![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En aan Luc Broes: Omdat gij bestuurslid zijt, is het Vlaams blok niet racistisch? En dan maar zeggen dat ik mijn argumenten moet funderen niet waar.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bakkebaard, het zijn de Belgicisten die altijd smalend 'vlaemsch' schrijven.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Bakkebaard
Wel, volgende keer stem ik op het Vlaams Blok. Klasseer me ook maar in uw schuifje met opschrift 'racisten'. 'k zit liever daar dan in uw schuifjes 'werklozen' of 'slachtoffers van overvallen' |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En met alle respect: maar het Vlaams Blok heeft eens een standpunt aangehaald dat "echte" Belgen eerst kans moeten maken op een job en dan pas migranten. Dat is een zekere vorm van racisme. En ondertussen ook nog een beetje komen zeggen: Immigranten moeten hier werk zoeken of ze worden uitgewezen.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het VB zegt ook dat niemand mag gedwongen worden iemand in dienst te nemen op basis van afkomst. Een Marokkaanse Belg mag dus een andere Marokkaanse Belg in dienst nemen als hij dat wil. Niemand mag hem dwingen iets anders te doen. Hetzelfde voor de Vlamingen. De staat mag ook geen voorrang geven aan Belgen omdat ze van allochtone afkomst zijn. Positieve discriminatie van de enen is negatieve discriminatie van anderen. Iedereen gelijk voor de wet. Maar iedereen zal wel een voorkeur hebben. Ik heb het nogal met vrouwen die iets donkerder gekleurd zijn. Mag dat ? Ik hoop van wel, want ik kan mijn voorkeur niet veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Tweede deel over voorkeur: ik heb net hetzelfde gezegd in mijn reactie op wat Bakkebaard zei. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() En dat noemde je een zekere vorm van racisme. Dus heel de wereld racist!?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Louis Michel... tiens !
Jurgen Verstrepen heeft toch niets te maken met "radio milles colinnes" ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van de website van Verstrepen:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Nu ik toch voor de eerste keer Vlaams Blok ga stemmen denk ik dat ik misschien wel eens op Jurgen Verstrepen ga stemmen. Nen onafhankelijke kandidaat, das een kolfje naar mijn hand.
Maar Jurgen uw eigen blijven he. Nie toegeven aan de druk he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Vinden jullie ook dat er iets moet gedaan worden tegen 'het opkomen op verschillende lijsten'?
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de smoel die ik het beste ken is de zijne ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
-Ik stem niet voor mensen die hun ambt om een onnodige reden hebben opgegeven in de vorige legislatuur. -Ik stem ook niet voor mensen die op voorhand zeggen dat ze niet gaan zetelen: hoe hypocriet vind ik dat! -En ik stem niet voor kandidaten die dus niet kunnen kiezen vóór de verkiezingen op welke lijst ze verkozen willen worden. Tis nl. het volk dat moet kiezen, en niet zij... Trouwens, uw zin: 'alle partijen doen het, waarom het VB dan niet'? Zoiets vind ik eerder iets om in de wielersport over doping te zeggen. En daar wordt dat niet getolereerd. Als het gaat over corruptie of liegen ofzo in de politiek, kan je ook zeggen: 'iedereen doet het.' Maar het mag toch niet voor mij hoor! Enfin, je hebt natuurlijk ruimschoots gelijk dat dit probleem bij alle partijen zit. Maar dat maakt het voor mij geen excuus, als ik -voor mezelf- beslis voor wie ik ga stemmen. Rationele afweging, zeg maar. ![]()
![]() |