![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoezo het gaat slecht? Ja als je de media gelooft, die enkel maar slecht nieuws brengen, dan zou je dat inderdaad wel kunnen gaan geloven dat het slecht gaat. Echter we hebben wereldwijd in een generatie tijd de armoede gehalveerd. In vergelijking daarmee zijn de tijdelijke financiële problemen van een paar grootbanken in wat binnenkort maar de derde economie ter wereld meer is eigenlijk maar peanuts. Dus het gaat eigenlijk best wel goed met de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() 11 oktober word er opgeroepn voor een kleine vreedzame manifestatie om het verdrag van Lissabon de eu grondwet niet te ratificeren.
In heel Europa zullen er demonstraties zijn voor betere bescherming van onze vrijheden.... Tegen de BIG Brother staat.... Met de uitwisselingsakkoorden van de EU bijna getekend tussn de ministers zoals ik vererop las op een draad misschien niet overdreven om de straat op te komen voor meer democratie en respect van het Ierse en Franse en Nederlands referendum NO MEANS NO watch End of Nations op Youtube of Wiseupjournal in Ierland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Ik probeer het wakker liggen te beperken over de problemen die mijn familie en Vlaanderen heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sinds Thomas Friedmans "the world is flt" weet iedere rechtgeaarde vrijemarkter dat de wereld effen als een biljarttafel is. Er valt nog weinig gelijk te maken. Contrarie zijnde, vind ik daarom dat het hoogtijd wordt voor een revival van de alpijnse gedachten.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Wat een bijzonder simpele bewering.
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Héél juist gezegd!! De rotverwende Vlamingen weten tegenwoordig niet meer wat armoede en rijkdom werkelijk betekent. Ze realiseren zich niet dat zij zich in een luilekkerland bevinden. Ze realiseren zich niet dat zij, op materieel vlak, niks te kort komen en héél gelukkig zouden moeten zijn.
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Echter er is een verschil tussen erkennen dat je problemen hebt, of dat er problemen zijn, en verkondigen dat alles slecht is. Ik kan zo een lijst opstellen van vijf problemen die mij bezig houden. Als je mij echter vraagt of ik best tevreden ben met mijn leven, dan is het antwoord echter, ja, best wel. Uitspraken als "het gaat goed" of "het gaat slecht" gaan over het totaalbeeld. Deze week was ik zwaar verkouden. Wil niet zeggen dat het met mijn leven slecht ging. Hetzelfde is eigenlijk met de financiële sector aan de hand: Op de schaal der dingen bekeken gaat het hier maar om een forse verkoudheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ieder zijn mening nietwaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Heb een tijdje geleden ergens resultaten gelezen van een onderzoek dat de Britse regering of leger had laten uitvoeren door futuristen of wetenschappers naar de nabije toekomst. Binnen veertig jaar zouden geheugenimplantaten ingeburgerd zijn, .... en zou er een geweldadige revolutie uitbreken door de middenklasse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 19 september 2008 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |