![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Historisch gezien klopt dit ook (zeker ten opzichte van het meer vrijzinnige Brussel/Wallonië) anders had men die letters niet gekozen alleen heeft dit niets met de locatie of tijd vandoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof ze ginds überhaupt nood hebben aan Vlamingen die hun eigen belangen boven die van Franstalig Belgique stellen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn zelfs vriendelijk. Volgens Le Soir is de voorzitter van het Comité een belangrijk figuur waar naar wordt geluisterd. Volgens mij heeft 99% van de Vlamingen nog nooit van de man gehoord maar wie ben ik om Le Soir tegen te spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Was er eigenlijk wat volk, op die bedevaart? Vorig jaar, zo herinner ik me, waren er een paar tiental hoogbejaarden en een klein groepje hopeloze jongeren in korte bruine broekjes.
Blijkbaar heeft dat evenement zijn beste tijd gehad. Jammer mocht het afgeschaft worden, want dan weten we niet meer wat de laatse mode is onder bruinhemden (enfin, bruimhemden blijven natuurlijk wel altijd de norm, maar het gaat toch ook over de sokken.)
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Partijlid
|
![]() Volgens het IJzerbedevaartcomité waren er 2.500 tot 3.000 mensen op de eigenlijke IJzerbedevaart in de namiddag, 2.000 mensen zouden een of meerdere van de activiteiten in de voormiddag bijgewoond hebben.
http://www.deredactie.be/cm/de.redac...IJzerbedevaart |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze middag zeiden ze niets daarover op de RTBF en vorige week hebben ze helemaal niets over de Ijzerwake vermeld. Wat me eigenlijk niet echt verbaast, om eerlijk te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ietwat radicalere toespraak zal daar niets aan veranderen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lionel is op dat moment in de voetsporen van die andere "radicale" getreden: Wilfried Martens (Geef ons wapens)... Hij heeft dat alleszins op persoonlijk vlak duur betaald, en terecht.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 31 augustus 2008 om 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik erger me soms mateloos in het naieve maar goedbedoelde van de vredesbeweging. zolang de wereld bestaat uit meer landen en groepen die niet dezelfde waarden van "Godsvrede" met zich meedragen is zulke houding soms wat naief.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tel daarbij het aantal mensen dat naar de Ijzerwake komt, en je hebt wel een respectabel aantal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan behoor ik tot die 1% en waarschijnlijk tot de nog kleinere groep die dacht bij zijn aanstelling 'oh neen, niet die' omdat hij toen al wist wie het was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |