![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Heb je al eens een dier overhoop gereden ? | |||
Ja , per ongeluk. |
![]() ![]() ![]() |
17 | 51,52% |
Ja, maar ik heb er serieus op moeten mikken . |
![]() ![]() ![]() |
4 | 12,12% |
Neen , ik let goed op. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 24,24% |
Ik kan niet eens deftig wandelen, wat zou ik rijden . |
![]() ![]() ![]() |
4 | 12,12% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar allee , de cijfers zijn toch hallucinant ...
![]() En 't zijn niet eens de kleine beestjes die sneuvelen, zie nu ![]() lees hier na ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 23 september 2008 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn antwoord is eigenlijk gewoon "ja"
![]() Ik mik er niet naar, maar ik ga ook geen gekke maneuvers doen om ze te ontwijken Qua lijst: Konijnen, pfff stuk of 10 denk ik 1 kat 1 egel 1 uil ... Dat ik me nog kan herinneren ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 24 september 2008 om 01:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een duif. Dat beest kwam zomaar uit de lucht gevallen op de snelweg. Geen ontwijken aan... knal tegen mijn voorlicht. Flinke klap...
Ik troost me dat het beestje waarschijnlijk wel op slag eraan was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En niemand die denkt aan de 5.000.000 vliegen dat ze jaarlijks van hun voorruit krabben ...
Wat zou het geven moesten er geen auto's rijden, en al die extra vliegen ons dagdagelijks komen pesten ... ![]()
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() webcam onder voorbumper hangen = mikken om spinnen dood te rijden. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() ooit op een Poolse snelweg eens alles moeten toegooien voor een everzwijn ... man die beesten zijn groot, stopte op een meter van dat beest ... (gelukkig had ik toen al abs) ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij ons in't straat alleen al zeker 5 duiven (zonder te mikken). Bij ons in't straat wonen trouwens heel domme duiven. Eerst blijven ze tergend lang zitten, dan vliegen ze naar de kant van de weg en op't laatste moment draaien ze terug.
Verder ooit 1 konijn. Probleem was dat dat beest nog niet helemaal dood was. Ik heb toen de diervriendelijkste manier gekozen en dat konijn doodgehengst tegen een boom. En tenslotte nog wat klein grut maar daar houd ik geen score van bij.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor Gaia op zijn achterpoten staat; dat konijn zou dat niet meer gekunnen hebben, heel zijnen achterkant was plat.
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, dat is voornamelijk omdat je geen wagen hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben even aan het denken geweest. Dierbare herinneringen op aan het halen.
Met mijn Fiatje 128 3P coupe, niks plat gereden. Mijn eerste konijn platgereden was langs het kanaal Rupel/Brussel. Met mijn dure brommer. Boenk, krak, plons. Kostenplaatje, 7000 befjes. Front kuip van mijn MBK Evolis gekraakt. Een week later, Tisseltse steenweg, een rat, dat was duidelijk. Er los over. Platte rat. Dan een paar jaar rust op dat vlak. De Opel Record. Splet, een eend die te laag overkwam. Doenk, een konijn weggeslingerd. De Opel Omega, een Gaziljoen insecten tijden de reis in Tjechië. De deukendoos, die was te klein en te licht om zelfs maar een spitsmuisje te raken. (Subaru E10) De huidige Opel Combo. 4 Konijnen, 1 Haas, en 2 vliegende ratten, oftewel duiven. En dat zonder te mikken of moeite te doen.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms (vaak) zou ik willen dat je ook overstekend menselijk wild zou mogen omverrijden.
Edit: niet om op te eten, ze verdienen soms gewoon van omver gereden te worden.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 24 september 2008 om 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 't Is hoe je't bekijkt hé ... ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee , die vindt zich de grootste Vlaming aller tijden ...
Hij mag zelfs gaan kontlikken bij de walen in de communautaire dialoog... Straks gaat hij nog bleiten ... ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 24 september 2008 om 10:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 24 september 2008 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() 1 kat
![]() 1 meeuw ![]() 1 238 426 insecten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog genen bleitende politieker ???
![]()
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eens een kat die er alles aan deed om toch maar onder mijn wielen te geraken al had ik al alles toegesmeten....ben er nog niet goed van al is het al jaren geleden. Verder, al een 5-tal keer uitgestapt om een duif van de rijbaan te helpen...en in Oostenrijk eens bijna de afgrond ingereden om toch maar een eekhoorntje te ontwijken.
Maar toch...die kat.... ![]() |
![]() |
![]() |