Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 augustus 2008, 00:08   #21
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

... voor vluchtelingen met geamputeerde leden, omdat wij ook kiezen voor de kant die de landmijnen legt?
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2008, 11:03   #22
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Het is een feit dat hardwerkende mensen geen recht hebben op bepaalde medische ingrepen (onbetaalbaar) omdat ze autochtoon zijn terwijl dezelfde ingrepen door het ocmw worden terugbetaald enkel omdat de persoon in kwestie asielzoeker is.
Dit geld vooral voor medische apparaten, protheses ed.

Aan de andere kant heb ik geen medeleven voor de brave Vlaming...hij heeft er tenslotte zelf voor gekozen...
Waarvoor?
kizzy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2008, 11:47   #23
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Voor dat zogenaamde feit?
Ik wacht nog steeds op cijfers van kizzy die aantonen dat er hier meer geld naar een kleine vreemde groep gaat dan bijvoorbeeld in de notionele intrestaftrek: 37 procent van de 6 miljard aan toegekende intrestaftrek ging in 2006 naar slechts 25 bedrijven, enkel omdat het bedrijf in kwestie een bank is of in de zakelijke dienstverlening zit.

Laatst gewijzigd door DannyS : 21 augustus 2008 om 11:48.
Oud 21 augustus 2008, 11:56   #24
Wannes
Vreemdeling

Standaard

Eigenaardig. Ik kreeg enkele weken geleden dezelfde tekst van die arts toegestuurd langs e-mail. Daar stond daarenboven het telefoonnummer van de arts bij vermeld.
Ik heb dat tel.nr. nagetrokken langs de gele gids en witte gids online en ben tot de vaststelling gekomen dat dit nr. aan iemand anders toegekend werd. Uiteraard vertrouw ik die tekst nu ook niet meer. Voor mij is dit fake.
Wannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2008, 15:24   #25
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DannyS Bekijk bericht
Voor dat zogenaamde feit?
Ik wacht nog steeds op cijfers van kizzy die aantonen dat er hier meer geld naar een kleine vreemde groep gaat dan bijvoorbeeld in de notionele intrestaftrek: 37 procent van de 6 miljard aan toegekende intrestaftrek ging in 2006 naar slechts 25 bedrijven, enkel omdat het bedrijf in kwestie een bank is of in de zakelijke dienstverlening zit.
Heb ik dat beweerd?
Oud 21 augustus 2008, 15:37   #26
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wannes Bekijk bericht
Eigenaardig. Ik kreeg enkele weken geleden dezelfde tekst van die arts toegestuurd langs e-mail. Daar stond daarenboven het telefoonnummer van de arts bij vermeld.
Ik heb dat tel.nr. nagetrokken langs de gele gids en witte gids online en ben tot de vaststelling gekomen dat dit nr. aan iemand anders toegekend werd. Uiteraard vertrouw ik die tekst nu ook niet meer. Voor mij is dit fake.
http://www.diversiteit.be/?action=on...&onderdeel=112
Dit is de link naar de commentaar van het centrum voor gelijkheid van kansen en racismebestrijding. Daar kunt u meteen vaststellen dat de brief wel degelijk gepubliceerd werd in de artsenkrant.

Normaalgezien zou ik zeggen dat zij als 'neutraal' beschouwd zouden mogen worden, ware het niet dat datzelfde centrum in 2007 oordeelde dat er 'geen aanwijzingen voor racistisme waren' toen een jong meisje door haar islamneefjes herhaaldelijk verkracht was omdat 'het voor een christenmeisje niet verboden is voorhuwelijkse betrekkingen te hebben'.
Oud 21 augustus 2008, 23:30   #27
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

En die neefjes kregen 'volledig gratis gezondheidszorg via ocmw-goedkeuring'?
Oud 22 augustus 2008, 00:49   #28
kizzy
Gouverneur

Standaard

Wat is dat nu voor een belachelijke opmerking?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be