Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2008, 21:32   #21
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
het ergste is dat ik denk dat inderdaad iedereen in de Wetstraat in vakantie is, in plaats van naarstig verder te werken en te onderhandelen, zonder media-aandacht!
Ze zijn al meer dan een jaar aan het onderhandelen, mogen die jongens toch een keer uitslapen?

En waarom is de NVA zo stom om een deadline te stellen in het midden van de parlementaire vakantie. Dachten ze echt de regering te laten vallen als iedereen in het buitenland zat?
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 21:35   #22
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asshen Sukar Bekijk bericht
Ze zijn al meer dan een jaar aan het onderhandelen, mogen die jongens toch een keer uitslapen?

En waarom is de NVA zo stom om een deadline te stellen in het midden van de parlementaire vakantie. Dachten ze echt de regering te laten vallen als iedereen in het buitenland zat?
En waarom niet?
kizzy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 21:41   #23
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Die drie versleten musketiers hun eksamens waren gepasseerd op 31 juli; zijzelf en gans het land mochten stante pede weten of ze gebuisd waren of niet.

We kunnen al lichtjes vermoeden wat de uitslag in september zal zijn.

En zo komen we twee keer in de gazetten en op tv, om hen in te wrijven dat ze ...??? mooi meegenomen zijdelings effekt.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 22:21   #24
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kizzy Bekijk bericht
En waarom niet?
Dat is het zelfde als gaan staken tijdens het bouwverlof.
Kan de NVA een maand lang dreigen en doen terwijl er niemand luistert en niemand die iets gaat doen.
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 09:44   #25
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dat is het zelfde als gaan staken tijdens het bouwverlof.
Kan de NVA een maand lang dreigen en doen terwijl er niemand luistert en niemand die iets gaat doen.
Zou het niet eerder zijn omdat ze de o zo welverdiende vakantie niet wilden verstoren van respectievelijk Béber en de collega-zakkenvullers? Konden ze meteen zelf ook nog een reisje boeken om weer op krachten te komen. Vergeet niet dat NV-A een uitvloeisel is van de Volksunie. Zoals die altijd maar meedraaiden met 't haantje op de kerktoren doen zij dat nu nog steeds.
Old habits die hard...
Oud 7 augustus 2008, 10:34   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zou het niet eerder zijn omdat ze de o zo welverdiende vakantie niet wilden verstoren van respectievelijk Béber en de collega-zakkenvullers? Konden ze meteen zelf ook nog een reisje boeken om weer op krachten te komen. Vergeet niet dat NV-A een uitvloeisel is van de Volksunie. Zoals die altijd maar meedraaiden met 't haantje op de kerktoren doen zij dat nu nog steeds.
Old habits die hard..
.
Die beschuldiging is even gratwiet als dat ik zou zingen "en het Blok, draait rond, en rond, als een leeuw in een kooi ... een kooi van kordon, waar het niets in kan doen ..."

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 10 augustus 2008, 17:24   #27
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Die beschuldiging is even gratwiet als dat ik zou zingen "en het Blok, draait rond, en rond, als een leeuw in een kooi ... een kooi van kordon, waar het niets in kan doen ..."
Het cordon is -wat mij betreft- een zegen voor het VB. Nog nooit in de geschiedenis van België heeft een politieke partij zoveel gerealiseerd ZONDER deel te nemen aan de macht. Stuk voor stuk hebben de andere partijen elementen van hun programma overgenomen en intussen gerealiseerd. Als ze zouden deelnemen aan de macht, zouden ze ook delen in de klappen die de kiezers uitdelen om af te rekenen met hun ongenoegen.

Leve het cordon!

PS: uw ondertiteltje (Leterme en De Wever houden woord. Respekt !!) mag intussen wel eens aangepast worden hoor...
Oud 10 augustus 2008, 21:28   #28
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het cordon is -wat mij betreft- een zegen voor het VB. Nog nooit in de geschiedenis van België heeft een politieke partij zoveel gerealiseerd ZONDER deel te nemen aan de macht. Stuk voor stuk hebben de andere partijen elementen van hun programma overgenomen en intussen gerealiseerd. Als ze zouden deelnemen aan de macht, zouden ze ook delen in de klappen die de kiezers uitdelen om af te rekenen met hun ongenoegen.

Leve het cordon!

PS: uw ondertiteltje (Leterme en De Wever houden woord. Respekt !!) mag intussen wel eens aangepast worden hoor...
Zeer juist. Van al hun woorden schiet niets meer over. Een totaal verlies programma. En dat dat duft wat te zeggen over het VB
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2008, 22:18   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Leve het cordon!

Dat het blok als zweeppartij vele goede dingen gerealiseerd kon krijgen via de omweg van de funktie als zweeppartij, heb ik in meerdere posts al erkend en gewaardeerd.
Dat betekent helemaal niet dat alle partijstandpunten van het blok gewaardeerd worden; niet door mij en - vergeef me mijn veronderstelling - niet door al hun kiezers.

Overigens bedank ik u voor de aandacht voor mijn ondertiteltje.
Ik zal het graag aanpassen na de politieke evenementen die gepland zijn door de kartelpartners in september.

Oud 11 augustus 2008, 14:09   #30
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat het blok als zweeppartij vele goede dingen gerealiseerd kon krijgen via de omweg van de funktie als zweeppartij, heb ik in meerdere posts al erkend en gewaardeerd.
Dat betekent helemaal niet dat alle partijstandpunten van het blok gewaardeerd worden; niet door mij en - vergeef me mijn veronderstelling - niet door al hun kiezers.
Dat klopt. Ik kan me evenmin met heel hun programma akkoord verklaren. Ik ga echter van de veronderstelling uit dat dat geldt voor �*lle kiezers die op één of andere partij stemmen. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen -van welke kleur of voorkeur ook- die zei dat hij volledig akkoord ging met alle programmapunten van die partij.

Mijn keuze gaat dus uit naar diè partij die het meest mijn belangen behartigt of die het dichtste aanleunt bij mijn doel.
Oud 11 augustus 2008, 23:47   #31
pekka_123
Provinciaal Gedeputeerde

pekka_123's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Busse87 Bekijk bericht
Tis ineens wel stil in Brussel....

Land in crisis en zomervakantie..

Hmmm
waarschijnlijk gewoon omdat er geen crisis is. BHV is er al 50 jaar, stoere taal verkopen helpt dat probleem niet oplossen, integendeel
pekka_123 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be