Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 januari 2021, 23:08   #21
Travis Bickle
Minister-President

Travis Bickle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Mannen zijn inherent slecht. Ze zouden hermafrodiete vrouwen in labo's moeten aanmaken die zichzelf kunnen bevruchten.
Hoe zouden die eruit zien?

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2021, 23:15   #22
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Zoveel mannenhaat zeg op dit forum.
Dat kan toch niet alleen aan de mannen liggen, zeg ik dan...
Maar neen Travis. Er is geen mannenhaat.
We hoeven toch niet de calimero uit te hangen.
Gewoon wat wederzijds respect volstaat.
Getrouwde mannen met een gezin die een forum gebruiken om forum vrouwen uit te maken voor al het lelijke van de straat tonen niet bepaald het voorbeeld tegenover hun eigen vrouw hé.
Neen, het is niet de fout van de forum vrouwen. Die zijn trouwens ondertussen verdwenen.

Laatst gewijzigd door Rudy : 20 januari 2021 om 23:18.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2021, 23:32   #23
Travis Bickle
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Maar neen Travis. Er is geen mannenhaat.
We hoeven toch niet de calimero uit te hangen.
Gewoon wat wederzijds respect volstaat.
Getrouwde mannen met een gezin die een forum gebruiken om forum vrouwen uit te maken voor al het lelijke van de straat tonen niet bepaald het voorbeeld tegenover hun eigen vrouw hé.
Neen, het is niet de fout van de forum vrouwen. Die zijn trouwens ondertussen verdwenen.
Als jij het zegt Rudy.

— Jeremy Clarkson
Oud 21 januari 2021, 01:12   #24
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zou een fotootje kunnen posten maar damagnie.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2021, 01:13   #25
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Als jij het zegt Rudy.
Je zou bijna denken dat het een obsessie is. Ocharme.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 21 januari 2021 om 01:23.
Oud 21 januari 2021, 01:23   #26
Travis Bickle
Minister-President

Standaard

Citaat:
Je zou bijna denken dat het een obsessie is. Arme kerel.
Ik zei het al binnen een andere draad. Dat soort mentaliteit (de rol op zich willen nemen van - doorgaans ongewenste - beschermheer van 'de vrouwen') heb ik nog gezien. Dat was op de speelplaats, in de klas en bij het uitgaan. Niet zelden was die jongen de enige zonder lief. Dat net hij dan de rol aanneemt van 'je moet meer respect hebben voor vrouwen'; terwijl net hij diegene is zonder lief was bij momenten hilarisch.

Ik geloof dat ik ook vermeldde, dat ik hem een tijdje geleden terug zag. Ondertussen ook een rijpe dertiger, die ... nog bij zijn ouders woont, want ja ... het is allemaal niet eerlijk. Het leven geeft geen kansen. Blablabla. Met andere woorden: het is nog steeds dezelfde sukkelaar als toen.

Het spreekt voor zich dat je respect moet hebben; maar niet voor 'vrouwen'. Je moet respect hebben voor iedereen. Vrouw, man, of alles wat daar tussenin zit. En als iemand (man of vrouw) vervelend doet, dan zal hij/zij ook naar zijn/haar manier van doen aangepakt worden. Op zo een moment kan het mij geen kloten schelen of het om een man of een vrouw gaat. Wat dat betreft, ben ik heel consequent.

Mannen die op hun kop laten zitten; en maar vriendelijk blijven omdat 'het een vrouw' is, zijn een tool. Een handig factotum. Echter zullen ze altijd in de 'friendzone' blijven.

— Jeremy Clarkson
Oud 21 januari 2021, 01:27   #27
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zei het al binnen een andere draad. Dat soort mentaliteit (de rol op zich willen nemen van - doorgaans ongewenste - beschermheer van 'de vrouwen') heb ik nog gezien. Dat was op de speelplaats, in de klas en bij het uitgaan. Niet zelden was die jongen de enige zonder lief. Dat net hij dan de rol aanneemt van 'je moet meer respect hebben voor vrouwen'; terwijl net hij diegene is zonder lief was bij momenten hilarisch.

Ik geloof dat ik ook vermeldde, dat ik hem een tijdje geleden terug zag. Ondertussen ook een rijpe dertiger, die ... nog bij zijn ouders woont, want ja ... het is allemaal niet eerlijk. Het leven geeft geen kansen. Blablabla. Met andere woorden: het is nog steeds dezelfde sukkelaar als toen.

Het spreekt voor zich dat je respect moet hebben; maar niet voor 'vrouwen'. Je moet respect hebben voor iedereen. Vrouw, man, of alles wat daar tussenin zit. En als iemand (man of vrouw) vervelend doet, dan zal hij/zij ook naar zijn/haar manier van doen aangepakt worden. Op zo een moment kan het mij geen kloten schelen of het om een man of een vrouw gaat. Wat dat betreft, ben ik heel consequent.

Mannen die op hun kop laten zitten; en maar vriendelijk blijven omdat 'het een vrouw' is, zijn een tool. Een handig factotum. Echter zullen ze altijd in de 'friendzone' blijven.
Hebt gij een relatie?
Oud 21 januari 2021, 01:27   #28
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:

Sommigen verdienen respect en sommigen iets minder. Hangt helemaall van het individu af. Er zijn er ook die denken dat met leeftijd automatisch respect hoort. Je kan nog steeds een onhebbelijk, vervelend persoon zijn op hoge leeftijd.

Ik ga wel akkoord dat omwille van leeftijd, geslacht, ... je automatisch geen respect verdient. Dat is uiteraard fout.
Oud 21 januari 2021, 01:44   #29
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Pas maar op voor de volle maan... https://m.youtube.com/watch?v=EK9NJ213wcw
Oud 21 januari 2021, 01:59   #30
Travis Bickle
Minister-President

Standaard

Citaat:
Sommigen verdienen respect en sommigen iets minder. Hangt helemaall van het individu af. Er zijn er ook die denken dat met leeftijd automatisch respect hoort. Je kan nog steeds een onhebbelijk, vervelend persoon zijn op hoge leeftijd.

Ik ga wel akkoord dat omwille van leeftijd, geslacht, ... je automatisch geen respect verdient. Dat is uiteraard fout.
ZO is dat. Vervelend komen doen en zelf tikken uitdelen; maar dan wanneer je daar wordt op aangesproken, afkomen met "hey ik ben een vrouw, aub je moet ...". Met dat soort onzin moet je bij mij dus niet afkomen.

— Jeremy Clarkson
Oud 21 januari 2021, 10:27   #31
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Een ongeleid projectiel ?
En na 70 ?
Een van onze buren kon "het" nog op z'n 87ste. Hij was verdrietig dat het op 88 niet meer lukte.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2021, 10:31   #32
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De geografie v.d. vrouw is veel mooier: denk maar aan de 'heuveltjes van Erika' : een streling voor het oog !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2021, 11:21   #33
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat dat ook moeilijk is. In slappe toestand kan je jezelf misschien penetreren, maar als dat hard wordt floept dat er toch terug uit?

Het idee is goed, maar praktisch is het niet echt haalbaar.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be