![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En een dood varken ook
Een groot, dood varken dus.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is het een buffel met een varkensneus
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook, ik schrok al!
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Montgommery Burns
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 't Schijnt toch te bestaan zo'n grote varkens ... En als je op k&k rondkijkt zie je ook wel wat grote zwijnen hé ... ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goed geschoten jongen.
Ja dat mag ook wel eens gezegd worden. Laatst gewijzigd door HAMC : 2 augustus 2008 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Liefst nog zo pijnlijk mogekijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doodsbedreigingen uiten omwille van een vervalste foto lijkt me een TOTALE verrijking!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vind het maar hoopgevend dat er nog protest bestaat tegen het cowboygewijs afknallen van weerloze dieren door kinderen van 11 jaar. mag het even? Laatst gewijzigd door Mitgard : 2 augustus 2008 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doodsbedreigingen zijn erover. Maar een kind van 11 hoort geen geweer in zijn pollen te hebben.
Maar ik ga wel eens opzoeken of het nu een hoax is of niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
het werd opgekweekt als huisdier, djeezes. En dan in een afgesloten deel vrijgezet zodat het netjes kon worden afgeschoten. brrr... het beestje is worstjes geworden nadien. http://en.wikipedia.org/wiki/Monster_Pig
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarin gaat de vraag echter vooral over authenticiteit van de grootte van het zwijn en niet het feit of die 11-jarige hem neerknalde. Dus ik vrees dat het eerder een half-hoax is waarvan het meest vriendelijke gedeelte een hoax is en het meest erge gedeelte waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar soit... weinig gevonden op hoax debunking sites, dus het verhaal is dus wel ten dele waar, al twijfelen sommigen nog aan de afmetingen van het beest. Wat er ook van weze... de ouders van Jamisson zouden in elk geval moeten worden aangeklaagd om hun kind zo op te voeden. Dat ze het kind met wapens willen leren omgaan is hun goede recht, maar ik zou dat eens proberen op hun 18 dan en niet als ze 11 zijn. Smell of cowboys in the air... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() omg hou erover op.
ge zit hier verdomme over een ordinaire plattelands bagatel in amerika te lullen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei , sorry voor 't storen dan ...
![]() Citaat:
Fazanten uitzetten zodat DeCroo en consoorten ze maar af te knallen hebben ... 't Meeste wild dat er in dit land afgeschoten wordt is gekweekt en daarna effe uitgezet ...
![]() |