Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2008, 12:36   #21
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik heb ook een artikel gelezen over dat bejaardentehuis. Er stond "speciaal voor homo's", maar iets verderop staat er dan weer bij dat iedereen er welkom is, 'zolang men maar breeddenkend is'. Het is een soort "luxebejaardentehuis" wat waarschijnlijk vooral mikt op de hoge kapitalen die homo's vaak hebben en hun op die manier probeert aan te trekken. Nogal bizar wel, omdat het de indruk geeft dat homo's 'een luxueuzere en specialere' oudere dag mogen hebben dan hetero's, maar 't is dus gewoon marketing.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 26 augustus 2008 om 12:37.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 12:38   #22
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik heb ook een artikel gelezen over dat bejaardentehuis. Er stond "speciaal voor homo's", maar iets verderop staat er dan weer bij dat iedereen er welkom is, 'zolang men maar breeddenkend is'. Het is een soort "luxebejaardentehuis" wat waarschijnlijk vooral mikt op de hoge kapitalen die homo's vaak hebben en hun op die manier probeert aan te trekken. Nogal bizar wel, omdat het de indruk geeft dat homo's 'een luxueuzere en specialere' oudere dag mogen hebben dan hetero's, maar 't is dus gewoon marketing.

dat klinkt allemaal al veel logischer
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 12:39   #23
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Ik wil later een bejaardentehuis speciaal en exclusief voor Txiki's
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 12:42   #24
Groentje-18

Standaard

Ik weet niet of het klopt hé, maar dat is hoe ik een krantenartikel interpreteerde. Alles anders lijkt me ook strijdig met de discriminatiewet.
Ik heb ook maar niet in het desbetreffende topic gepost noch gelezen omdat ik vreesde dat je er snel gebanned kon worden omdat het moeilijk spreken is over minderheidsgroepen die je niet mag discrimineren zonder dat er iets echt als discriminatie wordt opgevat.
Over discriminatie zelf kan je trouwens nog wel heel interessante discussies voeren, maar ik heb er spijtig genoeg geen tijd voor en ik denk dat we dan de ene na de andere forummer zien buitenvliegen, want de grenzen van discriminatie zijn denk ik voor niemand echt duidelijk.
Ik weet niet wat er daar gezegd werd omdat ik het anders niet zou kunnen laten er veel te posten, maar ik begrijp wel dat duveltje daar een thread over opstartte.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 26 augustus 2008 om 12:43.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 12:43   #25
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet niet of het klopt hé, maar dat is hoe ik een krantenartikel interpreteerde. Alles anders lijkt me ook strijdig met de discriminatiewet.
Ik heb ook maar niet in het desbetreffende topic gepost noch gelezen omdat ik vreesde dat je er snel gebanned kon worden omdat het moeilijk spreken is over minderheidsgroepen die je niet mag discrimineren zonder dat er iets echt als discriminatie wordt opgevat.
Over discriminatie zelf kan je trouwens nog wel heel interessante discussies voeren, maar ik heb er spijtig genoeg geen tijd voor en ik denk dat we dan de ene na de andere forummer zien buitenvliegen, want de grenzen van discriminatie zijn denk ik voor niemand echt duidelijk.
lol

dat mocht nog net hé
Oud 26 augustus 2008, 12:44   #26
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ik wil later een bejaardentehuis speciaal en exclusief voor Txiki's

ik hoop dat ik gewoon om een spuitje mag verzoeken de dag dat t nodig is dat ik in een bejaardentehuis zou moeten gaan zitten.
Oud 26 augustus 2008, 12:47   #27
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Homo zijn is dus eigenlijk een afwijking van de rijken?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 12:49   #28
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik hoop dat ik gewoon om een spuitje mag verzoeken de dag dat t nodig is dat ik in een bejaardentehuis zou moeten gaan zitten.
Awel dat is nog een beter gedacht. Ik wil speciale en exclusieve spuitjes voor Txiki's...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 12:49   #29
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Homo zijn is dus eigenlijk een afwijking van de rijken?
gij snapt er weer de ballen van hé ...

van homo zijn wordt ge rijk, dat is wat Roosje bedoelt.
Oud 26 augustus 2008, 12:52   #30
De rechtvaardige rechter
Parlementslid

De rechtvaardige rechter's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat eigenlijk ook belachelijk.De moderators moeten zich ook aan dewet houden anders kan dit forum verwijderd worden. Ik vind persoonlijk dat de moderators nog vrij tolerant zijn maar zij moeten ook de wet volgen.
Oud 26 augustus 2008, 12:52   #31
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje Bekijk bericht
Geband? Wat is ons arm duveltje nu weer overkomen?
Geband. Die allochtone mod, hé

Laatst gewijzigd door filosoof : 26 augustus 2008 om 12:53.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 12:54   #32
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De rechtvaardige rechter Bekijk bericht
Ik vind dat eigenlijk ook belachelijk.De moderators moeten zich ook aan dewet houden anders kan dit forum verwijderd worden. Ik vind persoonlijk dat de moderators nog vrij tolerant zijn maar zij moeten ook de wet volgen.

en wat zegt de wet over permanent bannen van forumleden ?
Oud 26 augustus 2008, 12:55   #33
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Hier ook al
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 12:56   #34
De rechtvaardige rechter
Parlementslid

De rechtvaardige rechter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
en wat zegt de wet over permanent bannen van forumleden ?
Is hij permanent verband?

Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 26 augustus 2008 om 12:58.
De rechtvaardige rechter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 13:13   #35
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Bannen = discrimineren ...

Vrijheid van meningsuiting onderdrukken door mensen te verplichten bepaalde zaken te verzwijgen of in vraag te stellen ...

't Was geen persoonlijke aanval of zo , dus duveltje is duidelijk slachtoffer van discriminatie , 't manneke mag niet zeggen wat hij wil
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 13:15   #36
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
wat heb jij toch met allochtonen dat je die overal moet bijsleuren ?
Oud 26 augustus 2008, 13:16   #37
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waardoor een discussieforum dus beperkt wordt in de mogelijke discussies ...

't Is als een kok die bepaalde produkten niet mag gebruiken ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 13:17   #38
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De rechtvaardige rechter Bekijk bericht
Zeg maar fluctuerend tolerant.

Ik zie genoeg artikels waar geen woord commentaar bij staat en die worden geduld.

Mijn artikel ging over Wilders+Pallies en HOPPA! Ik had het aan mijn been: post verwijderd+Straf Punkten.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 13:19   #39
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik weet niet wat er daar gezegd werd omdat ik het anders niet zou kunnen laten er veel te posten, maar ik begrijp wel dat duveltje daar een thread over opstartte.
Met alle respect, maar dat is BS van de bovenste plank. Het is perfect mogelijk om over andere mensen te praten zonder dat hetgeen je schrijft of zegt als discriminatie wordt opgevat. Dat is zelfs makkelijker dan het omgekeerde.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 13:20   #40
Starfire
Provinciaal Statenlid

Starfire's schermafbeelding

Standaard

Gezien er vele vragen over de ban van Duveltje zijn, wil ik daar een woordje uitleg over plaatsen.

Duveltje kreeg een ban omdat z'n aantal strafpunten de grenzen fiks heeft overschreden. Is dat onze schuld? Neen, dat is z'n eigen schuld. Het forumreglement is duidelijk zichtbaar en daar staat tot in de puntjes beschreven wat kan en wat niet kan.

We kunnen niet altijd een oogje blijven dichtknijpen en geen zaken berispen omdat we dan een klaagzang van de persoon in kwestie krijgen. Iedereen gelijk voor de wet zoals ze zeggen.

Gelet op een resem persoonlijke aanvallen en z'n laatste uitspattingen (homohaat e.d.m), heeft hij dus nu een ban die niet definitief is, maar die wel even duurt. Dat is jammer voor hem maar we kunnen geen uitzondering maken. Als we zijn fouten door de vingers zien moeten we dat voor iedereen doen en is er binnen de kortste keren niets meer met dit forum aan te vangen.

Ik hoop dat er via deze weg enige duidelijkheid is omtrent z'n ban.

Mvg,

Starfire

PS: de moderatie bant niet omwille van haar eigen plezier, ook wij moeten de wet respecteren.

Laatst gewijzigd door Starfire : 26 augustus 2008 om 13:21.
Starfire is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be