![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Islamitische metrobestuurders die halfuitgeslapen en met grote honger die tramtoestellen bedienen lijken me wel een veiligheidsrisco.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Ik denk dat de meeste bestuurders doen wat ze in het thuisland ook doen om hun werk te kunnen verrichten: methamphetamine (peppillen) slikken. Verdrijft de honger en de dorst en geeft energie. Doping dus!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Ik wil wel ne keer meedoen, het zou me geen kwaad doen.
En moogt ge echt niks eten of drinken overdag? Ik veronderstel dat water drinken niet verboden is? Ik had ooit een sympathieke collega die wel degelijk ramadamde en die bijna flauw viel van de honger en bijhorende vermoeidheid. Die kon slechts met veel moeite overgehaald worden om iets te drinken. De brave man is nu schepen in Leuven, denk ik.
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
...liefst mee stoverij nogwel. Echte Gééntse dan. ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuven kan niet genoeg rieken naar de walm van frieten en pitta. Allemaal opengehouden door Moslims.
![]() Maar goed, da's een grapje. Ze doen maar he. Maar als er ooit een islamiet tijdens de ramadan tegen me zegt dat ik moet eten buiten hun gezicht, dan ga ik zorgen dat ze gewoon niet meer zien. En als daarna hun neus hen nog parten speelt dan wil ik die ook aanpakken. En de eerste werkgever die me zegt om islamieten te ontzien door niet in de KANTINE (ehm... zo die plaats waar je gaat eten, en zo) te gaan eten, tjah... daar ben ik weg.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 30 augustus 2008 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De werkgever die me zegt dat ik niet mag eten in een kantine is mijn vorige werkgever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het zou er nog aan mankeren. Met mijne verhuis vorig jaar ben ik van de stress tien kilo kwijt geraakt en die heb ik er nog altijd niet bijgekregen. Dus ik maar vol-au-vent met frieten en mayonaise zitten vreten en sommige figuren komen dan aanschuiven met een klein bordje sla want ze moeten afvallen. Als ik DAAR nu ook nog eens rekening mee moet gaan houden dan wordt het te gek. Misschien moet elk bedrijf maar een graspleintje hebben waar we kunnen gaan grazen of zo. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey je lacht... maar soms is het wel grappig. We hebben heel wat Indiers op bezoek of die hier soms jaren zitten. De eerste dag... no meat! Tweede dag: does that has meat? Derde dag: Just give me the dish of the day. Ons keukenpersoneel is nochtans heel strikt wat betreft de gevoeligheden en zullen mensen als hen meteen waarschuwen waar vlees in zit of niet. Die Indiers daarentegen... dag 1: no meat. Dag 2: no meat. Dag 3: give me the dish of the day... oooh is that porc? Soms wel grappig om zien, maar ik wil niet zo oneerbiedig zijn om te lachen met het feit dat ze gewoon een stukje vlees nemen dan of zo.
Alcohol is ook zoiets... In India moet je niet gaan drinken of je bent meteen een slecht persoon. Een indier die bij ons werkt (en die tussen haakjes een goede en toffe collega is) die proeft heel graag van onze VlaemSSche biertjes hoor. En nee... hij komt niet naar het werk met katers of zo. Hij kan ervan genieten. Maar hij weet wel te zeggen dat als hij hetzelfde in India zou doen, dat hij dan door de buurt zou worden uitgespuwd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die mensen eten en drinken wat ze willen, maar niemand heeft mij te vragen of te eisen dat ik mee aanpas. Soms zie ik de zaken heel simpel: ik wil ieders gewoonten respecteren, maar ik zal altijd eerst de mijne respecteren. Ik zal nooit aan iemand vragen dat die mijn gewoonten overneemt, en niemand moet mij vragen de zijne over te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 30 augustus 2008 om 17:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Ik vind eens vasten goed voor een mens, natuurlijk als je je dan 's nachts gaat volboefen met gesuikerde spijzen doet dat natuurlijk al je inspanning van overdag te niet. Was ik moslim ik dacht er het mijne van, at enkel een gezond onbijt en misschien een stukje fruit 's middags en sliep gewoon 's nachts. Zeker zo hard, veel gezonder en tenminste met resultaat.
Vroeger had ik veel moslimcollega's en kenissen en die deden dat zo niet. Allemaal nachtboefers. Misschien dat er ondertussen een andere wind waait, ik weet het niet, ik ben nu eerder links en werk voor een onderneming waar de vakbond veel te zeggen heeft dus daar zijn maar weinig moslims : ))). |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() Geen slecht idee eigenlijk. Allez, ik ga ook ne keer meedoen.
Ik ram me madam 1 maand lang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |