![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het niet omgekeerd evenredig met de massa?
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
enfin, in den humo. ma die leest gij niet hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yup, maar dat is weer uitgaande van de nog niet empirisch vastgestelde Hawkingstraling formules. En als iemand weet heeft van het feit dat zulke straling wel al is waargenomen, dan graag linkjes
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin , de kans dat de wereld morgen vergaat is even groot als dat manta de lotto wint ...
![]()
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() De USS defiant komt me de nacht van 9 op 10 ophalen
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het nieuwsblad hebben we ook opgezegd, en na een tiental jaren ook DS (die in de plaats van het nieuwsblad kwam en wat nog een degelijke krant a la NRC Handelsblad was toen we pas een abo namen). DS ligt nu ook buiten want er is net als met De Morgen geen verschil meer tussen wat Belga stuurt en de krant publiceert. Enkel de redactiecommentaar kan nog wat verschillen maar dat is dan ook maar 1 pagina, eh. En ja.. ik maak lange antwoorden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() wat is een 'strangelet'?
hoe heet dat in het nederlands? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo'n zwart gat groeit toch aan als het dingen opzuigt hé?
En ons universum deint toch ook voortdurend uit, volgens sommigen? Al kan ik dat langs geen kanten vatten en vraag ik me altijd af in wat dat dan uitdeint. Ik heb er wel eens over gelezen, ooit, tamelijk veel zelfs, maar zoals Jazeker zei betekent dat nog niet dat je zoiets onthoudt en het parate kennis wordt. ![]() Op de plaats waar dat zat is één zwart gat. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 september 2008 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seg hé...
Ga je voor die laatste uren van't bestaan muggeziften ja... ![]()
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het nederlandse woord ervoor ken ik ook niet en pas bij de berichtgeving over de LHC leerde ik wat over strangelets. Blijkbaar sub-atomaire deeltjes die als ze in contact komen met andere materie die ook in strangelets veranderen. Best freaky stuff. Die dingen vernietigen dus elk atoom dat er bestaat. En dan zijn er nog mensen die zich afvragen of je kan leven in een zwart gat. ![]() Ach ja. We zien wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Naargelang om hoe laat ze da ding opstarten zal den halve wereld wel straalbezopen da gat ingaan ... (en als ze te laat beginnen gaat iedereen met ne kater in da gat ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de stippen zijn melkwegstelsels. het vel van de ballon is de ruimte. stel u nu voor dat de ballon wordt opgeblazen. ziet ge de stippen uit mekaar deinen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Dank u.
![]() Maar waarin zit die ballon dan? Of wat zit er dan rond die ballon? Hij moet toch in een ruimte zitten?
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 september 2008 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
En de volgende dag krijg ik mijn examenresultaten. Ik wil niet voor niets hebben geleerd hé. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de verjaardag van mijn ex die dag. Zou zonde zijn van het feestje...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wat gaan ze nu doen als die test lukt?
ze maken dus een klein zwart gaatje.... en dan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Stephen Hawking heeft gelijk. Je bent moe na een werkdag en wil even in de zetel gaan liggen. 2. Stephen Hawking heeft ongelijk. Je moet je niks meer aantrekken van die zetel. Wel jammer voor je kids en kleinkinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jazeker, alsjeblieft. Ga jij nu ook al voor kids. Ik kan veel engelstalige termen in onze taal verdragen maar die dus niet en ik dacht niet alleen te zijn. Je kids en kleinkinderen. Aaaaaah. ![]() |
|
![]() |
![]() |