![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor alle duidelijkheid, mijn Ann Coulter voorstel was een boutade.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 29 augustus 2008 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die Palin ziet er op het eerste gezicht een tactisch goede keuze uit. Maar of ze echt de nodige bagage heeft voor de job zal nog moeten blijken. Lijkt mij ook een erg onvoorspelbare vrouw (McCain heeft dat zelf ook).
Ik vind het positief dat McCain koos voor een gouverneur (meestal betere presidenten dan senatoren), maar Palin is dat nog maar 2 jaar. Lijkt mij op het eerste gezicht gezonde ideën te hebben en blijkbaar dus ook een vrij grote dosis politieke moed (ging geregeld tegen Republikeinen in). In haar eerste speech vond ik twee elementen wat teleurstellend: -) de nogal doorzichtige poging om Democratisch stemmende vrouwen te sprokkelen door duidelijk niet gemeende complimentjes voor Ferraro en Clinton (tactisch waarschijnlijk goed gespeeld, maar ik haat hypocrisie) -) het feit dat ze haar zoon die straks in Irak gaat vechten er nogal opzichtig bijsleurde. Ik begrijp dat ze trots is op haar zoon en dat is haar goed recht. Maar McCain loopt ook niet te koop met de dienst van zijn zoon in Irak en dat is volgens mij een beetje fatsoenlijker. Maar goed, we moeten haar nog leren kennen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Bertie : 29 augustus 2008 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maggie Thatcher zou direct uit haar dementie komen, als ze je zou kunnen horen, om je van repliek te dienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Intussen is dat mens al druk bezig om de Hillary-aanhang af te stoten:
http://www.dailykos.com/storyonly/20...984/664/579036 Mooi zo. Een derde Bush-termijn kunnen we best missen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vertrouw Obama voor geen haar maar het alternatief is inderdaad ook niet vrolijk. De VS zelf kunnen een derde termijn Bush ook wel missen. Het is maar de vraag of de boel daar nog te redden valt zelfs bij een radicale regime change. Zo diep in de schulden en zo diep in de internationale problemen. Faut le faire...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik had van alle kandidaten meest vertrouwen in Hilary (zonder ook maar enig hoop op een écht veranderend beleid)
Nu hoop ik dat Obama wint maar met een sterke score voor Mckinney-Clemente |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Goed gespeeld.
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Waarom horen vrouwen niet thuis in deze job? Redelijke argumenten graag.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() McCain krijgt intussen van overal bakken kritiek voor zijn keuze. Het ziet ernaar uit dat dit in zijn gezicht zal ontploffen.
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van winnen is er geen sprake, hij gaat de geschiedenis in als een zielepoot.
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ik heb wel vertrouwen in Biden, lijkt me een capabele man die niet zichzelf constant op de voorgrond wilt plaatsen met domme uitspraken.
McCain is een tigh series cylon, daar kan dus niks goeds van komen (inside joke) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet dat ik voor McCain of Obama ben (ze zijn beiden vertegenwoordigers van een scheefgedraaid systeem) maar áls McCain wint, wordt november toch wel een maand "lach eens een naïeve linkse uit".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hier zou hij tussen LDD en VLD zitten En hij heel nationalistisch met al zen onzin 'great country' 'we americans' Het gaat het tussen zeer rechts en gematigd rechts Laatst gewijzigd door toccata : 30 augustus 2008 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Obama is een linkse democraat, niet voor niets prijzen die Palestijnse fascisten hem als een goed kandidaat, zelfs Hamas is opgetogen over hem, hoeveel bezoekjes hij aan AIPAC ook brengt. |
|
![]() |
![]() |