![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#23 | ||||||
Minister
|
![]() Citaat:
U (de moderatie) wekte daar mee een sterke schijn van partijdigheid. Dat de draad dubieus was kan u vandaag opmaken uit het afwezig blijven van protesten voor het sluiten van de volledige draad. Ik weet niet of U (de moderatie) een inlevingsvermogen heeft en dat ook praktiseert. Ik kan mij perfect inbeelden hoe de geviseerde zich moet gevoeld hebben bij de vaststelling dat één kant van de feiten verwijderd was. Ook dat wekt een sterke schijn van partijdigheid, die U met een oppervlakkig antwoord als dit niet wegneemt. Citaat:
Ik heb zelf de moderatie regelmatig verdedigd. Zoals in deze post: http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=44 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Sincere.
![]() |