Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2008, 19:19   #21
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Simpelweg omdat het niet waar is. Die nederlandse smerige roddelpers toch. Leugens en roddels om maar te verkopen. Echt platvloers zijn ze ginds.
votron moest er al aan.
nu willen ze lippens zijn kop.

de nederlanders willen een etnische zuivering van de fortis-top.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 21:14   #22
Crochettie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Omdat de journalist hier zou afgemaakt worden door de Lippens-clan?
Geen 100 maar 200% juist
Crochettie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 21:33   #23
Crochettie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierette Bekijk bericht
Is trouwens al ingeburgerd en gewone zaak in die kringen.
Bij Lippens die kleine kindjes de koffie op als bijverdienste... maar dat bewijst nog niets.
De meeste pedo's zitten in het gerecht, politiek, medici,deurwaarders, notarissen, kunstenaars, schrijvers,... netwerken bestaan zeker. Aan sommige dingen kun je niets doen, de hoogste kringen zijn onaantastbaar.
En juist dit ging indertijd Patrick Hamers in de rechtzaal verklaren.
Zelfs de Koning der Belgen ging een veeg uit de pan krijgen.
Hamers heeft zich zogezegd 1 dag voor de zitting opgehangen omdat hij het gevangennis regime niet aankon
Is me dit een lachertje, iemand die reeds de helft van zijn leven heeft gezeten (zelfs in Brasilie) en de andere helft voortvluchtig was, iemand die zonder een traan te verpinken met bazoukas op geldwagens schoot - deze kon het regime van een 3 sterrenhotel niet aan.

Al iemand nagedacht, waarom de vrouw van Hamers miljoenen bef van de staat heeft gekregen? procedure fout - lachertje - om te zwijgen natuurlijk en om haar boek niet uit te brengen.
De 1* luitenant van Hamers (delcroix) was reeds na enkele maanden vrij.
Op VRT gaf men de beelden - een kast van een villa ( uit een patrimonium van Van Den Boeinants)

Ik heb Hamers persoonlijk gekend ( in mijn jeugdjaren)
Deze ging als jonge gast met zijn ouders ieder jaar naar Wenduine aan zee.
Toen al zat hij met gangsterpraktijken.
Hij had als jonge gast uitgedokterd hoe je in het enige lunapark van Wenduine kon binnen geraken. We zijn binnen geraakt om de jetons (toch een groot gedeelte) te pikken van de kaskes van de paardenrennen ( die betaalden ze toen uit in geld als je had gewonnen)
Vanaf zijn 17-18 jaar heb ik hem toen nog 1x te Wenduine tegen gekomen en voor de rest kon ik hem volgen via de krant
De wereld is klein - toch zeker in het milieu
Oud 26 augustus 2008, 22:01   #24
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crochettie Bekijk bericht
En juist dit ging indertijd Patrick Hamers in de rechtzaal verklaren.
Zelfs de Koning der Belgen ging een veeg uit de pan krijgen.
Hamers heeft zich zogezegd 1 dag voor de zitting opgehangen omdat hij het gevangennis regime niet aankon
Is me dit een lachertje, iemand die reeds de helft van zijn leven heeft gezeten (zelfs in Brasilie) en de andere helft voortvluchtig was, iemand die zonder een traan te verpinken met bazoukas op geldwagens schoot - deze kon het regime van een 3 sterrenhotel niet aan.

Al iemand nagedacht, waarom de vrouw van Hamers miljoenen bef van de staat heeft gekregen? procedure fout - lachertje - om te zwijgen natuurlijk en om haar boek niet uit te brengen.
De 1* luitenant van Hamers (delcroix) was reeds na enkele maanden vrij.
Op VRT gaf men de beelden - een kast van een villa ( uit een patrimonium van Van Den Boeinants)

Ik heb Hamers persoonlijk gekend ( in mijn jeugdjaren)
Deze ging als jonge gast met zijn ouders ieder jaar naar Wenduine aan zee.
Toen al zat hij met gangsterpraktijken.
Hij had als jonge gast uitgedokterd hoe je in het enige lunapark van Wenduine kon binnen geraken. We zijn binnen geraakt om de jetons (toch een groot gedeelte) te pikken van de kaskes van de paardenrennen ( die betaalden ze toen uit in geld als je had gewonnen)
Vanaf zijn 17-18 jaar heb ik hem toen nog 1x te Wenduine tegen gekomen en voor de rest kon ik hem volgen via de krant
Weer een misdaad opgelost zeggen ze bij de staatsveiligheid, je maakt het ze wel heel gemakkelijk.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 22:06   #25
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Weer een misdaad opgelost zeggen ze bij de staatsveiligheid, je maakt het ze wel heel gemakkelijk.
Eindelijk; de jetons zijn terecht.

