Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2008, 19:13   #21
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik zou u toch al muntthee aanraden
Anna, hoeveel tel jij er?
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2008, 19:20   #22
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

volgens mij heb je geluk dat je zijn broers niet bent tegengekomen en je dit verhaal nog kan vertellen volgens mij heb je het dhimi zijn nog niet helemaal onder de knie
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2008, 19:35   #23
Dope
Gouverneur

Dope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Maar die blik in zijn moslim-ogen. Echt niet te doen. Een mens zou er zelfs verkeerd door beginnen tellen. Moslims hebben zo'n, awel, ja, zo'n effect hé.
ge moogt van geluk spreken dat ie geen slecht werkend verwarmingstoestelletje in zijn winkel had staan
voor ge het weet zijn er door dat soort technische mankementen een paar honderdduizend mensen om zeep
Dope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2008, 22:44   #24
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Beste linkse vrienden, waar zouden jullie het graag zoal over willen hebben? Topics die beschrijven hoe gezellig het wonen is in een migrantenbuurt? Het warm gevoel dat jullie krijgen als je naar Polé Polé gaat kijken? De socio-economische factoren die integratie bemoeilijken met de geijkte eindconclusie "geef ze werk"? De verderfelijke invloed die de kolonisatie nog steeds uitoefent en grotendeels het migratiepatroon verklaart?

Nu goed, ik wil ook een bescheiden bijdrage leveren aan het positieve denken. Mijn nieuwe onderbuurvrouw is een Turkse. Ze heeft werk en ze gaat er helemaal alleen wonen. Dit lijkt me redelijk geëmancipeerd en vrijgevochten. Ik heb met haar een goede introductiebabbel gehad van ongeveer een uur. Wat gepraat over de huisbaas en zo, de problemen met het gebouw, enfin u weet wel. Op het eind van het gesprek informeerde ze eventjes of ik ook alleen woonde De goede verstaander vat het ook wel zeker....

U ziet het, het is niet allemaal kommer en kwel. Ik dacht eventjes om hier een apart topic over te openen maar ik besloot uiteindelijk tot een post hier in deze draad. Ik hoop dat dit verhaal een hart onder de riem is geweest voor al wie het goed meent met de multiculturele samenleving.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2008, 22:53   #25
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dope Bekijk bericht
ge moogt van geluk spreken dat ie geen slecht werkend verwarmingstoestelletje in zijn winkel had staan
voor ge het weet zijn er door dat soort technische mankementen een paar honderdduizend mensen om zeep
Da's dus echt gebeurd hé, ik begrijp dat ge het nog altijd moeilijk hebt met die historische realiteit. In temperaturen van minus 30 graden Celsius, hebt ge echt goede verwarmingssystemen nodig. Eén avond met een defect van de verwarmingsinfrastructuur volstaat om duizenden mensen in één klap te zien sterven, ook al hebt ge dat niet gewild. Koude is echt zeer nefast voor het menselijk lichaam.

Er heerste natuurlijk veel menselijke warmte onder de leerlingen in die scholen, maar dat volstond soms niet bij een defect van de verwarmingssystemen of bij een gebrekkige toevoer van steenkool.

Uiteraard is dat alleen voorgekomen tijdens de oorlogsjaren, wanneer de meeste doden zijn gevallen in de scholen. Voor en na de oorlog lag de mortaliteit beduidend lager.

Maar goed, terug naar die venijnige moslimfundamentalisten met hun zwaarden onder de toog.

Ik heb gisteren De Streekkrant gebeld met mijn verhaal, zeggende dat zij de scoop mochten hebben: "autochtone jongeman bijna onthoofd in islamitische nachtwinkel omwille van een pak oploskoffie".

Maar ze wilden keihard bewijs voor mijn verhaal. Ik begon toen over die moordlustige blik in de ogen van islamieten. Maar toen haakten ze in. De Streekkrant, dat zijn allemaal commies. Pocos gewoon. Ik lees alleen nog de Passe-Partout.
Oud 24 september 2008, 22:54   #26
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Enzovoort hé.
Oud 25 september 2008, 09:23   #27
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Beste linkse vrienden, waar zouden jullie het graag zoal over willen hebben? Topics die beschrijven hoe gezellig het wonen is in een migrantenbuurt? Het warm gevoel dat jullie krijgen als je naar Polé Polé gaat kijken? De socio-economische factoren die integratie bemoeilijken met de geijkte eindconclusie "geef ze werk"? De verderfelijke invloed die de kolonisatie nog steeds uitoefent en grotendeels het migratiepatroon verklaart?

Nu goed, ik wil ook een bescheiden bijdrage leveren aan het positieve denken. Mijn nieuwe onderbuurvrouw is een Turkse. Ze heeft werk en ze gaat er helemaal alleen wonen. Dit lijkt me redelijk geëmancipeerd en vrijgevochten. Ik heb met haar een goede introductiebabbel gehad van ongeveer een uur. Wat gepraat over de huisbaas en zo, de problemen met het gebouw, enfin u weet wel. Op het eind van het gesprek informeerde ze eventjes of ik ook alleen woonde De goede verstaander vat het ook wel zeker....

U ziet het, het is niet allemaal kommer en kwel. Ik dacht eventjes om hier een apart topic over te openen maar ik besloot uiteindelijk tot een post hier in deze draad. Ik hoop dat dit verhaal een hart onder de riem is geweest voor al wie het goed meent met de multiculturele samenleving.

Je moet je anders niet generen hoor of je op welke manier ook niet laten terughouden moslimaanklachten te plaatsten in dit gastvrije Maatschappij en Samenleving Forum.

Laat je door de Moslims niet afzuigen en zeker al niet door hun vrouwen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 09:30   #28
eno2
Banneling

Standaard

@C2C

Geef toch toe, dat het voor de ethnisch paranoïde psychoot, zoals die hier pulluleert, niet gemakkelijk is om niet in paniek te slaan, in zulke hoog-intimiderende omstandigheden waarin we overal met alkaïde-adepten ( of alkaïde-achtig geachte adepten van Allah) geconfronteerd raken. Als ze dan ook nog duidelijk in onze zak willen zitten lijkt het me normaal dat je enigzins acuut doorslaat en chronisch blijft doorslaan.
Oud 25 september 2008, 11:05   #29
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Laat je door de Moslims niet afzuigen.
WTF?!?
Oud 25 september 2008, 11:06   #30
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en zeker al niet door hun vrouwen.
Ze doen het niet goed bedoel je?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 11:15   #31
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ze doen het niet goed bedoel je?
Weet niet wil niet weten
Oud 25 september 2008, 11:30   #32
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet niet wil niet weten
Vlaming!

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 12:35   #33
eno2
Banneling

Standaard

Nou ja ik beweer niet dat ik helemaal niet verleidbaar ben
Oud 25 september 2008, 14:23   #34
Diplomatius
Minister

Diplomatius's schermafbeelding

Standaard

Ik ben even niet meer mee met het ideeëngoed van C2C, maar ik hoop dat het toch om te lachen was ?! Een soort parodie toch... ? (*twijfelt*)

In het andere geval: http://nl.wikipedia.org/wiki/Paranoia
Diplomatius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 15:11   #35
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

tja een laffe reactie van jou vol met paranoia. Weglopen wegens een ingebeelde hakbijl of Een pasgeslepen zwaard ? Ik zou zeggen vertel dit verhaal eens aan je dokter.
Het is niet de eerste keer dat je aantoont een rare kerel te zijn.
Nachtwinkels zijn gewoon illegalen en zwart werk waarbij al hun producten verouderd zijn.
Een tip die ik je geef is altijd naar de datum te kijken. Met hun stomme boeddha beeldjes altijd.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 15:36   #36
Diplomatius
Minister

Diplomatius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
tja een laffe reactie van jou vol met paranoia. Weglopen wegens een ingebeelde hakbijl of Een pasgeslepen zwaard ? Ik zou zeggen vertel dit verhaal eens aan je dokter.
Het is niet de eerste keer dat je aantoont een rare kerel te zijn.
Nachtwinkels zijn gewoon illegalen en zwart werk waarbij al hun producten verouderd zijn.
Een tip die ik je geef is altijd naar de datum te kijken. Met hun stomme boeddha beeldjes altijd.
Overigens, als er boeddha-beeldjes staan, zullen het eerder Indiërs zijn ipv Marokkanen
Diplomatius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 15:37   #37
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Je moet je anders niet generen hoor of je op welke manier ook niet laten terughouden moslimaanklachten te plaatsten in dit gastvrije Maatschappij en Samenleving Forum.

Laat je door de Moslims niet afzuigen en zeker al niet door hun vrouwen.
Aangezien ik uw huidige geestelijke gezondheid niet kan inschatten zal ik van verder commentaar afzien.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 18:43   #38
LastMohican
Banneling

Standaard

Citaat:
Da's dus echt gebeurd hé, ik begrijp dat ge het nog altijd moeilijk hebt met die historische realiteit. In temperaturen van minus 30 graden Celsius, hebt ge echt goede verwarmingssystemen nodig. Eén avond met een defect van de verwarmingsinfrastructuur volstaat om duizenden mensen in één klap te zien sterven, ook al hebt ge dat niet gewild. Koude is echt zeer nefast voor het menselijk lichaam.

Er heerste natuurlijk veel menselijke warmte onder de leerlingen in die scholen, maar dat volstond soms niet bij een defect van de verwarmingssystemen of bij een gebrekkige toevoer van steenkool.

Uiteraard is dat alleen voorgekomen tijdens de oorlogsjaren, wanneer de meeste doden zijn gevallen in de scholen. Voor en na de oorlog lag de mortaliteit beduidend lager.

