![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Nogmaals kan ik mijn geluk niet op er op tijd en stond afstand te hebben van genomen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Idem dito, net als bij de stemming over de doodstraf...ook een onthouding om PC te kunnen zijn, terwijl ik pertinent zeker weet dat 90% van de partijleiding voorstander van de herinvoering van de doodstraf is!!! Tja...de postjes he ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ach ja als je zowat in het midden staat word je soms voor blokker en soms voor communist uitgescholden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vergeleken met de capriolen van de bewindspartijen dan zit jij een mug te hekelen terwijl er een neushoorn in uw gat aan 't stekken is. 't is terug kwestie van prioriteiten stellen. Door zich te onthouden tonen ze aan dat ze rekening houden met de mening van een aantal burgers, alhoewel, wie weet hoeveel Belgen voor de doodstraf zijn? ![]() Ze zijn al "Consequent en rechtlijnig" genoeg voor me, zo een verhouding van ik plooi 1 keer voor elke 50 buigingen van de blunderende smoelentrekkers van 't huidig bewind die zich in basis niks aantrekken van wat bij de burger aan de order is. ![]() Zonder postjes kun je niks doen dus lijkt het me logisch dat ze hiermee rekening houden. Ze krijgen niet bepaald iets in de schoot geworpen zoals Vivant. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ge moogt het kwade niet bestrijden met een nog groter kwaad. De maatregel gaat de doelgroepen voorbij, er is met name naast het principe ook de realiteit. Paars wil meerdere vliegen slaan in één klap. De gemeenten gemakkelijke inkomsten bezorgen (enkel de begoede burgers zullen betalen), de macht van de lokale besturen versterken, en de onmacht van het parket en gerecht camoufleren. Dat hiermede een neus gezet wordt aan het rechtsbeginsel en de grondwet is bijzaak. Maar zoals gezegd, ook de onthouders (met inbegrip CD&V) zijn medeplichtig aan de creatie van dit monsterlijke wangedrocht. Op geen enkele wijze goed te praten. 8) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij weet toch ook wel hoe het er op gemeentebesturen aan toe gaat? De ambtenaar die in eer en geweten zijn werk doet, wordt maar al te vaak de pas afgesneden door de burgemeester (of de schepen) die de minnelijke schikkingen van zijn familie en vrienden in de prullenbak laat belanden. Ik werk al lang genoeg op een gemeentebestuur om mij daarover geen illusies meer te maken... Ik ben het er mee eens dat kleine criminaliteit moet bestraft worden, maar dan wel door een onpartijdig orgaan EN met het principe onschuldig tot het tegendeel bewezen is...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Of laat je niet vangen als je een 'piece' zet. 8) [size=1] (Voor de leken: een piece is een graffiti-tekening.)[/size] |
||
![]() |
![]() |