Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 augustus 2008, 09:32   #21
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Moest Freya dit doen, Caroline Genez of een of andere Vervotte, ge zou de Blokkers nogal van hun lat zien geven. Omgekeerd mag niet hé...
Waarmee u alleen maar aangeeft dat u zich op hetzelfde niveau bevindt als de Blokkers wat in ieder geval een spijtige zaak is.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2008, 09:33   #22
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus Bekijk bericht
Waarmee u alleen maar aangeeft dat u zich op hetzelfde niveau bevindt als de Blokkers

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 23:23   #23
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Nog eventjes bij de zaak blijven. Heb vandaag 'Dag Allemaal' gekregen van een vriend om te lezen, mijn dag is weeral goed...

Wat verklaart het Mormel ? Dat haar man te doen heeft met een 19-jarige babysit, en zijzelf het slachtoffer is van een vreselijke vechtscheiding met die seksmaniak !
En stel u voor, ten bewijze daarvan werd onderaan haar wagen een spotter bevestigd om haar gang en wandel na te gaan. Ten gevolge daarvan (woeha) werd zij -als moeder van zijn kinderen- (dubbel woeha) gesaboteerd. Viel, o gruwel, haar wagen vijfmaal in panne ! Driedubbel woeha !
In een beknopt en simpele reactie verwees haar man naar haar relatie sinds 2004 met de fameuze 'politieke vriend' en "wie gelooft er nu die leugenaar". Meer woorden wou hij er niet aan vuil maken.
Terecht zou ik zeggen. Lees het artikel zelf, wie daar één woord van gelooft is nog dommer dan het achtereinde van een... Kortom: een Blokker.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 00:49   #24
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog eventjes bij de zaak blijven. Heb vandaag 'Dag Allemaal' gekregen van een vriend om te lezen, mijn dag is weeral goed...

Terecht zou ik zeggen. Lees het artikel zelf, wie daar één woord van gelooft is nog dommer dan het achtereinde van een... Kortom: een Blokker.
ik zal dat achtelijk blad eens lezen goe gelachen (das niveau poco's) ... leve Morel!!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 04:23   #25
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:

Wat verklaart het Mormel ? Dat haar man te doen heeft met een 19-jarige babysit, en zijzelf het slachtoffer is van een vreselijke vechtscheiding met die seksmaniak !
En stel u voor, ten bewijze daarvan werd onderaan haar wagen een spotter bevestigd om haar gang en wandel na te gaan. Ten gevolge daarvan (woeha) werd zij -als moeder van zijn kinderen- (dubbel woeha) gesaboteerd. Viel, o gruwel, haar wagen vijfmaal in panne ! Driedubbel woeha !
In een beknopt en simpele reactie verwees haar man naar haar relatie sinds 2004 met de fameuze 'politieke vriend' en "wie gelooft er nu die leugenaar". Meer woorden wou hij er niet aan vuil maken.
Ik begin voorwaar meer en meer sympathie te krijgen voor Morel dankzij jou.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 08:12   #26
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Naar het schijnt stond er ook zo'n artikel in de Blokgazet (HLN). Krijg die vandaag, kort verslagje later....
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 08:42   #27
kadet
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

Kortom, het was een ex blokker je beste vriend
Rendez vous, ik zoek een man, ben 45 jaar ( ze is even in de tijdscapsule gekropen !!!!) regio West - Vlaanderen , nr 62 moniake

t' liefje van je beste vriend !!!!!!!!!!!!!!!!!, je vriend die zoveel kapot heeft gemaakt!

Laatst gewijzigd door kadet : 13 augustus 2008 om 08:51.
kadet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be