![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nu willen ze lippens zijn kop. de nederlanders willen een etnische zuivering van de fortis-top. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs de Koning der Belgen ging een veeg uit de pan krijgen. Hamers heeft zich zogezegd 1 dag voor de zitting opgehangen omdat hij het gevangennis regime niet aankon Is me dit een lachertje, iemand die reeds de helft van zijn leven heeft gezeten (zelfs in Brasilie) en de andere helft voortvluchtig was, iemand die zonder een traan te verpinken met bazoukas op geldwagens schoot - deze kon het regime van een 3 sterrenhotel niet aan. Al iemand nagedacht, waarom de vrouw van Hamers miljoenen bef van de staat heeft gekregen? procedure fout - lachertje - om te zwijgen natuurlijk en om haar boek niet uit te brengen. De 1* luitenant van Hamers (delcroix) was reeds na enkele maanden vrij. Op VRT gaf men de beelden - een kast van een villa ( uit een patrimonium van Van Den Boeinants) Ik heb Hamers persoonlijk gekend ( in mijn jeugdjaren) Deze ging als jonge gast met zijn ouders ieder jaar naar Wenduine aan zee. Toen al zat hij met gangsterpraktijken. Hij had als jonge gast uitgedokterd hoe je in het enige lunapark van Wenduine kon binnen geraken. We zijn binnen geraakt om de jetons (toch een groot gedeelte) te pikken van de kaskes van de paardenrennen ( die betaalden ze toen uit in geld als je had gewonnen) Vanaf zijn 17-18 jaar heb ik hem toen nog 1x te Wenduine tegen gekomen en voor de rest kon ik hem volgen via de krant ![]() De wereld is klein - toch zeker in het milieu ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar dit terzijde, ik persoonlijk geloof er ook geen snars van dat Haemers zichzelf heeft opgehangen. Alhoewel ik al verschillende zware kadé's heb weten zelfmoord plegen in de gevangenis. Maar nooit door ophanging. Altijd een golden shot.
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ik weet niet of het koningshuis pedo's in zijn kringen telt, maar een bende gedegenereerde inteelt-debielen zijn het zeker en vast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Daar staat nooit iets van in de gazet, nooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is naar ik meende ongeveer 1 zelfmoord om de 14 dagen. Kan een beetje mis zijn, maar zal er niet ver naast zitten.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gij kent iet van't millieu ???
![]()
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Er zijn volgens een Belgische journalist die ondertussen naar Duitsland is geëmigreerd, al meer dan 30 belangrijke getuigen in de zaak Dutroux gestorven. Een groot deel daarvan door auto-ongevallen die gebeurden net voor ze zouden getuigen, anderen werden vermoord en enkelen pleegden zelfmoord.
Geen enkele moord werd opgelost. Toeval? Laatst gewijzigd door Ramon djv : 26 augustus 2008 om 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, 't onnozelste kind dat de zaak rond de zogezegde ontvoering van Van Den Boeynants een beetje heeft gevolgd indertijd had door dat er heel wat zaken precies op voorhand een beetje "in elkaar gestoken" waren en nadien een paar bewijskes zijn "gedeleet".
De ontvoering van VDB net voordat hij zijn proces niet meer kon ontlopen, de talrijke details die zelfs in een thriller niet eens zouden aanspreken (hoogstens Columbo), de mysterieuse terugvondst van Haemers in Zuid-Amerika, de zelfmoord van Hamers ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En diene journalist is naar Duitsland uitgeweken ... Hopelijk krijgt hij daar geen auto ongeluk. 't Is daar heel druk op de autowegen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Héél dat zaakje van het opduiken ginder klopt langs geen kanten , maar zoals meestal moogt ge dat 100 keer zeggen , zolang ge geen bewijzen hebt gelooft niemand u ... En die "zelfmoord" ??? Kom nu , ziede er zo al iemand zitten en stikken naast een chauffageke ??? ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ja, ik heb een bron. Die journalist heet De Coninck en werd hier het leven zuur gemaakt, omdat hij had meegewerkt aan een boek getiteld 'De X-dossiers'. Hoe kan het dat men hem het meoilijk maakte, zeg? ![]() Hier heb je een bron die ook nog naar andere bronnen verwijst. Met zelfs een link naar het boek, want dat blijkt heel moeilijk verkrijgbaar. Hoe kan het etc etc... ![]() Edit: en dan zet ik die link er ook maar bij zeker ![]() groeten Laatst gewijzigd door Ramon djv : 26 augustus 2008 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Zeg Ramon
Bedankt voor de tip man - goed werk en lijkt mij bijzonder interessant |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Bij die bronnen zitten bijvoorbeeld pdf's van meer dan duizend pagina's 'gelekte' getuigenverklaringen. Een van de meest bekende Nederlandse onderzoekjournalisten naar pedofilie is Micha Kat (van Klokkenluideronline), die tegenwoordig in Bangkok woont. Werd door zijn krant naar ginder gestuurd, kreeg een cheque van 10000 euro en hoeft geen enkel artikel te schrijven. Hij is trouwens deze maand nog aangeklaagd door Lippens en Fortis, maar uiteindelijk kwamen die met een schikking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Ik heb in korte tijd, tot en met blz 24 gelezen en ik moet zeggen "het is de moeite waard"
In die korte 24 blz, komen zowel Haemers, Van Den Boeynants, Reyniers,Weinstein en zoveel anderen voor die ergens voor de zaak Dutroux reeds een relatie hadden met mekaar en wat wel opvalt, is dat het extreem rechtse Front de la Jeunesse hierin mede een rol speelt en werd gesponserd door VDB en Baron ...... ( naam vergeten) Een aanrader om te lezen ( leest ongelooflijk vlot , zelfs zodanig dat je bijna niet kan stoppen - je valt van de ene verbijstering in de andere) De grote hamvraag is nu , is het allemaal de waarheid ( auteur vernoemd wel steeds zijn bronnen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |