![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Tja, de stront is ook niet meer wat ze geweest is hé ... als we die VLD al moeten met stront vergelijken, dan zou ik mij in de stront zijn plaats beledigd voelen ...
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
reken erop dat ik na de verkiezingen, wanneer jullie op je blote knieën de VLD smeken om mee te mogen regeren, jouw fulminaties tegen hen eens mooi op een rijtje zal zetten..................... Eens zien of jij en je machtsgeile mosselpartij dan nog steeds dergelijke scatologische en gespierde taal zullen uitkramen............ ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |