Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 september 2008, 00:34   #21
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Het paars-groene nazisme is 8 jaar aan de macht geweest in België. Onder de leider Verafstoot kregen we vervolging van de grootste partij van het land, meningsdictatuur en overspoeling door vreemdelingen.
Dat ga ik zeker niet ontkennen. Maar het weerlegt Rudy's punt wel niet.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2008, 07:35   #22
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hij is immers ook een boegbeeld van extreem-rechts. En in die kringen is homoseksualiteit nog steeds niet aanvaard...
En dat zal ten eeuwige dage ook zo blijven. Voor de rest is dit weer zoveelste LSP gezever, die schrijnend is, want de man kan zich niet meer verdedigen. Trouwens deze week deed Marc Reynebeau ook duchtig mee in Ter Zake en dat voor een "historicus"

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2008, 07:37   #23
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Stellen ze bij LSP homo's gelijk aan perverten?

Zouden ze eindelijk het licht gezien hebben ? Homoseksulaliteit is afwijkend gedrag en wordt ten strengste afgewezen door zowel de Heilige Kerk als binnen het radicale nationalisme. Juist deze twee zaken waar Cyriel Verschaeve voor stond, de rest zijn fantasieën van gefrustreerde progressieven.

Oud 6 september 2008, 07:39   #24
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Het paars-groene nazisme is 8 jaar aan de macht geweest in België. Onder de leider Verafstoot kregen we vervolging van de grootste partij van het land, meningsdictatuur en overspoeling door vreemdelingen.
Een van de donkerste perioden uit onze volledige geschiedenis. Dat zeker !

Oud 6 september 2008, 07:46   #25
Max van Dietschland

Standaard

Wat die beelden in concreto betreft:

Die beelden zijn inderdaad niet mijn smaak. Veel te veel naakt !
Verschillende mensen hebben nu éénmaal verschillende smaken wat betreft kunst.

Echter dat doet nauwelijks iets af aan de enorme verdiensten dat Cyriel Verschaeve had op nationalistisch, literair en religieus vlak.

Deze beeldhouwkunst heeft trouwens niets met pervertie, erotiek of homoseksualiteit te maken. Ook in de Vlaamse kerken en in het Vaticaan vind je heel wat naakt op beelden en schilderijen, zijn dat ook allemaal perverte homo's

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 6 september 2008 om 08:06.
Oud 6 september 2008, 08:26   #26
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht

Deze beeldhouwkunst heeft trouwens niets met pervertie, erotiek of homoseksualiteit te maken. Ook in de Vlaamse kerken en in het Vaticaan vind je heel wat naakt op beelden en schilderijen, zijn dat ook allemaal perverte homo's
In de grootste schurkenstaat van Europa zit het inderdaad vol perverten. Stiekem elkaars lul afzuigen en de naam van God en Jezus bezoedelen met hun valse pracht en praal en die godlasterlijke beelden....

In Leviticus 25 en 26 lezen we het volgende over beelden.

Leviticus 26:1-46

Gij zult u geen afgoden maken; een gesneden beeld, noch een gewijde steen zult gij u oprichten; ook een steen met beeldhouwwerk zult gij in uw land niet zetten, om u daarvoor neder te buigen, want Ik ben de Here, uw God. Mijn sabatten zult gij houden en mijn heiligdom ontzien, Ik ben de Here.

De bijbel is duidelijk.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2008, 10:07   #27
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Echter dat doet nauwelijks iets af aan de enorme verdiensten dat Cyriel Verschaeve had op nationalistisch, literair en religieus vlak.

Of het allemaal homo's zijn weet ik niet, maar in het vaticaan zitten heel wat perverten, ja.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2008, 10:45   #28
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Zelfs in de nazi-top: homoseksualiteit, drugsverslaving

Röhm zou een coup tegen Hitler hebben beraamd. Daarnaast was hij praktiserend homoseksueel, iets waar Hitler nooit problemen mee had gehad, maar dat hij nu als troef tegen hem uitspeelde.[1]
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2008, 11:15   #29
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Moet spijtig genoeg ja zeggen. Lees er uw geschiedenis op na, en zie de belangrijkste redenen van de diverse schisma's.
Wel Max, er zijn nogal wat van uw idolen van hun voetstuk getuimeld: van Van Severen (ook pedo !), Guido Gezelle, Verschaeve tot en met Vanhecke (veelvraat in schoone(?!) dingen). Allemaal OK volgens uw christelijke ziel ?

Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 6 september 2008 om 11:17.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2008, 14:24   #30
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
In de grootste schurkenstaat van Europa zit het inderdaad vol perverten. Stiekem elkaars lul afzuigen en de naam van God en Jezus bezoedelen met hun valse pracht en praal en die godlasterlijke beelden....

Gij zult u geen afgoden maken; een gesneden beeld, noch een gewijde steen zult gij u oprichten; ook een steen met beeldhouwwerk zult gij in uw land niet zetten, om u daarvoor neder te buigen, want Ik ben de Here, uw God. Mijn sabatten zult gij houden en mijn heiligdom ontzien, Ik ben de Here.

De bijbel is duidelijk.
We zullen maar niet beginnen over wat uw idool Bush allemaal uitsteekt in de naam van God en deze feiten zijn in tegenstelling tot uw insinuaties wat het Vaticaan zelf betreft, wel bewezen.

De meeste gevallen van pedofilie in de Kerk komt trouwens niet toevallig uit de VS. Katholieke geestelijken hebben een voorbeeldfunctie inzake fatsoen. Indien zij toch kinderen gaan misbruiken vind ik dat zij zwaardere straffen moeten krijgen dan gewone leken, inclusief castratie.

Voor de misdaden van Bush en Israël is er geen enkele bestraffing gebeurd en zijn volgelingen zijn er dan nog fier op ook.

Oud 6 september 2008, 15:34   #31
De rechtvaardige rechter
Parlementslid

De rechtvaardige rechter's schermafbeelding

Standaard

Tja diegene die de overwinning halen of diegene die de meeste macht hebben schrijven de geschiedenis. Een mooi voorbeeld is dat er nooit iemand veroordeeld voor het moordend bombardement op dresden. Waar vele oschuldige mensen het leven bij lieten.
Oud 6 september 2008, 16:02   #32
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Moet spijtig genoeg ja zeggen. Lees er uw geschiedenis op na, en zie de belangrijkste redenen van de diverse schisma's.
Wel Max, er zijn nogal wat van uw idolen van hun voetstuk getuimeld: van Van Severen (ook pedo !), Guido Gezelle, Verschaeve tot en met Vanhecke (veelvraat in schoone(?!) dingen). Allemaal OK volgens uw christelijke ziel ?
Zeg grijze liberale mus, het is altijd gemakkelijk om mensen die al jaaaaaaaaaren niet meer op deze wereld rondlopen achteraf zwaar door het slijk te halen met insinuaties, verdachtmakingen en vuilspuierij. Al dat gezever berust slechts op natte vinger "onderzoek" waar men via minimaal "bewijsmateriaal" dan maar groteske conclusies trekt.
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2008, 17:09   #33
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
De laatste 2 zinnen van een openingsparagraaf verduidelijken alles anders genoeg:
"Wellicht", is dat zoiets als we weten het niet dus verzinnen we maar wat. Zoals we zijn leugenaars en fantasten, maar indien we een roddeltje kunnen lanceren zullen er altijd wel simpele intrappen.

Dat deze persoon nu het slachtoffer mag worden van linkse roddel, fantasie en haat is daar een bepaalde reden voor? Of is het gewoon uit angst dat men zou kunnen vergeten dat het links gedachtengoed een vuilbakken mentaliteit is.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2008, 17:20   #34
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:

De bijbel is duidelijk.
Indien u beweerd dat er zulks "stiekem" gebeurt en u daarvan op de hoogte bent, er al aan deel genomen dan?

Of moet dat "stiekem" één van de zoveelste leugens, laster en roddel afdekken? Welk van deze twee geniet uw voorkeur?

