Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2008, 18:21   #21
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentje Bekijk bericht
Goeie vraag, niemand opende ooit een topic over mij, maar dat doen ze dan weer vast enkel over interessante forummers zeker?
Ge hebt al spijt van deze uitspraak zeker ???
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2008, 18:22   #22
bentje
Parlementsvoorzitter

bentje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Ge hebt al spijt van deze uitspraak zeker ???
Beetje nog maar
Oud 24 september 2008, 23:06   #23
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@ De_Laatste_Belg: ik veronderstel dat de moderator van dienst meende niet te kunnen oordelen over de intenties van de topicstarter en dat het probleem ook kon opgelost worden door alle persoonlijke verwijzingen weg te laten zodat er een onschuldige thread over onkruid zou overblijven.
Dat had gekund. Maar is zo niet gebeurd. Alle berichten die op een eerlijke manier lucht gaven aan de waarschijnlijke dubbelzinnigheid van de draad zijn verwijderd. De welles nietes berichten tussen opener en geviseerde waren slechts ten dele verwijderd. Namelijk. Alles van geviseerde was verwijderd. Een aantal van de nietes berichten van de opener waren nog steeds aanwezig.

U (de moderatie) wekte daar mee een sterke schijn van partijdigheid. Dat de draad dubieus was kan u vandaag opmaken uit het afwezig blijven van protesten voor het sluiten van de volledige draad.

Ik weet niet of U (de moderatie) een inlevingsvermogen heeft en dat ook praktiseert. Ik kan mij perfect inbeelden hoe de geviseerde zich moet gevoeld hebben bij de vaststelling dat één kant van de feiten verwijderd was. Ook dat wekt een sterke schijn van partijdigheid, die U met een oppervlakkig antwoord als dit niet wegneemt.

Citaat:
U hoeft het niet eens te zijn met deze werkwijze, maar oordelen dat dit aantoont dat er forummers bevoordeeld worden is nogal kort door de bocht.
Meneer, mevrouw. Ik heb uw conclusies niet gemaakt. Ik heb de mijne gemaakt. Ik heb duidelijk gesteld dat ik geen stem noch verlangen kan hebben in/met wat U doet met Uw forum.

Ik heb zelf de moderatie regelmatig verdedigd. Zoals in deze post:
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=44

Citaat:
@ Groentje-18: .......

Citaat:
Bij deze zal ik de thread waarnaar De_Laatste_Belg linkte verwijderen.
Dat had U direct mogen doen. Of de draad laten zoals hij was. Samen met de 'petite histoire". Tenminste dat is mijn eerlijke suggestie. Wat U deed was het maken van een keuze tussen de 'inval' van personen. Een keuze als dit geeft altijd de schijn van partijdigheid.

Citaat:
Vanaf dan verwacht ik dat jullie terug overgaan naar het doel van dit forum: discussiëren over politiek. Wie dit niet doet, mag zich aan een spamberisping verwachten.
Ik voel er niet meer voor. Uw moffelde berichten van mijn hand weg die op geen enkel woord, op geen enkele letter, een inbreuk waren op het forum reglement. U vond het niet nodig om mij effe een PB'tje te sturen. Kijk, op die basis vertelt u indirect dat u mijn deelname aan het forum niet apprecieert.

Citaat:
spamberisping verwachten
Natuurlijk. Ze spelen nochtans met uw voeten door het openen van 'positieve' persoonsgerichte draden. 'k moest er mee glimlachen.

Sincere.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be