![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 29 juli 2008 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik zie niet in waarom zij niet net als andere alleenstaande op zoek mag gaan naar andere mensen , per slot van rekening is ze aan't scheiden ... 't Zal voor iemand in haar positie zowieso al niet simpel zijn om aan een nieuwe partner te geraken ...
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder heb je gelijk, zij is ook maar een vrouw die eens een teder woordje wil krijgen en een sterke arm rond zich wil voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een onzindraad als je de dood hebt gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het zou ook moeilijk zijn anders, want bijna 95% van de posts vallen waarschijnlijk onder de noemer valse beschuldigingen aan het adres van één of meerdere politici, burgers of bevolkingsgroepen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door roskam : 29 juli 2008 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bekijk hier haar profiel, geregistreerd op 5 april 2004, laatste bezoek in 2007. Hieronder een bericht van haar zie hier op het forum: "Hallo Zorroaster, Waarschijnlijk hebben we mekaar in het verleden wel ontmoet. Zat even op de site en zag je berichtje ivm mijn plaats op VB lijst. Iedereen mag uiteraard denken wat ze willen, maar ik wil je even vertellen - en ik vind het wel belangrijk dat ik dit aan jou van N-VA meedeel - dat ik nooit mol, spionne, of wat dan ook gespeeld heb. Het artikel in DS, had als doel N-VA een stok te geven om CD&V mee te prikken, zodat we onze eigen standpunten konden blijven verdedigen. Dat ik me niet gelukkig voelde met de laatste ontwikkelingen zal ik zeker niet ontkennen. Maar ik ben ook voor N-VA blijven gaan tot ik merkte dat mijn kritiek hen eerder compromiteerde dan hielp. Je moet me zeker niet geloven. Het staat je vrij maar ik wou het je gewoon even vertellen. Je kan me veel verwijten, maar niet dat ik niet recht door zee of consequent ben. Wat ook wil meegeven is dat BDW en ikzelf een verre geschiedenis samen hebben en dat ik dan ook alles zal doen om onze vriendschap - die nu uiteraard onder vuur komt - door deze storm te loodsen. Ik hoop dat vriendschap en politiek gescheiden kunnen blijven. Ik heb gekozen voor een richting die de zijne niet is, maar daar apprecieer ik hem niet minder om." Vermits ze wèl geregistreerd is, kan ze zich wèl verdedigen. Foei kornijn, zoveel leugens in één zin... Hallo Kornijn? Waar zit u? En waar blijft Marie-Rose? Misschien heb ik wel een lief voor haar. ![]() Laatst gewijzigd door roskam : 29 juli 2008 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ze haar inloggegevens nog heeft. Goh, en moet ze hier reageren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() iedereen kan een op een datingsite een account aanmaken onder de naam Marie-Rose Morel
als je 't mij vraagt is dit gewoon een lage streek van iemand.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Wat ik vooral dacht is iedereen kan op dat profiel reageren, en je weet nooit wat voor mensen er rondlopen. Misschien is het mijn achterdochtige geest die nu spreekt, maar als ik haar was zou ik heel goed oppassen waarop ik in zou gaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar ja... Iedereen kan naar Dag Allemaal stappen, en zeggen dat ze Marie-Rose Morel zijn.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh... Er zijn zelfs mensen die tango drinken.
![]()
|
![]() |
![]() |