![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ga ik zeker niet ontkennen. Maar het weerlegt Rudy's punt wel niet.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() ![]() Zouden ze eindelijk het licht gezien hebben ? Homoseksulaliteit is afwijkend gedrag en wordt ten strengste afgewezen door zowel de Heilige Kerk als binnen het radicale nationalisme. Juist deze twee zaken waar Cyriel Verschaeve voor stond, de rest zijn fantasieën van gefrustreerde progressieven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Een van de donkerste perioden uit onze volledige geschiedenis. Dat zeker !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Wat die beelden in concreto betreft:
Die beelden zijn inderdaad niet mijn smaak. Veel te veel naakt ! Verschillende mensen hebben nu éénmaal verschillende smaken wat betreft kunst. Echter dat doet nauwelijks iets af aan de enorme verdiensten dat Cyriel Verschaeve had op nationalistisch, literair en religieus vlak. Deze beeldhouwkunst heeft trouwens niets met pervertie, erotiek of homoseksualiteit te maken. Ook in de Vlaamse kerken en in het Vaticaan vind je heel wat naakt op beelden en schilderijen, zijn dat ook allemaal perverte homo's ![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 6 september 2008 om 08:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Leviticus 25 en 26 lezen we het volgende over beelden. Leviticus 26:1-46 Gij zult u geen afgoden maken; een gesneden beeld, noch een gewijde steen zult gij u oprichten; ook een steen met beeldhouwwerk zult gij in uw land niet zetten, om u daarvoor neder te buigen, want Ik ben de Here, uw God. Mijn sabatten zult gij houden en mijn heiligdom ontzien, Ik ben de Here. De bijbel is duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs in de nazi-top: homoseksualiteit, drugsverslaving
Röhm zou een coup tegen Hitler hebben beraamd. Daarnaast was hij praktiserend homoseksueel, iets waar Hitler nooit problemen mee had gehad, maar dat hij nu als troef tegen hem uitspeelde.[1] |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel Max, er zijn nogal wat van uw idolen van hun voetstuk getuimeld: van Van Severen (ook pedo !), Guido Gezelle, Verschaeve tot en met Vanhecke (veelvraat in schoone(?!) dingen). Allemaal OK volgens uw christelijke ziel ? ![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 6 september 2008 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
De meeste gevallen van pedofilie in de Kerk komt trouwens niet toevallig uit de VS. Katholieke geestelijken hebben een voorbeeldfunctie inzake fatsoen. Indien zij toch kinderen gaan misbruiken vind ik dat zij zwaardere straffen moeten krijgen dan gewone leken, inclusief castratie. Voor de misdaden van Bush en Israël is er geen enkele bestraffing gebeurd en zijn volgelingen zijn er dan nog fier op ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Tja diegene die de overwinning halen of diegene die de meeste macht hebben schrijven de geschiedenis. Een mooi voorbeeld is dat er nooit iemand veroordeeld voor het moordend bombardement op dresden. Waar vele oschuldige mensen het leven bij lieten.
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat deze persoon nu het slachtoffer mag worden van linkse roddel, fantasie en haat is daar een bepaalde reden voor? Of is het gewoon uit angst dat men zou kunnen vergeten dat het links gedachtengoed een vuilbakken mentaliteit is.
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of moet dat "stiekem" één van de zoveelste leugens, laster en roddel afdekken? Welk van deze twee geniet uw voorkeur?
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben wel katholiek (ben zelfs nog 10 jaar lang misdinaar geweest). Ik vind dat in christendom veel goede dingen zijn. Maar ik sta niet de bijbel te zwaaien of dit het enige ware geloof is.
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Vreemd genoeg begint "Sinistra" altijd over homo's en vooral homofiel geslachtsverkeer. Het lijkt een ware obsessie te zijn voor hem. Het zegt alvast veel over zijn "innerlijke leefwereld".
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Ik probeer zo gedetailleerd mogelijk de leefwereld, het doen en laten van een meerderheid der katholieke priesters voor te stellen. Voel je je aangesproken mss????
|
![]() |
![]() |