Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 6 september 2008, 08:02   #21
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht

Goed dat we nu duidelijk weten waar het om draait
Zo is het toch altijd al geweest?

Of ge nu blank, zwart, bruin, groen of indigoo zijt: wie kijkt er nu niet zo naar de vrouwtjes?
Dronkoers is offline  
Oud 6 september 2008, 08:04   #22
LastMohican
Banneling

Standaard

Citaat:

Dit is de reden waarom ik VB'ers debielen vind en altijd zal vinden. Ik ken geen 2 moslims , ik ken makkelijk tweehonderd moslims. Conservatieve moslims , progressieve moslims , moslims uit N-Afrika , moslims uit het midden-oosten , zelfs bekeerde moslims enzv. De overgrote meerderheid daarvan hebben een veel minder bekrompen visie dan deze van de meeste VB'erkes. Als mensen zich niet gedragen zoals men zelf is dan kan men mensen die anders zijn niet meer verdragen. Dat is nu de perfecte samenvatting van simplisme en domheid. Meisjes die eruit zien zoals de meisjes hier kan men wel nog verdragen , want ze zijn niet verschillend. Vanaf het moment dat ze te verschillend zijn worden de zaken te complex voor de mestkevertjes en kan men die mensen niet meer uitstaan. Daarom wordt het VB bestreden. Het is de partij voor en door de idioten.

Van mij hebben mensen het recht om de kleren te dragen die ze willen , te geloven in wat ze willen , te eten wat ze willen en de cultuur te beleven die ze willen alles binnen de lijntjes van de wet van het land waarin men woont. Iemand die dat niet kan verkroppen , die heeft duidelijk een ongelooflijk slecht karakter en moet het imo maar afbollen.
Lap. In een thread waar de linkse poltiek correcte bende komt bleiten om de "beledigingen" aan HUN adres kan dit tellen.
LastMohican is offline  
Oud 6 september 2008, 08:13   #23
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dit is de reden waarom ik VB'ers debielen vind en altijd zal vinden. Ik ken geen 2 moslims , ik ken makkelijk tweehonderd moslims. Conservatieve moslims , progressieve moslims , moslims uit N-Afrika , moslims uit het midden-oosten , zelfs bekeerde moslims enzv. De overgrote meerderheid daarvan hebben een veel minder bekrompen visie dan deze van de meeste VB'erkes. Als mensen zich niet gedragen zoals men zelf is dan kan men mensen die anders zijn niet meer verdragen. Dat is nu de perfecte samenvatting van simplisme en domheid. Meisjes die eruit zien zoals de meisjes hier kan men wel nog verdragen , want ze zijn niet verschillend. Vanaf het moment dat ze te verschillend zijn worden de zaken te complex voor de mestkevertjes en kan men die mensen niet meer uitstaan. Daarom wordt het VB bestreden. Het is de partij voor en door de idioten.

Van mij hebben mensen het recht om de kleren te dragen die ze willen , te geloven in wat ze willen , te eten wat ze willen en de cultuur te beleven die ze willen alles binnen de lijntjes van de wet van het land waarin men woont. Iemand die dat niet kan verkroppen , die heeft duidelijk een ongelooflijk slecht karakter en moet het imo maar afbollen.
jij vind het VB idioot wel ik vind de islam een 'geloof' door idioten bedreven.
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 6 september 2008, 08:31   #24
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Dit is echt de meest zielige thread in de hele geschiedenis van het forum. En het lijkt wel mode geworden te zijn dat linksen gaan janken bij de moderatie over vanalles en nog wat? En de hypocrisie is toch echt niet te harden. Lees dit eens over dezelfde die hier schijnheilig het "slachtoffer" komt uithangen:

Dus U mag hier rijkelijk Uw misprijzen komen uiten en zelfs een "pispaal" (wenste hij) maken van anderen maar anderen mogen dat dan niet doen? Bespaar ons dat meelijkwekkend geklaagd van links toch.
héhé, last met het nederlands Preuße?
Ik neem de nationalisten niet tot pispaal, wél hun vlaggenfetisjisme (en de pun was intended). En iets tot pispaal nemen (of tot mikpunt) is nog niet schelden of beledigen. Enige kennis van het Nederlands kan handig zijn bij het bespreken van mijn posts.
driewerf is offline  
Oud 6 september 2008, 08:32   #25
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van mij hebben mensen het recht om de kleren te dragen die ze willen , te geloven in wat ze willen , te eten wat ze willen en de cultuur te beleven die ze willen alles binnen de lijntjes van de wet van het land waarin men woont.
Ik verwacht idd van derde-generatiemigranten geïntegreerd te zijn in plaats van oververtegenwoordigd in de criminaliteitsstatistieken.
Oud 6 september 2008, 09:19   #26
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
bewijzen op tafel, aub.
http://www.lsp-mas.be/blokbuster/sit...hp?storyid=866

homo = pervert...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 6 september 2008, 09:20   #27
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Bedankt om nog meer mensen richting het Vlaams Belang te sturen

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 6 september 2008, 09:32   #28
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
De eerste paragraaf zegt het anders duidelijk genoeg
Citaat:
Cyriel Verschaeve was wellicht een homo. Die publieke outing zou normaal geen stof doen opwaaien. Is immers geen groot deel van de bevolking holebi? Onder priesters kan dat bijgevolg ook wel voorkomen. Alleen ligt het bij Verschaeve wat gevoeliger: hij is immers ook een boegbeeld van extreem-rechts. En in die kringen is homoseksualiteit nog steeds niet aanvaard...
driewerf is offline  
Oud 6 september 2008, 09:32   #29
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Van mij hebben mensen het recht om de kleren te dragen die ze willen , te geloven in wat ze willen , te eten wat ze willen en de cultuur te beleven die ze willen alles binnen de lijntjes van de wet van het land waarin men woont.
Fijn. Dus dat betekent scheiding van Kerk en Staat en wie als moslim in openbare dienst gaat werken, doet dat dus zonder hoofddoek. Wat zou je ervan vinden indien alle hardrockers op kantoor zouden toekomen in een lederen motorvest, met een kogelriem om hun middel, pinnekesbanden rond de pols, oorringen in, tatoeages op de arm, piercing in de neus, haar tot over de schouders en een bandana op het hoofd? Aangezien veel hardrockers hun muziek en de daarbijhorende levensstijl als een soort van religie beschouwen, ga je hen toch ook niet gaan discrimineren en hen verbieden hun geloof op alle mogelijke momenten van de dag te beleven, zeker?
Zwartengeel is offline  
Oud 6 september 2008, 09:50   #30
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De eerste paragraaf zegt het anders duidelijk genoeg
Dat doet geen afbreuk aan de titel.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 6 september 2008, 09:52   #31
driewerf

Standaard

Men neme een woordenboek.
Men bladere tot aan het woord "Ironie".
Men leze het bijhorende lemma.
driewerf is offline  
Oud 6 september 2008, 10:48   #32
maf
Banneling

Standaard

Grofheden en schelden naar hartelust moet kunnen, zolang je 't maar algemeen houdt
maf is offline  
Oud 6 september 2008, 10:49   #33
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Hier worden vooral groepen mensen beledigt, soms ook de religie die ze aanhangen. Maar het zijn vooral die groepen van mensen die beledigd worden waar ik het moeilijk mee heb.
Ik heb er geen probleem mee indien terechte kritiek wordt uitgeoefend op wie in de fout gaat. Als de motieven bij wie in de fout gaat gebaseerd zijn op religieuze overtuiging dan is het niet meer dan menselijk dat crtici bedenkingen hebben over hun misvormde overtuiging. Binnen iedere geloofsgemeenschap zijn er fundamentalisten. Ik heb er wel een probleem indien de fundamentalistische overtuiging geëxtrapoleerd wordt naar alle gelovigen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Een religie heeft geen gevoelens, namelijk. Al beledig je door een religie of ideologie te beledigen weliswaar misschien wel impliciet zijn aanhangers.
Daar zijn de laatste jaren inderdaad voorbeelden van: sommige gelovigen voelen zich beledigd als hun godsdienst wordt aangevallen. Daar is niets mis mee. Ieder heeft het recht zich beledigd te voelen. Er is wel iets mis met de manier waarop sommigen reageren op de "beledigingen". Vadalisme, brand stichten, mensen kwetsen of doden is niet goed te praten.

Kritiek op religie moet kunnen. Discriminatie op basis van religie kan niet. Veralgemenen op basis van buitensporige reacties van fundamentalisten is niet alleen zwak maar ook gevaarlijk zoals de recente geschiedenis nogmaals heeft aangetoond.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Over welke 'kwaliteitskrant' heb je het? Maar kwaliteitskrant en schelden lijkt mij een contradictio in terminus. Misschien ben ik ook gewoon naîef en te goedbedoelend.
Ik denk het niet. Naïviteit en goeie bedoelingen doen te veel denken aan slecht geïnformeerd zijn, wat volgens mij weinig waarschijnlijk is bij een student ...

Ik heb soms wel een probleem met wie zich idealistisch profileert. Bijvoorbeeld met de partij waarvan de naam in je nick terug te vinden is, omdat ze zich al eens eenzijdig opstelt, ongenuanceerd, zand in de ogen van de mensen strooit, de realiteit ongenuanceerd verkondigt, of aan tranentrekkerij doet zoals nu binnen de asielproblematiek.

Met kwaliteitskrant bedoel ik een krant die onder andere alle visies aan bod laat komen, zowel de genuanceerde als de eenzijdige.
Rudy is offline  
Oud 6 september 2008, 13:05   #34
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Hypocriete onzin. 'Hypocriete, achterlijke katholieken', 'rechtse zakken', 'fascistenpartij',... Dat is maar een greep uit het enorme aantal beledigingen dat allerlei rechtsen of religieuzen naar het hoofd geslingerd krijgen. Maar ja, daar ziet Driewerf natuurlijk geen graten in.

Jongen, klaag alles aan, of helemaal niks.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 6 september 2008 om 13:06.
van Maerlant is offline  
Oud 6 september 2008, 13:29   #35
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:

Waarheen dan?
Elio di Supo is offline  
Oud 6 september 2008, 13:33   #36
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Quod erat demonstrandum. Ofschoon bedoeld als persoonlijke aanval tegen mij uit frustratie omwille van linkse argumentatie-armoede, werd hier toch al snel duidelijk dat links leeft van "collectieve beledigingen" en niet veel anders te bieden heeft.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline  
Oud 6 september 2008, 13:35   #37
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste moderatie,
het forumreglement stelt dat persoonlijke aanvallen en beledigingen strafpunten en zelfs bans tot gevolg kunnen hebben. Maar hoe zit dat met beledigingen die je naar een hele groep slingert? Laat mij mijn vraag aan de hand van volgende twee voorbeelden verduidelijken:

(Preuße over LSP)

Als linkse, LSP-lid en atheïst word ik in drie postings tijd dus uitgescholden voor neo-nazi, probleemgroep en ongelovige hond.

ik vind dit niet bijster bevorderlijk voor sfeer.
Dat Preuße gelijk heeft denk ik,ik weet het niet zeker hé
Oud 6 september 2008, 13:49   #38
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Bedankt om nog meer mensen richting het Vlaams Belang te sturen
Hugo blijft het doen
Savatage is offline  
Oud 6 september 2008, 13:54   #39
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Moser = Ivan De Vadder?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 6 september 2008, 13:55   #40
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Moser = Ivan De Vadder?
Nope, Van Minnebruggen (of zoiets).
Savatage is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be