![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Hoe zouden die eruit zien?
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hoeven toch niet de calimero uit te hangen. Gewoon wat wederzijds respect volstaat. Getrouwde mannen met een gezin die een forum gebruiken om forum vrouwen uit te maken voor al het lelijke van de straat tonen niet bepaald het voorbeeld tegenover hun eigen vrouw hé. Neen, het is niet de fout van de forum vrouwen. Die zijn trouwens ondertussen verdwenen. Laatst gewijzigd door Rudy : 20 januari 2021 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Je zou bijna denken dat het een obsessie is. Ocharme.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 21 januari 2021 om 01:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat ik ook vermeldde, dat ik hem een tijdje geleden terug zag. Ondertussen ook een rijpe dertiger, die ... nog bij zijn ouders woont, want ja ... het is allemaal niet eerlijk. Het leven geeft geen kansen. Blablabla. Met andere woorden: het is nog steeds dezelfde sukkelaar als toen. Het spreekt voor zich dat je respect moet hebben; maar niet voor 'vrouwen'. Je moet respect hebben voor iedereen. Vrouw, man, of alles wat daar tussenin zit. En als iemand (man of vrouw) vervelend doet, dan zal hij/zij ook naar zijn/haar manier van doen aangepakt worden. Op zo een moment kan het mij geen kloten schelen of het om een man of een vrouw gaat. Wat dat betreft, ben ik heel consequent. Mannen die op hun kop laten zitten; en maar vriendelijk blijven omdat 'het een vrouw' is, zijn een tool. Een handig factotum. Echter zullen ze altijd in de 'friendzone' blijven.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga wel akkoord dat omwille van leeftijd, geslacht, ... je automatisch geen respect verdient. Dat is uiteraard fout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas maar op voor de volle maan... https://m.youtube.com/watch?v=EK9NJ213wcw
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De geografie v.d. vrouw is veel mooier: denk maar aan de 'heuveltjes van Erika' : een streling voor het oog !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat dat ook moeilijk is. In slappe toestand kan je jezelf misschien penetreren, maar als dat hard wordt floept dat er toch terug uit?
Het idee is goed, maar praktisch is het niet echt haalbaar.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |