![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Anna, hoeveel tel jij er?
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens mij heb je geluk dat je zijn broers niet bent tegengekomen en je dit verhaal nog kan vertellen
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
voor ge het weet zijn er door dat soort technische mankementen een paar honderdduizend mensen om zeep |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Beste linkse vrienden, waar zouden jullie het graag zoal over willen hebben? Topics die beschrijven hoe gezellig het wonen is in een migrantenbuurt? Het warm gevoel dat jullie krijgen als je naar Polé Polé gaat kijken? De socio-economische factoren die integratie bemoeilijken met de geijkte eindconclusie "geef ze werk"? De verderfelijke invloed die de kolonisatie nog steeds uitoefent en grotendeels het migratiepatroon verklaart?
Nu goed, ik wil ook een bescheiden bijdrage leveren aan het positieve denken. Mijn nieuwe onderbuurvrouw is een Turkse. Ze heeft werk en ze gaat er helemaal alleen wonen. Dit lijkt me redelijk geëmancipeerd en vrijgevochten. Ik heb met haar een goede introductiebabbel gehad van ongeveer een uur. Wat gepraat over de huisbaas en zo, de problemen met het gebouw, enfin u weet wel. Op het eind van het gesprek informeerde ze eventjes of ik ook alleen woonde ![]() U ziet het, het is niet allemaal kommer en kwel. Ik dacht eventjes om hier een apart topic over te openen maar ik besloot uiteindelijk tot een post hier in deze draad. Ik hoop dat dit verhaal een hart onder de riem is geweest voor al wie het goed meent met de multiculturele samenleving. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
Er heerste natuurlijk veel menselijke warmte onder de leerlingen in die scholen, maar dat volstond soms niet bij een defect van de verwarmingssystemen of bij een gebrekkige toevoer van steenkool. Uiteraard is dat alleen voorgekomen tijdens de oorlogsjaren, wanneer de meeste doden zijn gevallen in de scholen. Voor en na de oorlog lag de mortaliteit beduidend lager. Maar goed, terug naar die venijnige moslimfundamentalisten met hun zwaarden onder de toog. Ik heb gisteren De Streekkrant gebeld met mijn verhaal, zeggende dat zij de scoop mochten hebben: "autochtone jongeman bijna onthoofd in islamitische nachtwinkel omwille van een pak oploskoffie". Maar ze wilden keihard bewijs voor mijn verhaal. Ik begon toen over die moordlustige blik in de ogen van islamieten. Maar toen haakten ze in. De Streekkrant, dat zijn allemaal commies. Pocos gewoon. Ik lees alleen nog de Passe-Partout.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Enzovoort hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet je anders niet generen hoor of je op welke manier ook niet laten terughouden moslimaanklachten te plaatsten in dit gastvrije Maatschappij en Samenleving Forum. Laat je door de Moslims niet afzuigen en zeker al niet door hun vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() @C2C
Geef toch toe, dat het voor de ethnisch paranoïde psychoot, zoals die hier pulluleert, niet gemakkelijk is om niet in paniek te slaan, in zulke hoog-intimiderende omstandigheden waarin we overal met alkaïde-adepten ( of alkaïde-achtig geachte adepten van Allah) geconfronteerd raken. Als ze dan ook nog duidelijk in onze zak willen zitten lijkt het me normaal dat je enigzins acuut doorslaat en chronisch blijft doorslaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Ze doen het niet goed bedoel je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Nou ja ik beweer niet dat ik helemaal niet verleidbaar ben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Ik ben even niet meer mee met het ideeëngoed van C2C, maar ik hoop dat het toch om te lachen was ?! Een soort parodie toch... ? (*twijfelt*)
In het andere geval: http://nl.wikipedia.org/wiki/Paranoia |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() tja een laffe reactie van jou vol met paranoia. Weglopen wegens een ingebeelde hakbijl of Een pasgeslepen zwaard ? Ik zou zeggen vertel dit verhaal eens aan je dokter.
Het is niet de eerste keer dat je aantoont een rare kerel te zijn. Nachtwinkels zijn gewoon illegalen en zwart werk waarbij al hun producten verouderd zijn. Een tip die ik je geef is altijd naar de datum te kijken. Met hun stomme boeddha beeldjes altijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Aangezien ik uw huidige geestelijke gezondheid niet kan inschatten zal ik van verder commentaar afzien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ontkennen ontkennen en blijven ontkennen C2C... U krijgt zeker een dikke natte tongzoen van de imam em u mag 5 matten vooruit in de moskee ! Oh joy !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
President van Europa