Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 oktober 2008, 14:29   #21
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Ge moet eens uw oortjes te luisteren leggen in de juiste kringen...
Maar iets in mij zegt dat ge niet zo dom en naïef bent als je hier wilt laten uitschijnen.
En om mij uit mijn tent te lokken moet ge vroeger opstaan.
ge durft dus wel loze lasterlijke insinuaties de wereld insturen, maar als het erop aankomt weet je zelf ook wel dat je je beter niet blootstelt aan vervolging door al te concreet te worden ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2008, 14:34   #22
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ge durft dus wel loze lasterlijke insinuaties de wereld insturen, maar als het erop aankomt weet je zelf ook wel dat je je beter niet blootstelt aan vervolging door al te concreet te worden ...
Welke loze lasterlijke insinuaties ???
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2008, 14:36   #23
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Welke loze lasterlijke insinuaties ???
lees zijne post 11 mss eens
Oud 1 oktober 2008, 14:59   #24
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij heeft het VB trouwens al minstens één supermarktketen besmet. Ging ik laatst kousen kopen en wat zag ik bij het binnenkomen? Een bordje met daarop "onze klanten eerst"... Duidelijk besmet!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2008, 15:02   #25
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Volgens mij heeft het VB trouwens al minstens één supermarktketen besmet. Ging ik laatst kousen kopen en wat zag ik bij het binnenkomen? Een bordje met daarop "onze klanten eerst"... Duidelijk besmet!
die loopt al een tijdje, ik vond m ook al meteen louche !
Oud 1 oktober 2008, 15:23   #26
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aan de vlees en charcuterie-afdelingen is er nochtans "Halal" voedsel te vinden
en waarschijnlijk zijn ze ook niet vies van de klanten van een andere supermarktketen...

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2008, 15:25   #27
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
en waarschijnlijk zijn ze ook niet vies van de klanten van een andere supermarktketen...

maar dus ook niet van 'foute klanten' blijkbaar
Oud 1 oktober 2008, 15:31   #28
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja dat zal wel zo zijn. Maar toch: "onze klanten eerst"...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 1 oktober 2008, 15:34   #29
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja dat zal wel zo zijn. Maar toch: "onze klanten eerst"...
Men bedoelt echter de andere klanten, de klanten van een ander : dat heet gezonde concurrentie...

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2008, 15:36   #30
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doedelzak Bekijk bericht
Het VB is een aflopend verhaal, zoals heel het Vlaams-nationalisme.
Dat is waar, na de splitsing van belgique is deze strijd voorbij.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2008, 15:54   #31
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Men bedoelt echter de andere klanten, de klanten van een ander : dat heet gezonde concurrentie...
Beste Roger, enig sarcasme is me heus niet vreemd...
Oud 1 oktober 2008, 16:53   #32
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste Roger, enig sarcasme is me heus niet vreemd...
Het sarcasme van iemand als Morel naar Europa sturen, daar kan het jouwe niet aan tippen.

Hier.
http://www.youtube.com/watch?v=1EuYQ...eature=related
Bekijkt en beluisterd die madam ne keer.

Of nog:
http://www.youtube.com/watch?v=XANP0...eature=related

Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 1 oktober 2008 om 16:55.
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2008, 01:49   #33
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
als Vanhecke en Morel een kinneke maken, mag dat dan al ineens stemmen, of moet dat ook wachten tot t 18 is ?

en wat is dan de waarschijnlijkheid dat dat nog een blokkerke bij is ?
indoctrinatie op een kind werkt niet altijd. Een interessant voorbeeld zijn de prussian blue twins die nazistisch werden opgevoed door hun ouders. Ze zongen dan voor white power aanhangers. Nu echter zijn ze volwassen (zie youtube) en ze keren zich tegen hun moeder en denken meer zelfstandig en verwerpen het.
In België is schoolplicht verplicht en kan je dus niet zomaar je kind opsluiten en indoctrineren zoals in America.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2008, 04:54   #34
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Het sarcasme van iemand als Morel naar Europa sturen, daar kan het jouwe niet aan tippen.

Hier.
http://www.youtube.com/watch?v=1EuYQ...eature=related
Bekijkt en beluisterd die madam ne keer.

Of nog:
http://www.youtube.com/watch?v=XANP0...eature=related
Beste Laatste Belg, ik weet best wie dat mens is. Een ruziemaker van hier tot in Tokio. Haar naar Europa sturen, is niet meer of niet minder dan haar ergens parkeren, ervan af zijn, en zij verdient dikke centen om niks te doen. Af en toe wat reizen...
Ik snap niet dat ze die niet buiten kegelen.
Oud 2 oktober 2008, 04:55   #35
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
indoctrinatie op een kind werkt niet altijd. Een interessant voorbeeld zijn de prussian blue twins die nazistisch werden opgevoed door hun ouders. Ze zongen dan voor white power aanhangers. Nu echter zijn ze volwassen (zie youtube) en ze keren zich tegen hun moeder en denken meer zelfstandig en verwerpen het.
In België is schoolplicht verplicht en kan je dus niet zomaar je kind opsluiten en indoctrineren zoals in America.
Ik weet niet hoe het in Amerika eraan toe gaat, maar me dunkt dat de kinderen hier ook voldoende opgesloten en geïndoctrineerd worden op school...
Oud 2 oktober 2008, 05:29   #36
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beste Laatste Belg, ik weet best wie dat mens is. Een ruziemaker van hier tot in Tokio. Haar naar Europa sturen, is niet meer of niet minder dan haar ergens parkeren, ervan af zijn, en zij verdient dikke centen om niks te doen. Af en toe wat reizen...
Dat mens haar afdeling behaalde wel het hoogste % stemmen tijdens de gemeenteraadsverkiezingen, ze had zelfs bijna een meerderheid zonder een andere partij nodig te hebben.

Haar naar Europa sturen, zou misschien eindelijk Europa dichter bij de mensen brengen.

En wat VH en M nu doen, is als PR helemaal niet slecht gezien.
Midden een politieke en finaciele crisis, waar alle meerderheidspartijen volop dagelijks hun zeggen komen doen in de media, een aandachtslokker naar het VB en LDD in de media brengen en zorgen dat de mensen terug over die partijen spreken, zonder de partijen zelf schade te berokkenen of tot gespreksonderwerp te brengen

Als dat geen bekwaam staaltje van marketing is, dan weet ik het niet meer.

Maar ik denk dat meer mensen op de hoogte zijn dat VH en M opde lijst voor Europa staan, dan dat er mensen de media opmerking van G Verhofstadt hebben opgemerkt dat hij opkomt voor Europa.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2008, 06:15   #37
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Dat mens haar afdeling behaalde wel het hoogste % stemmen tijdens de gemeenteraadsverkiezingen, ze had zelfs bijna een meerderheid zonder een andere partij nodig te hebben.

Haar naar Europa sturen, zou misschien eindelijk Europa dichter bij de mensen brengen.

En wat VH en M nu doen, is als PR helemaal niet slecht gezien.
Midden een politieke en finaciele crisis, waar alle meerderheidspartijen volop dagelijks hun zeggen komen doen in de media, een aandachtslokker naar het VB en LDD in de media brengen en zorgen dat de mensen terug over die partijen spreken, zonder de partijen zelf schade te berokkenen of tot gespreksonderwerp te brengen

Als dat geen bekwaam staaltje van marketing is, dan weet ik het niet meer.

Maar ik denk dat meer mensen op de hoogte zijn dat VH en M opde lijst voor Europa staan, dan dat er mensen de media opmerking van G Verhofstadt hebben opgemerkt dat hij opkomt voor Europa.
Het aantal stemmen dat iemand behaalt, toont niet altijd het aangename karakter, laat staan de intelligentie van iemand aan.

Ik respecteer uw hoop, maar ik neem de rol van ongelovige Thomas op mij en heb geen enkel geloof in de individuele kracht van Morel.

Misschien kan het wel, zoals u opmerkt, een goede marketingstunt zijn, en ik ben het er wel mee eens dat er meer aandacht zal gaan, en gaat, naar de wil van VH en M om naar Europa te gaan, dan naar de verhuis van Verhofstadt. Die verhuis was ook al wel al langer aangekondigd. Of toch de ambitie daartoe. Hetzelfde kan trouwens opgemerkt worden over de "terugkeer" van Vande Lanotte en het stilletjes op de achtergrond verdwijnen van Genez en andere SP.A-teletubbies.

Wat LDD hierbij komt kijken, is me niet duidelijk. Tenzij u het zou hebben over het boek van Verstrepen. Iets wat me niet meteen een goede marketingstunt lijkt.
Oud 2 oktober 2008, 07:17   #38
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

: )
Oud 2 oktober 2008, 07:32   #39
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
in België bestaat leerplicht, geen schoolplicht, net als in de States kan en mag je je kinderen thuisscholen

ik kan u zeggen ik heb dat af en aan zo'n drie schooljaren gedaan met een van mijn kinders ... 1 uur en een kwart mee bezig zijn ... en je gaat qua leerstof dubbel zo snel als het reguliere onderwijs
sindsdien vraag ik mij af wat ze met die kinderen een godganse dag doen ! in versta het dus maar al te goed dat er zoveel uitval is in het onderwijs (en niet in het minst aan de bovenkant)
Oud 2 oktober 2008, 07:34   #40
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
in België bestaat leerplicht, geen schoolplicht, net als in de States kan en mag je je kinderen thuisscholen

ik kan u zeggen ik heb dat af en aan zo'n drie schooljaren gedaan met een van mijn kinders ... 1 uur en een kwart mee bezig zijn ... en je gaat qua leerstof dubbel zo snel als het reguliere onderwijs
sindsdien vraag ik mij af wat ze met die kinderen een godganse dag doen ! in versta het dus maar al te goed dat er zoveel uitval is in het onderwijs (en niet in het minst aan de bovenkant)
een klas van 6 zal ook veel meer vooruitgaan dan een klas van 30 hé....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be