![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Heb last van de warmte,en zou graag werken in men blootje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Als een burger in een democratische staat moet je dit wel aanvaarden hoor, maar als je een racistische nationalistische maatschappij wilt oprichten en democratie wilt bestrijden dan heb je een lang weg te gaan, en een lang strijd tegen je groot ouders eerst want die hebben heel veel betaald om democratie te bereiken, en dan jouw omgeving want niet iedereen is een nationalist behalve een paar derde klasse van laaggeschoolden, en dan de regering en dan Europees unie en uiteindelijk VN.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen die een muzelmaanse hoofddoek opzetten vertellen aan hun mannen dat ze mij en mijn dochters wèl mogen lastigvallen. En neen, daar ga ik dus neit mee akkoord: dit is voor mij een regelrechte bedreiging. En bedreigingen uiten mag volgens mij niet in deze maatschappij.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() In een democratische staat is er een vrijheid die individuele vrijheid heet, dus als je met minirok of naakt wilt lopen dan ben je vrij, en het is dus onlogisch volgens deze principe de democratie in een democratische staat niet te aanvaarden, je bent verplicht en ik ook en iedereen verplicht om deze principes te accepteren.
Je loopt met minirok en ik loop met boeddha oranje kleren of taekwondo uniform of hoofddoek of joodse zwarte hoed of wat dan ook. Dit is een democratische staat, geen nationalistische racistische of communistische of zionistische of islamitische staat of wil je dit niet begrijpen ? Laatst gewijzigd door Ahmes : 19 september 2008 om 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een bedrijf waar je als WERKNEMER wordt aangeworven, heb je je te houden aan het arbeidsreglement. Indien je dat niet wil, dan ga je ergens anders werken, bij de islamitische slager bijvoorbeeld.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() Dat bepalen de werkgevers, niet ik of jij maar werkgevers kunnen niet alles bepalen want er is een onderdeel van het belgische rechtssysteem die arbeidsrecht heet. Weet je wat dat is of wat het inhoudt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werkgevers kunnen dus wèl bepalen wat ze als kleding wensen in hun bedrijf, ze kunnen wèl bepalen welke uren er gewerkt worden en welke niet. En als de werkgever nu niet wil dat jij met een peniskoker aan de receptie verschijnt, dan vrees ik dat je je biezen zal kunnen pakken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Burger
|
![]() Dat klopt, als die moesten weten dat hun klein kinderen de democratie willen bestrijden en nationalistische racistische ideeën willen verkondigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Met veiligheidsschoen in bureau gaan werken waar geen machine draaien of iets zwaars wordt verplaatst is niet gebruikelijk. Laatst gewijzigd door Ahmes : 19 september 2008 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
U voorouders zouden echt fier op u zijn geloof me. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij beter bij de islamitische slager gaat werken jongen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Verbrijzel uw hand maar eens zonder dat u veiligheidsschoenen draagt. De verzekering gaat echt moeillijk doen om dat te vergoeden hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ahmes; u heeft gelijk; wij kennen hier grote vrijheid en als u met oranje gewaad van hare chrisna's over straat wil? Ga uw gang! Hetzelfde voor hoofddoeken; wie met de guillotine van vrouwenrechten wil rondlopen heeft de vrijheid dit te doen.
Maar daar stopt uw vrijheid dan ook! Werkgevers mogen in een arbeidsreglement zetten wat werkgevers wel of niet mogen dragen. Scholen mogen beperkingen opleggen aan leerlingen wat betreft hoofddeksels. En nee; je kunt de vrijheid van religie niet anhalen om uitzonderingen te bekomen op deze en andere voorschriften. U bent vast slim genoeg om te bedenken waarom; juist ja; vanwege het gelijkheidsprincipe en de scheiding tussen kerk en staat wat een belangrijk verschil is tussen een theocratie en democratie! Blij dat we het daarover eens zijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|