Maar dit terzijde, ik persoonlijk geloof er ook geen snars van dat Haemers zichzelf heeft opgehangen.
Alhoewel ik al verschillende zware kadé's heb weten zelfmoord plegen in de gevangenis.
Maar nooit door ophanging.
Altijd een golden shot.
Oud 26 augustus 2008, 22:11   #26
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Simpelweg omdat het niet waar is. Die nederlandse smerige roddelpers toch. Leugens en roddels om maar te verkopen. Echt platvloers zijn ze ginds.
Ik weet niet of het koningshuis pedo's in zijn kringen telt, maar een bende gedegenereerde inteelt-debielen zijn het zeker en vast.
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 22:14   #27
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Eindelijk; de jetons zijn terecht.

Maar dit terzijde, ik persoonlijk geloof er ook geen snars van dat Haemers zichzelf heeft opgehangen.
Alhoewel ik al verschillende zware kadé's heb weten zelfmoord plegen in de gevangenis.
Maar nooit door ophanging.
Altijd een golden shot.
Dat is iets waar de staat diep stilzwijgen over bewaard. Als je in de Begijnenstraat zit, waar het strengste gevangenisregime heerst omdat het geen gevangenis is maar een huis van bewaring, dan hoor je de ambulances op sommige dagen af en aan rijden om de zelfmoorden te komen halen.

Daar staat nooit iets van in de gazet, nooit.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 22:16   #28
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is iets waar de staat diep stilzwijgen over bewaard. Als je in de Begijnenstraat zit, waar het strengste gevangenisregime heerst omdat het geen gevangenis is maar een huis van bewaring, dan hoor je de ambulances op sommige dagen af en aan rijden om de zelfmoorden te komen halen.

Daar staat nooit iets van in de gazet, nooit.
Dat klopt.
Er is naar ik meende ongeveer 1 zelfmoord om de 14 dagen.
Kan een beetje mis zijn, maar zal er niet ver naast zitten.
Oud 26 augustus 2008, 22:50   #29
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En gij kent iet van't millieu ???
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 23:02   #30
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
En gij kent iet van't millieu ???
Hij zit in de ''Tollo''!
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 23:11   #31
Ramon djv
Lokaal Raadslid

Ramon djv's schermafbeelding

Standaard

Er zijn volgens een Belgische journalist die ondertussen naar Duitsland is geëmigreerd, al meer dan 30 belangrijke getuigen in de zaak Dutroux gestorven. Een groot deel daarvan door auto-ongevallen die gebeurden net voor ze zouden getuigen, anderen werden vermoord en enkelen pleegden zelfmoord.

Geen enkele moord werd opgelost.

Toeval?

Laatst gewijzigd door Ramon djv : 26 augustus 2008 om 23:13.
Ramon djv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 23:11   #32

Karma's schermafbeelding

Standaard

Ja, 't onnozelste kind dat de zaak rond de zogezegde ontvoering van Van Den Boeynants een beetje heeft gevolgd indertijd had door dat er heel wat zaken precies op voorhand een beetje "in elkaar gestoken" waren en nadien een paar bewijskes zijn "gedeleet".
De ontvoering van VDB net voordat hij zijn proces niet meer kon ontlopen, de talrijke details die zelfs in een thriller niet eens zouden aanspreken (hoogstens Columbo), de mysterieuse terugvondst van Haemers in Zuid-Amerika, de zelfmoord van Hamers ...
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 23:16   #33
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramon djv Bekijk bericht
Er zijn volgens een Belgische journalist die ondertussen naar Duitsland is geëmigreerd, al meer dan 30 belangrijke getuigen in de zaak Dutroux gestorven. Een groot deel daarvan door auto-ongevallen die gebeurden net voor ze zouden getuigen, anderen werden vermoord en enkelen pleegden zelfmoord.

Toeval?
Er was ooit eens gezegd dat er een vuilbak ging opengaan hé ... Volgens mij hebben ze het vuil al lang ergens anders gestoken en de lege vuilbak aan de mensen getoont ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
Oud 26 augustus 2008, 23:17   #34

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramon djv Bekijk bericht

Toeval?
Eerlijk gezegd heb ik daar nog nooit iets over gelezen of gehoord hoor. Heb je enige bronvermelding voor je bewering ...

En diene journalist is naar Duitsland uitgeweken ... Hopelijk krijgt hij daar geen auto ongeluk. 't Is daar heel druk op de autowegen ...
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 23:20   #35
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Ja, 't onnozelste kind dat de zaak rond de zogezegde ontvoering van Van Den Boeynants een beetje heeft gevolgd indertijd had door dat er heel wat zaken precies op voorhand een beetje "in elkaar gestoken" waren en nadien een paar bewijskes zijn "gedeleet".
De ontvoering van VDB net voordat hij zijn proces niet meer kon ontlopen, de talrijke details die zelfs in een thriller niet eens zouden aanspreken (hoogstens Columbo), de mysterieuse terugvondst van Haemers in Zuid-Amerika, de zelfmoord van Hamers ...
Als je in een Zuid-Amerikaans land met wat geld kunt zwaaien moet ge niet op een vliegtuig naar belgië gaan ...
Héél dat zaakje van het opduiken ginder klopt langs geen kanten , maar zoals meestal moogt ge dat 100 keer zeggen , zolang ge geen bewijzen hebt gelooft niemand u ...
En die "zelfmoord" ??? Kom nu , ziede er zo al iemand zitten en stikken naast een chauffageke ???
Oud 26 augustus 2008, 23:34   #36
Ramon djv
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Eerlijk gezegd heb ik daar nog nooit iets over gelezen of gehoord hoor. Heb je enige bronvermelding voor je bewering ...

En diene journalist is naar Duitsland uitgeweken ... Hopelijk krijgt hij daar geen auto ongeluk. 't Is daar heel druk op de autowegen ...
@karma

Ja, ik heb een bron. Die journalist heet De Coninck en werd hier het leven zuur gemaakt, omdat hij had meegewerkt aan een boek getiteld 'De X-dossiers'. Hoe kan het dat men hem het meoilijk maakte, zeg?

Hier heb je een bron die ook nog naar andere bronnen verwijst. Met zelfs een link naar het boek, want dat blijkt heel moeilijk verkrijgbaar. Hoe kan het etc etc...

Edit: en dan zet ik die link er ook maar bij zeker http://www.standejong.nl/2008/07/29/...iers-het-boek/

groeten

Laatst gewijzigd door Ramon djv : 26 augustus 2008 om 23:36.
Ramon djv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 06:56   #37
Crochettie
Banneling

Standaard

Zeg Ramon

Bedankt voor de tip man - goed werk en lijkt mij bijzonder interessant
Oud 27 augustus 2008, 08:30   #38
Ramon djv
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Zeg Ramon

Bedankt voor de tip man - goed werk en lijkt mij bijzonder interessant
Graag gedaan.

Bij die bronnen zitten bijvoorbeeld pdf's van meer dan duizend pagina's 'gelekte' getuigenverklaringen. Een van de meest bekende Nederlandse onderzoekjournalisten naar pedofilie is Micha Kat (van Klokkenluideronline), die tegenwoordig in Bangkok woont. Werd door zijn krant naar ginder gestuurd, kreeg een cheque van 10000 euro en hoeft geen enkel artikel te schrijven.

Hij is trouwens deze maand nog aangeklaagd door Lippens en Fortis, maar uiteindelijk kwamen die met een schikking.
Oud 27 augustus 2008, 08:37   #39
Crochettie
Banneling

Standaard

Ik heb in korte tijd, tot en met blz 24 gelezen en ik moet zeggen "het is de moeite waard"
In die korte 24 blz, komen zowel Haemers, Van Den Boeynants, Reyniers,Weinstein en zoveel anderen voor die ergens voor de zaak Dutroux reeds een relatie hadden met mekaar en wat wel opvalt, is dat het extreem rechtse Front de la Jeunesse hierin mede een rol speelt en werd gesponserd door VDB en Baron ...... ( naam vergeten)

Een aanrader om te lezen ( leest ongelooflijk vlot , zelfs zodanig dat je bijna niet kan stoppen - je valt van de ene verbijstering in de andere)

De grote hamvraag is nu , is het allemaal de waarheid ( auteur vernoemd wel steeds zijn bronnen)
Oud 27 augustus 2008, 08:44   #40
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierette Bekijk bericht
Is trouwens al ingeburgerd en gewone zaak in die kringen.
Bij Lippens die kleine kindjes de koffie op als bijverdienste... maar dat bewijst nog niets.
De meeste pedo's zitten in het gerecht, politiek, medici,deurwaarders, notarissen, kunstenaars, schrijvers,... netwerken bestaan zeker. Aan sommige dingen kun je niets doen, de hoogste kringen zijn onaantastbaar.
Inderdaad regina louf uitgemaakt voor leugenaar... was volgens de psychiaters en lichamelijke bewijzen jarenlang misbruikt en mishandeld maar oeps ze hebben dan toch besloten via via dat ze leugens vertelde. Onmogelijk ze kende veel te veel details lees het boek maar. De hoogste kapitaalkrachtige dingen zijn onaantastbaar en geven de pocos hulp voor hun regering zodat niemand nog erover zou praten.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be