![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk heeft u gelijk, dat als puntje bij paaltje komt, VB en LDD hoger gaan uitkomen. De komende tijd kan er echter nog veel gebeuren. Als het kartel barst dan kan NV-A wel eens de grote winnaar gaan worden naast LDD. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Blanco, ongeldig, kak tussen de stembrief, BUB,...
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien kunnen de andere partijen eens beginnen met de programma puntjes van LDD te lezen, en te kijken of er misschien toch wel een paar goeie ideeen inzitten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Ik vind van wel (vlaktaks, zonder België als het moet), maar anderen ook niet (syndicaat voor hardrijders en rokers).
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk bvb dat LDD dan toch wel de goeie liberale strategie kent om bvb het VB te kelderen, zoals alle partijen daar altijd lekker over zaten te braken, doet onze JeanMarie het toch.
Bovendien als je een mail stuurt antwoordt hij dan toch wel. Hij heeft misschien geen blackberry, dan toch wel geen facade of geheime agenda's maar recht op de man af correct. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Als ik gisteren Annemans bezig zag in de 7de dag op de geliefde vrt
![]() Tis mijn gedacht maar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Indien ja dat vind ik de uitdrukking "enorme corruptie en schriftvervalsing van de VLD" een perfect voorbeeld van hoe het VB zich ongeloofwaardig maakt. Ik zeg niet dat er daar niks aan de hand is maar tot op heden geloof ik niet dat Dewael of de VLD schuldig is aan actieve corruptie en ik denk dat mensen van goede wil dat ook zo zien. En neen ik ben geen VLD'er. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het was zoveel gemakkelijker ze op te sluiten in het CS dan toekomstgerichte oplossingen te bedenken en uit te dokteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar misschien is hij inderdaad niet schuldig aan actieve corruptie en is het een échte "goed bestuur"-minister. U valt waarschijnlijk onder mijn nieuw containerbegrip de domme autochtone VLD-SPA-CDV kiezer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Zodus al die truut over hoe het VB zich ongeloofwaardig maakt is gewoon ongeloofwaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het probleem is niet of Vlaanderen zal onafhankelijk worden, het probleem is wanneer. Liever vandaag dan morgen. Of moeten we het overlaten aan de Franstaligen die alleen in ons geld geïnteresseerd zijn? Ook een optie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-zijn jongerenvoorzitster werd door hem persoonlijk teruggefloten toen ze hier kritiek op had http://www.brusselsjournal.com/node/3516 -LDD schoot een mogelijk zeer vrije samenwerking onder Forza Flandria af -waarom verwacht jij nog dat LDD (met Aernoudt ! ) ooit de Vlaamse kaart zou trekken ??? op die manier hou je de mythe(het Vlaams karakter van LDD) mee in stand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu let wel, of de verkiezingsuitslagen altijd betrouwbaar zijn met dit 'electronisch' stemmen, daar ben ik ook nog niet zo zeker van. Verre van zelfs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Wie heeft er nu dergelijke grote breinschade om te stemmen op LDD?
|
![]() |
![]() |