Oud 6 september 2008, 17:25   #35
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Of het allemaal homo's zijn weet ik niet, maar in het vaticaan zitten heel wat perverten, ja.
Moet deze cartoon nu doorgaan voor grappig? Of is het op zulke prentjes dat de linkse waarheden zijn gebouwd? We zullen maar aannnemen dat het het laatste is niet.

Oud 6 september 2008, 20:54   #36
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
We zullen maar niet beginnen over wat uw idool Bush allemaal uitsteekt in de naam van God en deze feiten zijn in tegenstelling tot uw insinuaties wat het Vaticaan zelf betreft, wel bewezen.

De meeste gevallen van pedofilie in de Kerk komt trouwens niet toevallig uit de VS. Katholieke geestelijken hebben een voorbeeldfunctie inzake fatsoen. Indien zij toch kinderen gaan misbruiken vind ik dat zij zwaardere straffen moeten krijgen dan gewone leken, inclusief castratie.

Voor de misdaden van Bush en Israël is er geen enkele bestraffing gebeurd en zijn volgelingen zijn er dan nog fier op ook.
Heb ik het hier over Bush? Ik toon hier aan dat de Roomse mis een vervloekte afgoderij is. Als je de bijbel hebt gelezen en volgens mij heb je dat niet, dan weet je dat beelden in een kerk verboden zijn. Bovendien ben jij een gigantische moslimcollaborateur die Gods uitverkoren land Israël wil vernietigen om het aan die Mohammedaanse barbaren over te laten. God straft verraad altijd, vooral diegenen die Gods uitverkoren Volk verraden of proberen te vernietigen. Uw Cyriel Verschaeve is in de hel nog steeds aan het boeten voor het leed dat hij duizenden slachtoffers heeft aangedaan.
Oud 6 september 2008, 21:03   #37
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb ik het hier over Bush? Ik toon hier aan dat de Roomse mis een vervloekte afgoderij is. Als je de bijbel hebt gelezen en volgens mij heb je dat niet, dan weet je dat beelden in een kerk verboden zijn. Bovendien ben jij een gigantische moslimcollaborateur die Gods uitverkoren land Israël wil vernietigen om het aan die Mohammedaanse barbaren over te laten. God straft verraad altijd, vooral diegenen die Gods uitverkoren Volk verraden of proberen te vernietigen. Uw Cyriel Verschaeve is in de hel nog steeds aan het boeten voor het leed dat hij duizenden slachtoffers heeft aangedaan.
Wat jij zegt is onwaar: Hoewel ik atheist ben hangt dat puur van de interpretatie van de bijbel af. Het afbeelden van heiligen en verhalen in de bijbel had in de Middeleeuwen de functie het gewone volk te onderwijzen; de verhalen duidelijk te maken, omdat men toen niet kon lezen, laat staan latijn lezen.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2008, 21:08   #38
De rechtvaardige rechter
Parlementslid

De rechtvaardige rechter's schermafbeelding

Standaard

Ik ben wel katholiek (ben zelfs nog 10 jaar lang misdinaar geweest). Ik vind dat in christendom veel goede dingen zijn. Maar ik sta niet de bijbel te zwaaien of dit het enige ware geloof is.
Oud 6 september 2008, 21:37   #39
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Indien u beweerd dat er zulks "stiekem" gebeurt en u daarvan op de hoogte bent, er al aan deel genomen dan?

Of moet dat "stiekem" één van de zoveelste leugens, laster en roddel afdekken? Welk van deze twee geniet uw voorkeur?
Vreemd genoeg begint "Sinistra" altijd over homo's en vooral homofiel geslachtsverkeer. Het lijkt een ware obsessie te zijn voor hem. Het zegt alvast veel over zijn "innerlijke leefwereld".

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2008, 23:17   #40
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Vreemd genoeg begint "Sinistra" altijd over homo's en vooral homofiel geslachtsverkeer. Het lijkt een ware obsessie te zijn voor hem. Het zegt alvast veel over zijn "innerlijke leefwereld".
Ik probeer zo gedetailleerd mogelijk de leefwereld, het doen en laten van een meerderheid der katholieke priesters voor te stellen. Voel je je aangesproken mss????
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be