![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke loze lasterlijke insinuaties ???
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij heeft het VB trouwens al minstens één supermarktketen besmet. Ging ik laatst kousen kopen en wat zag ik bij het binnenkomen? Een bordje met daarop "onze klanten eerst"... Duidelijk besmet!
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() die loopt al een tijdje, ik vond m ook al meteen louche !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en waarschijnlijk zijn ze ook niet vies van de klanten van een andere supermarktketen...
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Men bedoelt echter de andere klanten, de klanten van een ander : dat heet gezonde concurrentie...
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hier. http://www.youtube.com/watch?v=1EuYQ...eature=related Bekijkt en beluisterd die madam ne keer. Of nog: http://www.youtube.com/watch?v=XANP0...eature=related
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 1 oktober 2008 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In België is schoolplicht verplicht en kan je dus niet zomaar je kind opsluiten en indoctrineren zoals in America. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap niet dat ze die niet buiten kegelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haar naar Europa sturen, zou misschien eindelijk Europa dichter bij de mensen brengen. En wat VH en M nu doen, is als PR helemaal niet slecht gezien. Midden een politieke en finaciele crisis, waar alle meerderheidspartijen volop dagelijks hun zeggen komen doen in de media, een aandachtslokker naar het VB en LDD in de media brengen en zorgen dat de mensen terug over die partijen spreken, zonder de partijen zelf schade te berokkenen of tot gespreksonderwerp te brengen Als dat geen bekwaam staaltje van marketing is, dan weet ik het niet meer. Maar ik denk dat meer mensen op de hoogte zijn dat VH en M opde lijst voor Europa staan, dan dat er mensen de media opmerking van G Verhofstadt hebben opgemerkt dat hij opkomt voor Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik respecteer uw hoop, maar ik neem de rol van ongelovige Thomas op mij en heb geen enkel geloof in de individuele kracht van Morel. Misschien kan het wel, zoals u opmerkt, een goede marketingstunt zijn, en ik ben het er wel mee eens dat er meer aandacht zal gaan, en gaat, naar de wil van VH en M om naar Europa te gaan, dan naar de verhuis van Verhofstadt. Die verhuis was ook al wel al langer aangekondigd. Of toch de ambitie daartoe. Hetzelfde kan trouwens opgemerkt worden over de "terugkeer" van Vande Lanotte en het stilletjes op de achtergrond verdwijnen van Genez en andere SP.A-teletubbies. Wat LDD hierbij komt kijken, is me niet duidelijk. Tenzij u het zou hebben over het boek van Verstrepen. Iets wat me niet meteen een goede marketingstunt lijkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
: )
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik kan u zeggen ik heb dat af en aan zo'n drie schooljaren gedaan met een van mijn kinders ... 1 uur en een kwart mee bezig zijn ... en je gaat qua leerstof dubbel zo snel als het reguliere onderwijs sindsdien vraag ik mij af wat ze met die kinderen een godganse dag doen ! in versta het dus maar al te goed dat er zoveel uitval is in het onderwijs (en niet in het minst aan de bovenkant) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |