![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat U een rund was wist ik al.... (U kiest immers een rund als avatar....) Maar omdat U geen verdere argumenten heeft, ff een naam op het forum zetten.... (enfin de naam van de persoon die U denkt ialvinvdv te zijn -zonder verdere garantie-) gaat erg ver en is bovendien tegen het forumregelement! ![]() Laatst gewijzigd door Akira : 8 september 2008 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik, als volwassen rund, heb ervaring met kalveren en weet dus wat een kalf doet: het kalf opent een topic op dit forum met een link naar een artikel op hln.be Onderaan dat artikel staan er lezersreakties, bovenaan die reakties staat een post door *knip*....Wat kan vaderstier er aan doen als zijn kinneke zichzelf in de hoef schiet? Laatst gewijzigd door Akira : 8 september 2008 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bent het niet eens... ok! U kan schelden OK! U kan argumenteren OK! Maar is is een BEDREIGING! dus ff verwijdern AUB! ![]() En ja..... ik neem de volle verantwoordelijkheid voor m'n bijdragen!! EN JIJ!!! Zielig achter je computertje met een nicknaampje.... ff lekker annoniem, zonder verantwoording..... ![]() ps: ik ben al enkele jaartjes langer op dit forum als jij.... wie is dan het 'kalf'??? ![]() Laatst gewijzigd door Akira : 8 september 2008 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik bedreig u nergens en verwijder niets. U noemt mij gisteren stom rund en vandaag terug. Ik ben een mooi, verstandig en vlezig rund. Ik laat het over aan de mods om mijn post te verwijderen en mij misschien naar het (forum)slachthuis te voeren. Laatst gewijzigd door longhorn : 8 september 2008 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of bent u zo ene die ook vind dat de mensen nog moeten boeten omdat er ooit een Jesuske aan't kruis is genageld ??? ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar dat u deze nick ineens terug gebruikt ... Wat was je dubbel ook alweer ??? ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alvorens te oordelen ff in de spiegel kijken en beseffen dat we allemaal 'mensen' zijn! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent hier geregistreerd in 2003 , post dan wat en een paar maanden geleden nam u met deze account terug ineens de draad op ... Dus ... Ik neem aan dat uw andere account of een levenslange ban heeft gekregen , of dat het u met die account een beetje warm onder de voeten hebt gekregen ..; ![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Mooiste voorbeeld dat u trouwens aanbracht is dat van die indianen en de inca's en zo , dat toont mooi aan hoe slecht het wel is om inwijkelingen teveel toe te geven ... Idd , mss moeten we er eens over denken om de inwijkelingen ook maar buiten te gooien , voor we eindigen als die indianen ... ![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() bericht achterhaald
Laatst gewijzigd door alvinvdv : 8 september 2008 om 00:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En als dat nog niet genoeg was, een groep Arabieren deed goed mee, en trad op als handelaren. En ja, de "Europeaan" met de Portugezen, Nederlanders en Spanjaarden op kop kochten met plezier die negertjes. Mare, da's al een tijdje geleden nietwaar.
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() je gaat zo te ver. Niet doen.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) Laatst gewijzigd door Akira : 8 september 2008 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Stoort de realiteit u? Mag het gepeupel de heldendaden van uw verheerlijkte toestromers niet weten?
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn in Europa sedert de grote volksverhuizingen van de vele Germaanse stammen, vele bloedige oorlogen gevoerd, waarbij hele stammen werden uitgeroeid. In Europa hebben de blanken zeker tien eeuwen niets anders gedaan dan oorlog voeren met elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De laatste paar jaar al eens een krant of journaal bekeken?
![]()
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil niet vervelend doen, maar oorlog in Europa was er al toen de stam van Og, die met de betere vuistbijl, die betere vuistbijl niet wou afgeven aan de stam van Mo, die met meer volk was.
![]() |