![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien is het bij de andere idem alleen daarvan is het nog niet bewezen, dus, afwachten nog. Laatst gewijzigd door Garry : 15 september 2008 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De homofiel die deze rode haan het meest achteraan pakt, moet dus noodzakelijkerwijs een vlaams getinte partij zijn. Dus de persoon die het meest intellectueel de PS verkracht en die graag gele vlagjes weggeeft, maar niet met uw logo jammergenoeg (het zou een collectorsitem zijn uiteraard) , is volgens mij momenteel NVA. Gezien daar de meeste staan voor tradiotionele gezinswaarden ben ik vanaf hier het spoor kwijt... Maar voortbouwend op de duivel, moet de meest demonische figuur (politiek gezien dan weliswaar) die het verst springt BDW zijn ??? En ??? goed geraden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Een voorbeeldje van hoe de politiek in België werkt.
Het is één groot clubje, wie er ook aan de macht is. Ze houden elkaar de hand boven het hoofd en zelfs als ze gedwongen worden om iemand te straffen door ontslag of iets dergelijks, regelen ze wel iets. En dat gaat dan wel over de taalgrens heen. Liever een machtige tegenstander helpen dan een burger die aan uw kant staat. Walgelijk. En toch een bedenking: Als je zelf voordeel kan halen door vriendjespolitiek, dan zal je daar meestal ook voor zwichten.
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Of anders gezegd: de politiek moet met zijn poten van de ambtenarij blijven, ofwel opteren voor een doorzichtig politiek gestuurd systeem, maar het huidige systeem werkt de corruptie gewoon in de hand. Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 16 september 2008 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Macht corrumpeert. Zoals de partijen die nu aan de kant staan en de heilige uithangen, zo zullen de huidige regeringspartijen hetzelfde doen als ze in de oppositie verzijld raken. Ik heb al lang mijn vertrouwen in de goedheid van de mens verloren. Mensen zijn gewoon slecht en gebruiken elk voordeel dat ze kunnen nemen, ook al is dit nadelig voor iemand anders.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 16 september 2008 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor mij moet er niemand worden vervolgt. Als de hoofdpersonage in de oplichtingzaak van de marine niet vervolgt diende te worden stopt hier de geloofwaardigheid van onze wetgeving en is alles getolereerd. Ik denk dat we in zo’n klotenland moeten het recht hebben terug met colts aan rond te lopen en mogen schieten op alles wat beweegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In privé bedrijven kan men zoveel "vriendejespolitiek" en "nepotisme" bedrijven als men wil, dat is volkomen wettelijk. Laat ons dus zoveel mogelijk van de "staat" privatizeren ;
de politie vervangen door privé-milities, de gevangenissen "uitbesteden", de schoilen "privatizeren" enz.. Vele gemeenten en steden kennen die weg reeds zeer goed : ze richten "Vzw's" op...
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() in Knack staan inmiddels de bewijzen dat Dewael op de hoogte was
http://www.knack.be/nieuws/belgie/de...icle22701.html
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat denken jullie van Patrik, le cocu ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Als een gewoon agentje iets maar iets mispeuterd wordt hij direct op non-actief gezet,en volgt direct een onderzoek en een sanctie.Dewaele laat de politie top gewoon hun werk verder doen.En wordt daarin nog gesteund door de meerderheidspartijen,tegen de ontwettelijke benoemingen.
En Dewaele zei dat hij werd misleid.Zal ik gaan doen als ik iets verkeerds doe,zeggen,ik werd misleid. Laatst gewijzigd door fabianen : 17 september 2008 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Corruptie moet worden bestreden. Incompetentie ook.
Inzoverre de macht corrumpeert, en/of incompetentie toelaat/stimuleert moet ook de macht worden bestreden. Invoering van de directe democratie naar Zwitsers model lijkt mij de meest wenselijke oplossing voor de aan een particratie/hereditaire monarchie-hybride inherente problematiek van de corruptie/incompetentie (dit laatste wegens het onvermijdelijke nepotisme dat de hybride in zich draagt). Het spijt me, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 september 2008 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het is zelfs nog beter, het vastklampen aan het postje.
Met goedkeuring van : |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |