![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() ... voor vluchtelingen met geamputeerde leden, omdat wij ook kiezen voor de kant die de landmijnen legt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Voor dat zogenaamde feit?
Ik wacht nog steeds op cijfers van kizzy die aantonen dat er hier meer geld naar een kleine vreemde groep gaat dan bijvoorbeeld in de notionele intrestaftrek: 37 procent van de 6 miljard aan toegekende intrestaftrek ging in 2006 naar slechts 25 bedrijven, enkel omdat het bedrijf in kwestie een bank is of in de zakelijke dienstverlening zit. Laatst gewijzigd door DannyS : 21 augustus 2008 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() Eigenaardig. Ik kreeg enkele weken geleden dezelfde tekst van die arts toegestuurd langs e-mail. Daar stond daarenboven het telefoonnummer van de arts bij vermeld.
Ik heb dat tel.nr. nagetrokken langs de gele gids en witte gids online en ben tot de vaststelling gekomen dat dit nr. aan iemand anders toegekend werd. Uiteraard vertrouw ik die tekst nu ook niet meer. Voor mij is dit fake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit is de link naar de commentaar van het centrum voor gelijkheid van kansen en racismebestrijding. Daar kunt u meteen vaststellen dat de brief wel degelijk gepubliceerd werd in de artsenkrant. Normaalgezien zou ik zeggen dat zij als 'neutraal' beschouwd zouden mogen worden, ware het niet dat datzelfde centrum in 2007 oordeelde dat er 'geen aanwijzingen voor racistisme waren' toen een jong meisje door haar islamneefjes herhaaldelijk verkracht was omdat 'het voor een christenmeisje niet verboden is voorhuwelijkse betrekkingen te hebben'. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() En die neefjes kregen 'volledig gratis gezondheidszorg via ocmw-goedkeuring'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Wat is dat nu voor een belachelijke opmerking?
![]() |
![]() |
![]() |