![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De term "misdrijf" is in het Belgisch strafrecht een overkoepelende term voor alle gedragingen die in strijd zijn met de strafwet. ![]() Dus racisten zijn ontzettende CRIMINELEN!!! Laatst gewijzigd door alvinvdv : 2 september 2008 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rest kan je hier lezen : http://www.brigittegrouwels.com/inde...&artikelid=154 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is dit een fenomeen enkel geldig voor extreem rechtse VLAMINGEN!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wees er zeker van dat de situatie al redelijk dramatisch moet zijn alvorens een Brussels Minister aan de alarmbel trekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Probleem is dat velen enkel hun ideologie hebben en anderen de realiteit om dit luchtkasteel te ontmaskeren. Gezien sommigen de realiteit niet onder ogen kunnen/ willen zien, moeten ze maar gestapo wetten maken, om ze te camoufleren. En dan de media bespelen om hun gelijk te promoten en maar op hun voorgangers pikeren, alsof dat het grootste kwaad op aarde was, in de hoop dat niemand zal zien waar ze hun mosterd gehaald hebben. Nu: ik ben rechts en schaam me daar niet voor. Een racist ben ik ook niet meteen, alleen ben ik er niet mee opgezet dat men tegenwoordig een heksenjacht opent op al wie kritiek heeft op ons justitieel en migrantiebeleid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Hier is het ook normaal dat men je dan als hoer beschouwt. Voor mij is het een dillema: enerzijds durf ik met al die overvallers mijn trouwring bijna niet meer te dragen, terwijl die me anderzijds nog een stukje bescherming biedt tegen opdringerige zwarten. Daarom opteer ik voor een goedkope namaak. En ja: ik vind dat zeer ergerlijk, dat ik niet meer ongestoord over straat kan, omwille van de multi-import. En daar erger ik me aan. Als men mij daarom een racist wil noemen, so be it, maar dan ben ik het enkel omdat men oogkleppen draagt en niets aan mijn probleem doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus stop sprookjes te vertellen en de maatschappij te verzuren!!! (kan U de gevolgen aan???? aan Uw Scotch-Whiskey avatar te zien DENKT U blijkbaar van wel!!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() ah neen want de poltie zegt vriendelijk let op dat zijn gevaarlijke gasten die kennen snel via hun advokaat de naam van de aanklager en dan komen ze u zeker intimideren... voila de harde waarheid !!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.vlaamsbelang.be/0/4921/ 950 miljoen euro voor 27.000 verrijkers en “Daar zijn uiteraard de toekomstige miljarden voor bijstand en andere voorzieningen, zorg- en huurtoeslagen, prachtwijken en gevangeniscellen niet in meegerekend.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 2 september 2008 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() POCO is geen Nederlandstalige uitdrukking!!!! Dus de pointe hiervan ontgaat me!! Verde over U: afwijkende beleving van de werkelijkheid, resulterend in onlogische gedachtepatronen, wanen, hallucinaties en in wisselende mate emotionele, denk- en gedragsstoornissen. Vroeger werd voor deze aandoening ook de term dementia praecox (=dementie op jonge leeftijd) gebruikt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Ja, maar ik in NOORD, tegen Oud-Borgerhout en ik ben een vrouw. Als je een man van het hippe Zuid bent ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Geen nood, wie geen oogkleppen heeft, ontmaskert hem zo. Er zijn nog een paar wijken in Antwerpen, waar je minder ingepakte dames ziet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nog erger dan Noord zou ik zeggen.... ![]() ![]() ![]() ![]() (ps: voor de simpelen >> sarcasme... -circe, shaddy, manta, ....) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() O, hij geeft ergens weer dat Nederlands zijn moedertaal niet is. Dat kan ook wat verklaren. Geen nood: ik heb graag mensen van buitenlands origine op dit forum, zolang ze zinnig discussiëren om oplossingen voor de problemen te zoeken en ze niet ontwijkend gaan ontkennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NO RULES, GREAT SCOTCH!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Wanneer Duveltjes niet meer helpen de frustratie te weerstaan!!! |
|
![]() |
![]() |