Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: McCain's acceptance speech
Saai, weinig concreet, en de man heeft geen enkel charisma 9 31,03%
Saai maar bevatte wel duidelijke elementen die duidelijk maken dat hij de figuur van de status quo is 3 10,34%
De speech zat goed ineen en een paar punten konden me boeien, maar ik was niet overtuigd 3 10,34%
Goede speech, McCain draagt na het zien ervan mijn voorkeur weg 2 6,90%
Excellente speech, McCain is the future!! 8 27,59%
Niet gezien 4 13,79%
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 7 september 2008, 16:45   #21
LastMohican
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Dat zegt niemand. Wat er wel wordt gezegd is dat het "luide, dikke, domme en vulgaire imperialisten" zijn. Dat is dus iets anders dan "platte dommerikken".
En alle linksen zijn langharig gedrogeerd werkschuw tuig.
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2008, 21:43   #22
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Hoe iemand dat met een serieus gezicht kan zeggen snap ik dus niet hé. Afvoeren en van dn berg gooien moesten ze met zo'n onmensen doen, niet selecteren voor president van het "machtigste land".
Had u er echt zo'n behoefte aan uw domheid dermate te onderstrepen?
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 00:44   #23
novak
Vreemdeling

novak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
U kan er zelf anders ook wat van.
Adviseurs van McCain zijn o.a Henry Kissinger en James Woolsey, je weet wel welke richting het dan uitgaat, hoe kan je daar nu respect voor hebben?
novak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 01:35   #24
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Af en toe heb ik daar ongelooflijk nood aan Jozef. Vooral als ik hier sommige berichten lees.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 02:40   #25
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Da's juist. Zie de quote hieronder in mijn signature. Zelfs ultra-rationele topwetenschappers gaan met u akkoord.
Politiek correct racisme. Een "veilige" uitlaatklep en je kan je eens lekker laten gaan.

Als je dan ook kunt opwerpen dat Amerikanen geen ras vormen zit het helemaal snor. Maar ja, Marokkanen zijn op zichzelf ook geen ras.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 8 september 2008 om 02:43.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 09:20   #26
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Ik moet zeggen dat er nog weinig overblijft van de McCain die campagne voerde tegen George W en de evangelicals durfde aanpakken. Helaas heeft hij het dan niet gehaald want in 2000 zag ik hem wel zitten als president ipv Al Gore. Helaas is zijn vlam nu wat uitgedoofd en zat er nog weinig vuur in zijn speech.
McCain heeft al zijn eerdere standpunten verkocht om toch maar de nominatie van de Republikeinen in de wacht te slepen. Al zijn eerdere standpunten (tegen de Bush tax cuts, voor het milieu, immigratie,...) zijn de deur uit.

Had hij een Democraat geweest men had hem al lang besmeurd als een flipflopper. En met de selectie van Palin als running mate is het nog maar eens duidelijk dat hij gegijzeld is door extreem rechts.

Hoe dat hij zich als reformer en maverick nog durft opwerpen gaat me volledig voorbij... Hij heeft zich volledig geconformeerd aan het strikte partijstandpunt. Hij staat eigenlijk voor de status quo met het huidige regime. Maar wat ik al helemaal niet snap is dat de Amerikanen er nog schijnen in te trappen ook... en hij een zeer goede kans maakt om Obama te verslaan...
Wiley E Coyote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 09:31   #27
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wautd Bekijk bericht
Ik moet die republikeinen gewoon niet. De enige tactiek die ze telkens gebruiken is de andere partij zwart te maken terwijl ze zelf degene zijn met de meeste schandalen. Nu zitten ze bv om de 5 minuten McCain op te hemelen als een oorlogsheld, terwijl ze vietnamveteranen die nog nooit met John Kerry (3 purple hearts) hebben gevochten met modder hadden laten gooien in 2004.
Inderdaad. Als het een campagne is die om de "issues" (economie, gezondheidszorg, onderwijs,...) draait winnen de Democraten... de Republikeinen hebben immers niets waarop ze kunnen runnen. Ze zijn aangebrand door acht jaar Bush. Doch als ze er in slagen om de campagne om andere zaken te doen draaien dan maakt McSame een zeer goede kans... aanegzien de Republikeinen keien zijn in het voeren van meedogenloze campagne, ze kunnen alleen niet regeren... ze doen alles om te winnen, Democraten zijn zo meedogenloos niet in het campagne voeren...

Een goed voorbeeld van dergelijke smeer campagnes is inderdaad het swiftboten van John Kerry... een nog schrijnender voorbeeld is uit 2002. De Democratische senator Max Cleland uit Georgia werd door de Republikein Saxby Chambliss verslagen door middel van een campagne waarbij Cleland werd geassocieerd met Saddam Hoessein en Bin Laden in TV clips en waarbij hem verweten werd niet patriottisch genoeg te zijn... Max Cleland was wel een gedecoreerde triple amutee... Cleland had de silver star en bronze star gewonnen in de Vietnam oorlog en had tevens zijn beide benen en een arm in Vietnam verloren terwijl Chambliss geen dag in het leger had doorgebracht en Vietnam vermeden had zoals zo veel van die neo conservatieve chickenhawks.
Wiley E Coyote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 13:37   #28
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Da's juist. Zie de quote hieronder in mijn signature. Zelfs ultra-rationele topwetenschappers gaan met u akkoord.
Ik ga mijn mond houden over "Belgen," met hun bourgondische "show" en hun Dutroux...
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be