![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Integendeel.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, we hadden wel 10.000 stemmen he (zonder enige media-aandacht is dat niet slecht).
Verder moei ik me niet in deze discussie...
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#28 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben zelf Vlaams-nationalist, maar wat Bruno hier doet is enkel zijn mening weergeven in een goed geschreven, satirisch stuk. Als dit scheldproza is, dan is De Wever niemand meer of minder dan de paus. Ik ga niet meteen akkoord met Bruno's inhoud, maar weet de onderliggende, smalende toon wel te smaken.
Toch denk ik dat De Wever een betere historicus dan politicus zal zijn. Zit meer in het bloed van die familie waarschijnlijk... . |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, dat denk ik ook. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb me er niet van kunnen weerhouden Bruno's stuk eens grondig te herlezen en het valt op dat naast de amechtige stijl, het ook nog eens bulkt van de slechte research.
-Zo stelt hij dat Bart De Wever slechts drie historische werken heeft gemaakt. Vreemd dat een historicus cum magna laude als Bruno niet één van de meer dan 160 wetenschappelijke publicaties gelezen heeft die Bart De Wever de afgelopen vijf jaar heeft gemaakt. Dat zegt al meer over de kwaliteiten van historicus Bruno dan die van historicus Bart, is het niet? -Bruno vergenoegt zich in het feit dat Bert Anciaux in zijn ééntje meer stemmen haalden dan de N-VA. Vreemd genoeg zwijgt hij wel over het feit dat Bart De Wever de eerste maal dat hij opkwam in zijn ééntje meer stemmen haalde op een provinciale lijst dan de ganse BUB in vijf provincies tesamen. -Edmund Burke was een jurist en en geen geschiedkundige, maar ook dat is onze historicus cum magna laude eventjes ontgaan blijkbaar, want hij noemt hem "een groot geschiedkundige". |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#34 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. Waarom is het eerste relevant en het tweede niet? Het betreft tweemaal de uitslag van een persoon in vergelijking met die van een ganse partij... 3. Misschien moet u "Reflections" maar eens lezen: Het is geen historisch document, maar een politiek pamflet door een politicus geschreven. Burke geeft zijn visie op institutionele en sociale hervormingen en gebruikt het voorbeeld van het jacobijnse Frankrijk (een eigentijdse analyse, dus geen historisch onderzoek) als een voorbeeld van ontsporing van die hervormingen. Burke was inderdaad jurist, ambtenaar, filosoof en politicus, maar géén geschiedkundige. U veronderstelde dat blijkbaar iets te snel na het lezen van de vrije tribune van De Wever. |
||||
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Bart De Wever haalde in zijn dooie eentje meer stemmen dan hele BUB samen. Zit ik daar met te lachen?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vlaamse groeten Erwin |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#37 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#38 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trek zelf uw conclusies wie van de twee een gewaardeerd historicus is en wie niet zou ik zeggen... |
||
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Inderdaad, de vergelijking is niet zo eerlijk! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
. Vreemd een universiteit die "gewaardeerde historici" op het departement geschiedenis heeft reikt volgens u diploma's uit aan mensen die het niet verdienen. Meer nog, deze mensen mogen zelfs doctoreren bij de Professor... waarvan De Wever assistent is ![]() |
||
![]() |