenveertig ... (Twee seconden stilte) krijg ik uwe slijper eens ? Neen pakt die van uw eigen ... PAPAAAA ik mag die slijper ni gebruiken ... PAPAAAA , die heeft er zelf ene ... PAPAAAAA , 'k heb dorst , mag ik drinken ... Papaaaaa, 'k Heb met stift op m'n t-shirt geschreven ...Papaaaaa , gaan we straks zwemmen ... PAPAAAA,mag ik stoppen met m'n oefeningen want m'n tenen doen zo zeer ... PAPAAAAA , 'k zou graag een potlood hebben van kung fu panda .... *zucht* 'k Zal er sebiet maar ergens mee naartoe gaan ... ![]()
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Gun die kindjes eens wat vakantie, ja. ![]() ![]() Maar, je moet dat anders aanpakken. Zet ze aan de andere kant van de kamer/tuin. Geef hun een opgave, en wie het juist heeft mag een stap vooruit, enz. Wie het eerste aan de overkant is, is gewonnen. Tot zover de methode van onze vroegere juffrouw. Of zet er een klok naast: een uur (of anderhalf) flink studeren, pauzeren, herhalen, en als ze flink zijn geweest ze belonen. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 31 juli 2008 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is dat zo'n ouwe koffiemolen in zijn stamcafé
![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond dat ook een vreemde helikopter.
ps. zit op m'n werk, niet thuis.
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 31 juli 2008 om 12:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Ah oké.
Forceer je niet hé. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben de laatste dagen niet echt efficiënt, denk ik.
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() nen boiler die water kookt en 'Bargain Hunt' op BBC
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen hoor , ik laat ze elke week één of twee keer wat oefeningetjes doen , zeker de kleinsten hebben er veel baat bij ('k heb die werkjes meegekregen van de leraar zelf, die het een goed idee vond ...) zo vallen ze in september niet in een gat omdat ze een deel vergete"n zijn ... ![]() En derbij ... 'k Ben ne strenge vader zenne ... ![]() Citaat:
![]() En dan is er nog een leeftijdsverschil hé , de oudsten zouden nogal snel aan de overkant zijn ... Nu ja , als ze tijdens de vakantie een uurtje of twee-drie per week wat bijleren vind ik het al meer dan genoeg , zeker op het schrijven en rekenen, 't Is idd vakantie ... ![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |