![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij begint over het vlaams belang.
mag ik weten waarom? Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Ik zou zeggen stem niet meer voor partijen die de islam blijven geld toestoppen !!
Daarnaast pasen en kerstmis zijn heidense feesten (ik denk van germaanse afkomst). Zowel de paashaas als de eieren zijn heidens en ook de kerstboom is heidens. 25 december is daarnaast of was daarnaast ook midwinter en dat is dus een dag die religieus is voor de heksen en kerk van satan. Nogal eigenaardig dat de katholieke kerk net die dag heeft uitgekozen om de geboorte van Jezus te vieren ... . Jezus is trouwens niet geboren op 25 december maar wellicht in september of oktober. Het is wel zo dat op die dagen we de geboorte en de verrijzenis vieren van Jezus Christus maar dat zou los moeten staan van wat ik hierboven heb beschreven. Jullie weten toch wat men vroeger deed met kerstmis (de germanen ) .. men deed net hetzelfde als wat er in het OT staat dat die stammen in Canaan deden nl het offeren van kinderen. Persoonlijk vind ik ook dat de overheid geen geld mag geven aan gelijk welke kerk of religieus instituut, maar zelfs atheisten willen dat niet afschaffen want zowel vld als spa willen de kerk blijven sponsoren iets wat ik totaal niet kan begrijpen maar goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(Nu mag de paus u heilig verklaren, maar ik vrees dat ge geen fan zijt van de goedheilig man ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 12 september 2008 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van die plechtige communie? nee hoor! daar had ik nog niet aan gedacht.
ik wou vorig jaar iets anders doen, maar ben vergeten wat.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
evenals hondeduizenden andere Antwerpenaren.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoeveel zijn "hondeduizenden"?
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
knap jong! en hoevel procent van de totale Antwerpse bevolking denk je dat dat is?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 september 2008 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Antwerpen telt: 472.071 (01/01/2008) inwoners. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus �*lle antwerpenaars krijgen gratis die halalmaaltijd! kwa goebbeliaanse indoctrinatie kan dat tellen hé man!
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() laat maar, dat komt uit dat sprookjesboek van 1940 waar jij nog nooit van gehoord hebt.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Welke brouwerij sponsort het evenement?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() islamaanhangers bedoel je
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |