![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Oh, joepie...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() wb circe!
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welkom terug !!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Je hoeft het niet letterlijk te herhalen hé...
![]() Maar nee, serieus. Ik schrok me een hoedje toen ik zag dat jij geband was. Ik kan niet zeggen dat ik op dit forum al eens een onvertogen woord van je gelezen heb. En geloof me: ik heb van sommigen al flink wat onvertogen woorden gelezen die blijkbaar zonder gevolg blijven... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dit forum was in elk geval een pak saaier de afgelopen week.
Allee WB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat laatste is een berekend risico. Daarbij moet je zowel rekening houden met de aaibaarheidsgraad van je opponent �*ls met het eventuele persoonlijke gehalte in je tekst. In dit geval ging het over een persoonlijke beoordeling over het niveau van "algemene ontwikkeling" van de opponent. Naar mijn gevoel kon dat niveau wel wat hoger worden gebracht, naar het gevoel van mijn opponent was dat (opperen dat het niveau ietsiepietsie hoger kon) dus een persoonlijke belediging. Nu wist ik al wel dat opponent een hoge graad van irriteerbaarheid had, vandaar dat opponent me al acht strafpunten aan mijn been had gelapt + een verwittiging.... ik besefte dus weldegelijk dat ik een risicovolle zin had geplaatst..... ![]() Probleem is nu echter dat ik dus met twaalf strafpunten blijf zitten tot begin december, wat me geen mogelijkheid meer geeft om de randjes van het toelaatbare op te zoeken. Saai ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() WB Circe!
![]() Dus je blijft met die strafpunten zitten? Ik dacht dat je verbanning je straf was? Maar het is inderdaad zo dat je een beetje moet afwegen tegen wie je wat zegt, heb ik ook al ondervonden. Stom als je't mij vraagt, maar ja ![]()
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() wb circe !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je gevoel voor humor heb je gelukkig behouden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik het goed begrepen heb zit je aan een tijdelijke ban als je +10 strafpunten hebt staan. 8+4 is dus twaalf...; op 11/10 vervallen er vier, maar dan kan ik nog niets uitspoken want dan zit ik weer direct aan 12 hé. Het zal voor volgend jaar zijn dat ik mijn beer nog eens kan loslaten. ![]() nu ga ik wel totaal niet akkoord met vier strafpunten+verwittiging van een tijdje geleden: ik wou niemand specifiek viseren, maar een medeposteres die de gewoonte heeft altijd alles op haarzelf te projecteren deed dit in dat geval ook en voelde zich op slag persoonlijk beledigd. Tja, zo kan je dus wel aan de gang blijven. Maar kom, ze staat nu op mijn negerlijst dus kan ik ze nog moeilijk persoonlijk aanspreken ook als zij "denkt" dat ik het over haar heb.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 oktober 2008 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dubbelnicks! Bij deze verwelkom ik crice, ecirc, ccrie en de onnavolgbare ericc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flauw van je, ericc...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoi, Circe, goed dat je terugbent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Ik weet dat er in een post van haar (=Circe) hand aan mij gericht geknipt is. Het zou logisch zijn als daar strafpunten voor zijn uitgedeeld gezien ze me aansprak met een scheldwoord.
In op het randje balanceren ben je inderdaad een heldin, maar ik denk niet dat al je andere persoonlijke aanvallen die mijn richting uitkwamen wegens jou ooit bestraft geweest zijn omdat je voor de moderatie net niet duidelijk genoeg persoonlijk aanviel. (Maar ik begreep wel dat het je daarom wel te doen was.) Ik denk dus niet dat ze door dat bejegen aan mijn adres gebannen werd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 6 oktober 2008 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ai nee! Patsy, wat doe je ons allemaal aan...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |