![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Geen paniek, Hero. De VDAB is VERPLICHT u eerst een aangetekende verwittiging te sturen, wanneer u niet bent ingegaan op de uitnodiging.
Tip. Neem maandag aanstaande contact op met de VDAB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen paniek hero, vroeg of laat staat de VDAB gestuurde deurwaarder aan je deur, en die gaat zelfs de remsporen uit je onderbroek verkopen.
Mare , ik steun de tip "ga naar een interim kantoor en vraag daar naar werk" Ondertussen kan je soliciteren voor baantjes die beter bij je passen. En gebruik een spellingchecker voor je CV....
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 13 september 2008 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ter extra informatie.
Wat gebeurt er als de werkzoekende niet reageert op de uitnodiging of als hij geen geldige reden heeft? "We nodigen de werkzoekende opnieuw uit, dit keer met een aangetekende brief. Reageert hij hier niet op binnen acht dagen, dan wordt de RVA, de Rijksdienst voor Arbeidsvoorziening, hiervan verwittigd. Met 'reageren' bedoelen we ofwel alsnog langskomen voor een gesprek ofwel een geldige reden opgeven voor zijn afwezigheid. De RVA beslist, na de werkzoekende gehoord te hebben, of hij al dan niet wordt gesanctioneerd." http://forum.vdab.be/magezine/2001-09/plichten.shtml Laatst gewijzigd door Walter X : 13 september 2008 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Walter X : 13 september 2008 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Heb ik all gedaan. ![]() ![]() ![]() en Walter X, bedankt voor de info! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk; je hebt een brief gekregen van de VDAB.
Je kunt het best reageren; ga langs de werkwinkel in je buurt of VDAB ( staat vast op je brief wie ze verzonden heeft) en leg uit waarom je dit gemist hebt. Biedt je verontschuldigingen aan en vraag of je opnieuw kunt worden uitgenodigd. IK denk niet dat je geschorst wordt of andere nare gevolgen; zolang je de moeite neemt te reageren is die dienst best redelijk; de RVA is veel strenger.De VDAB moet jou stimuleren om werk te zoeken , de RVA controleren of je aan de wettelijke voorwaarden voldoet. Maak je niet druk, het loopt wel los en geniet een beetje van je weekend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Danku alice! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is uw opleiding?
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 1. Was de brief aangetekend ? zo nee dan kan je idd zeggen nooit een brief te hebben gezien
2. stond er vanonder of ergens op vermeld dat niet ingaan op de uitnodiging kan leiden tot verlies van recht op uitkeringen enz ? zo nee kan je niet geschorst worden om er niet op in te gaan. Wanneer dat wel zo is dan staat dat altijd uitdrukkelijk op de brief vermeld. 3. excuses aanbieden is totaal nutteloos - zou ik zeker niet doen tov de ambtenaars-parasieten vd vdab, die jouw dankbaar moeten zijn omdat ze dankzij jouw werk hebben - veel belangrijker is het om daar te laten zien dat je de wetten kent en dat je dus iemand bent met wiens kl*** ze niet zomaar kunnen rammelen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 september 2008 om 07:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
niet aangetekende brieven vd vdab of rva die gaan bij mij direct de vuilbak in - en ik doe ze zelfs niet eens open.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 september 2008 om 07:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het beste wat je kan doen is contact opnemen met je vakbond.
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Bestaat uw VWS'ke nog altijd? ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() uiteraard en we worden nog steeds alle dagen groter
het vws zal pas ontbonden worden de dag waarop ons land het morele beschavingspeil heeft bereikt dat noodzakelijk is om armoede definitief uit te sluiten.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 september 2008 om 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Als antipamperfabrikant moet dat op jou wel een doorlopend orgiastische uitwerking hebben.
Laatst gewijzigd door eno2 : 15 september 2008 om 09:48. |
![]() |
![]() |