Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 oktober 2008, 12:48   #21
Anna List
Banneling

Standaard

wat zou zo ne gast in een gevangenis kunnen gaan leren

dat ze die idd maar iets nuttig laten doen op die boerderij, ne stiel leren.

wèèèrke dedju !

als dat gastje zichzelf dan genoeg wegcijfert, en er toch nog iets van probeert te maken dan is iedereen daarbij gebaat.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2008, 13:06   #22
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht

wèèèrke dedju !

als dat gastje zichzelf dan genoeg wegcijfert, en er toch nog iets van probeert te maken dan is iedereen daarbij gebaat.
voila
Oud 10 oktober 2008, 17:42   #23
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Dat is toch wel de omgekeerde wereld... De vrijheid van de vader van het slachtoffer zou moeten beperkt worden, terwijl dat uitschot in alle vrijheid mag gaan en staan waar hij wil? Als dat 'gerechtigheid' moet voorstellen, is er iets grondig misgelopen in onze samenleving.
Neen, ik zeg niet dat de vader vh slachtoffer beperkingen moet opgelegd worden, bijgodneen.

Ik spreek enkel voor de vader, die misschien er goed aan doet om -uit zichzelf- de boerderij niet meer te betreden, nu hij weet dat Mariuz daar vertoeft, en vooral als hij weet dat hij er aanstoot aan neemt.

Bepaalde confrontatie's gaat men gewoon beter niet aan.
Oud 10 oktober 2008, 17:43   #24
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Magni praat op die manier alleen maar om tegendraads te doen. Dat doet ze voortdurend, Patsy darling.
Niet teveel serieus nemen.
Dit meende ik wèl, pollycorry, maar ik geef toe dat de grens tssn gemeend en niet gemeend soms flinterdun is.
Oud 10 oktober 2008, 17:46   #25
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht

wèèèrke dedju !

Dat ze dan een boerderij koppelen aan die instelling , maar laat zo'n gasten niet gewoon vrij rondlopen hé ...

Laatst gewijzigd door manta : 10 oktober 2008 om 17:46.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2008, 17:56   #26
shaddy
Banneling

Standaard

je kan in belgie maar beter dader zijn of mededader dan slachtoffer weeral de onmenselijkheid van de pocos met hun links benoemde rechters bewezen
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2008, 18:23   #27
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
je kan in belgie maar beter dader zijn of mededader dan slachtoffer weeral de onmenselijkheid van de pocos met hun links benoemde rechters bewezen
Uiteraard kan men beter geen slachtoffer zijn. Men kan beter nooit slachtoffer zijn, want slachtoffers zijn altijd de grootste slachtoffers. Daarom noemt men ze ook slachtoffers.
Oud 10 oktober 2008, 18:51   #28
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Neen, ik zeg niet dat de vader vh slachtoffer beperkingen moet opgelegd worden, bijgodneen.

Ik spreek enkel voor de vader, die misschien er goed aan doet om -uit zichzelf- de boerderij niet meer te betreden, nu hij weet dat Mariuz daar vertoeft, en vooral als hij weet dat hij er aanstoot aan neemt.

In dit geval zou het naar mijn gevoel niet eens mogen zijn dat de vader van Joe die confrontatie moet vermijden. Dat tuig hoort in een gesloten instelling te zitten, ver weg van de mensen die hij kwaad gedaan heeft. Want nu is het de facto de vader van Joe aan wie beperkingen worden opgelegd.
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2008, 11:43   #29
piraat
Banneling

Standaard wreedaardige behandeling !

Citaat:

Stuur Fabiola naar die hoeve, om Marius sexuele voorlichting te geven, dan vlucht die gast onmiddellijk het land uit.

Laatst gewijzigd door piraat : 11 oktober 2008 om 11:44.
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2008, 11:52   #30
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Het is nog bespottelijker dat die gast veroordeeld is als mededader van een roofmoord die nooit gepleegd is blijkbaar.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Inderdaad. En dat had men kunnen voorkomen door de hoofddader eerst te berechten. Dan was hij niet veroordeeld als mededader van een roofmoord die volgens het Hof van Assisen inderdaad nooit gepleegd is.
Juryrechtspraak
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2008, 16:22   #31
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Uiteraard kan men beter geen slachtoffer zijn. Men kan beter nooit slachtoffer zijn, want slachtoffers zijn altijd de grootste slachtoffers. Daarom noemt men ze ook slachtoffers.
Weet je soms neemt men het recht beter in eigen handen. Vind je niet ????Immers als dader kan je snel vrij komen en wat gaan wandelen naar een boerderijtje. En de brave pocos leggen de pa bewegingsbeperking op immers die doodbrave mededader moet toch terug alle kansen krijgen om te inte...euh opnieuw te doen????
Oud 12 oktober 2008, 21:51   #32
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Weet je soms neemt men het recht beter in eigen handen. Vind je niet ????Immers als dader kan je snel vrij komen en wat gaan wandelen naar een boerderijtje. En de brave pocos leggen de pa bewegingsbeperking op immers die doodbrave mededader moet toch terug alle kansen krijgen om te inte...euh opnieuw te doen????
Recht in eigen hand?

De jeugdrechter heeft beslist deze jongen herop te laten voeden....

Heropvoeden is niet in de vergeetput gooien.... maar voorbereiden op reintegratie in de maatschappij!
Werken op een boerderij is misschien een begin!

Of jullie het nu willen of niet maar eens zal deze jongen terug in de maatschappij terrechtkomen!

De vader heeft op die boerderij niks te zoeken.....

Misschien vinden jullie dit cru, maar ik ben geen woordvoerder van de sentimentaliteit.....
alvinvdv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2008, 22:08   #33
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv Bekijk bericht
Recht in eigen hand?

Heropvoeden is niet in de vergeetput gooien.... maar voorbereiden op reintegratie in de maatschappij!

Of jullie het nu willen of niet maar eens zal deze jongen terug in de maatschappij terrechtkomen!

Misschien vinden jullie dit cru, maar ik ben geen woordvoerder van de sentimentaliteit.....
Je vertelt wel onzin. Die Marius komt daar 1 dag per week wat lanterfanten op dat boerderijkke, en die boer zal daar wel wat centen voor krijgen, om dat crapuul een paar uur te verdragen. Zogauw hij niet meer verplicht is om daar naar toe te gaan, zal je die Marius daar ook wel nooit meer terug zien...En de vader van de dode Joe, die kwam daar TOEVALLIG terecht, die woont daar in de omtrek ! Mag het nog even ?
Oud 12 oktober 2008, 22:12   #34
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Je vertelt wel onzin. Die Marius komt daar 1 dag per week wat lanterfanten op dat boerderijkke, en die boer zal daar wel wat centen voor krijgen, om dat crapuul een paar uur te verdragen. Zogauw hij niet meer verplicht is om daar naar toe te gaan, zal je die Marius daar ook wel nooit meer terug zien...En de vader van de dode Joe, die kwam daar TOEVALLIG terecht, die woont daar in de omtrek ! Mag het nog even ?
Hetgeen in het rood is even suggestief als de rest van Uw betoog!
alvinvdv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2008, 22:20   #35
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Hetgeen in het rood is even suggestief als de rest van Uw betoog!
Bewijs dat ?
Oud 14 oktober 2008, 20:42   #36
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Recht in eigen hand?

uiteraard zo zijn de pocos de slachtoffers bewegingsvrijheid opleggen en de dader mag zijn zinnetje doen bah die onmenselijkheid van de pocos bah !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be