![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zoeken trouwens dringend loyaal gemotiveerd en goedkoop personeel en vrijgesteld van rsz, tenslotte gaan wij de staatskas niet blijven spekken hé?
Dat zou tegen onze eigen winkel zijn.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer niet.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zoals ik al dacht, grote mond vanachter je pc. wsl heb je zelfs geen bedrijf.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een dienstenbedrijf. Wij vervangen dus diensten waar ze te duur zijn in eigen beheer. Veel vraag naar.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yoep weer één binnengekomen.
Alle dagen 5 uur per dag. Zullen allicht ook geen geld hebben om dat in eigen beheer te doen. Tja..zo gaat dat hé. Van voren buiten en vanachter weer binnen.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yoep weer 2 binnengekomen.
Op de tijd dat we gezellig zitten te keuvelen. Echt we hebben mensen nodig.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die zijn er genoeg, maar ze willen niet werken voor iemand zoals jij. geef ze maar ongelijk.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle bedrijven zitten te smeken achter werkvolk. Maar ze willen niet. Geef ze eens ongelijk, ze krijgen hun geld zo. Zo gaat dat ook niet hé.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb 1915 emails zitten, voornamelijk over prijsvraag voor werken. Op relatief korte tijd.
En we vinden geen werkvolk. Moesten we ze nu eens kunnen invullen, we zouden bij de grotere bedrijven van het land komen nietwaar?