Maar goed, terug naar die venijnige moslimfundamentalisten met hun zwaarden onder de toog.

Ik heb gisteren De Streekkrant gebeld met mijn verhaal, zeggende dat zij de scoop mochten hebben: "autochtone jongeman bijna onthoofd in islamitische nachtwinkel omwille van een pak oploskoffie".

Maar ze wilden keihard bewijs voor mijn verhaal. Ik begon toen over die moordlustige blik in de ogen van islamieten. Maar toen haakten ze in. De Streekkrant, dat zijn allemaal commies. Pocos gewoon. Ik lees alleen nog de Passe-Partout.
Ja en die Stalin was ook een jofele kerel.

Ontkennen ontkennen en blijven ontkennen C2C... U krijgt zeker een dikke natte tongzoen van de imam em u mag 5 matten vooruit in de moskee ! Oh joy !!!
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2008, 00:38   #39
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ging gisteren naar de nachtwinkel in de Naamsestraat om een pak oploskoffie te kopen. Het pak kostte 2.99 euro. Dus ik geef een briefje van 5 euro. Geeft die moslim van de nachtwinkel mij één muntstuk van 1 euro, vier munstukken van 20 eurocent, 1 muntstuk van 5 eurocent, en 2 muntstukken van 2 eurocent, voor de totale some van 1.99 euro. Terwijl het natuurlijk 2.01 euro had moeten zijn.

Ik kijk die moslim aan en zeg: het moet 2.01 euro zijn. Kijkt die moslim mij aan, met van die gewelddadige ogen, en haalt zijn handen van de toog. Hij grijpt onder de toog en blijft mij zo héél agressief aankijken.

Op dat moment ben ik gaan lopen. Mijn hart bonkte in mijn keel. Wat zocht die moslim daar onder de toog? Een hakbijl? Een pasgeleslepen zwaard? Het zou niet de eerste keer zijn dat er iemand onthoofd wordt in de nachtwinkel voor 2 eurocent.

Ik dus weg, een kilometer heb ik gespurt, om dan te beseffen dat mijn wagen voor de winkel van die islamiet geparkeerd stond. Ik ben te voet naar huis gegaan en ben 's anderendaags stiekem mijn wagen gaan terughalen. Gelukkig waren de rolluiken bij de moslim toen dicht, maar ik vertrouwde zaak toch niet helemaal. Ik ben dus gewapend mijn wagen gaan halen.

De koffie was echt boecht uit Dunaldy. Ik heb hem weggesmeten. Ik drink nooit meer oploskoffie, want telkens ik een kopje zie staan breekt mij het angstzweet weer uit. Die islamiet wou mij gewoon onthoofden voor 2 eurocent. Ik drink nu thee. Maar alleen als die niet geplukt is door islamieten.
Goh zeg en uw zegeltjes hebt ge ook niet gekregen zeker!
Oud 26 september 2008, 15:49   #40
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ging gisteren naar de nachtwinkel in de Naamsestraat om een pak oploskoffie te kopen. Het pak kostte 2.99 euro. Dus ik geef een briefje van 5 euro. Geeft die moslim van de nachtwinkel mij één muntstuk van 1 euro, vier munstukken van 20 eurocent, 1 muntstuk van 5 eurocent, en 2 muntstukken van 2 eurocent, voor de totale some van 1.99 euro. Terwijl het natuurlijk 2.01 euro had moeten zijn.

Ik kijk die moslim aan en zeg: het moet 2.01 euro zijn. Kijkt die moslim mij aan, met van die gewelddadige ogen, en haalt zijn handen van de toog. Hij grijpt onder de toog en blijft mij zo héél agressief aankijken.

Op dat moment ben ik gaan lopen. Mijn hart bonkte in mijn keel. Wat zocht die moslim daar onder de toog? Een hakbijl? Een pasgeleslepen zwaard? Het zou niet de eerste keer zijn dat er iemand onthoofd wordt in de nachtwinkel voor 2 eurocent.

Ik dus weg, een kilometer heb ik gespurt, om dan te beseffen dat mijn wagen voor de winkel van die islamiet geparkeerd stond. Ik ben te voet naar huis gegaan en ben 's anderendaags stiekem mijn wagen gaan terughalen. Gelukkig waren de rolluiken bij de moslim toen dicht, maar ik vertrouwde zaak toch niet helemaal. Ik ben dus gewapend mijn wagen gaan halen.

De koffie was echt boecht uit Dunaldy. Ik heb hem weggesmeten. Ik drink nooit meer oploskoffie, want telkens ik een kopje zie staan breekt mij het angstzweet weer uit. Die islamiet wou mij gewoon onthoofden voor 2 eurocent. Ik drink nu thee. Maar alleen als die niet geplukt is door islamieten.

c2c

Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 26 september 2008 om 15:50.
jamás será vencido is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be