![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie wil nu geregeerd worden door ne judocoatch, een judoka, nen dj en nen akteur, en de rest van die populairen.
Noem me nog eens wat bekende vlamingen die DD op zijn lijst gaat zetten, ik ken ze niet allemaal, zijn er geen voetballers en wielrenners bij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() stel u voor da ze vandekaveien (of hoe ge et ook schrijft) minister of staatssecretaris maken :')
waarom die in de politiek is gegaan weet ik ook niet ze, wie neemt da mens nu serieus?
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ^2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
De media zullen ldd blijven steunen omdat dat goed uitkomt om het Vlaams belang af te ... blokken. Ook zullen ze dat doen met n-va , maar dan meer gecontroleerd, want n-va heeft bewezen wel eens gevaarlijk te kunnen zijn voor het Belgisch regime.
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
het is een peiling onder 1000 vlamingen in Vlaanderen (Brussel NIET inbegrepen) De stemmen van franstalige Vlamingen werden niet meegeteld... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb uit de peiling onthouden dat de verhouding links/rechts, nog een stuk verder naar rechts is opgeschoven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat je hier een zeer waardevol stuk neerschrijft... vooral je laatste zin.
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wielrenners? Hehe dan toch die van DD zijn 'Daikin-Deal' zeker ![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() is LDD pro monarchie ?
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Oeioei, dat gaat hard aankomen volgend jaar, want dan moet er volgens dezelfde logica vergeleken worden met topjaar 2004. Dit is toch wel een zeer slechte zaak geweest door geen inhoudelijke conclusies te trekken uit 2007. Bijvoorbeeld een groot ideologisch congres had goed geweest voor de partij om een duidelijke richting van de partij te bepalen. Niet gebeurd. Ook de voorzitterswissel is slecht afgelopen. Bruno Valkeniers is helemaal niet de man die de mensen aanspreekt. Hij heeft gefaald en moet aftreden vind ik. Een radicale solidarist moet het roer overnemen, opdat de partij zich opnieuw kan differentiëren met partijen als Lijst Dedecker en NVA. Wil het Vlaams Belang nog een toekomst hebben,wel dan moet ze een uitgesproken solidaristische, radicaal nationalistische en radicaal conservatieve koers gaan varen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Paars groen komt gelukkig nooit meer terug. Tenzij Dedecker voor de macht al zijn kiezer verraadt (een Verhofstadtje doen met andere woorden).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Vlaanderen als het moet, België als het kan, zegt genoeg, hij kiest pas als de teerling gevallen is. Ze zullen draaien en keren met de wind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Eigenlijk kan hij geen Verhofstadtje doen want hij heeft zijn verraad al met zoveel woorden aangekondigd. De Vlaming moet dus niet afkomen met: "hij heeft ons verraden" journ: Waarom ben je bij de VLD weggegaan?: DD: bla bla bla..."Ze hadden mij een ministerpost beloofd"....blablabla
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn geen peilingen die ze moeten houden, het zijn verkiezingen die ze moeten houden. Eerlijk gezegd, waar houden ze die peilingen eigenlijk? Ben al 60 jaar, heb nog nooit de vraag gehad. Misschien is het omdat ze alleen daar gaan pijlen waar ze verwachten van geen VB stemmers aan te treffen. Dat is ook een manier om het publiek te bespelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Ook wil ik nog opmerken dat er eelt opzit, veel mensen zeggen dat het VB een partij als de rest is geworden en ik vermoed dat LDD haar sterkte is, mensen luisteren naar die leeglopers zonder ook maar wat te raadplegen, die partij heeft zelf geen degelijk programma. Het VB heeft nieuw vlees nodig of ik vrees het ergst. ( types als De Man scoren nog het bestbij de ouderen Gerolf en Filip ) De koers zal vlug moeten veranderen,want er gaan koppen rollen. Tenslotte : er zal meer nodig zijn dan een peperdure reclame-campagne in de laatste weken voor de verkiezingen !!! of ook zij zitten op de Titanic !
Laatst gewijzigd door Pierette : 11 oktober 2008 om 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |