![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() We krijgen van niemand onafhankelijkheid als we ze zelf niet nemen.
yea hoezee |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Voorheen was ik helemaal niet zo bezig met wat hier in dit apenland bedisseld wordt, maar sinds hij dankzij dat onlogische kartel de aandacht heeft kunnen krijgen, ben ik nu ook overtuigd dat de splitsing het beste is wat Vlaanderen kan overkomen. En ik ben ook altijd tegen dat cordon sanitaire geweest en ben nu ook nog eens overtuigd dat dat racisme argument niet meer dan een excuus is om de staatsbedreiging te stoppen. Zit ook veel rede in het VB, maar de stijl blijft toch wel hard, niet? Zo spijtig dat alle Vlaams nationalisten niet verenigd hun eisen kunnen doordringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Waar we onder andere in de eerste plaats BDW voor mogen danken. Onafhankelijkheid komt voor BDW zeker niet op de eerste plaats, het VB bestrijden is de man zijn reden om te leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Elkaar zitten bekampen is dom. Ik ben natuurlijk niet de advocaat van Bart Dewever, maar mij geeft hij toch eerder te strijden voor Vlaamse onafhankelijkheid dan tegen het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
BDW wil niet samenwerken met het VB. Laatst gewijzigd door HAMC : 12 oktober 2008 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt me toch logisch aangezien de splitsing van België alle inwoners van België zou betreffen en niet alleen de Vlamingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 12 oktober 2008 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leterme en zijn anti-Vlaams model hebben een deus ex machina gevonden in de financiële crisis. Dat men nu de mensen(Vlamingen) alles kan doen slikken (1e fase v.d schockdoctrine) hebben ze onderhand wel door. We hebben onszelf al meer dan anderhalf jaar te kakken gezet met die faux nationalistjes van de NV-A. Zonder de N-VA en zonder Vlaamse meerderheid kan Leterme geen vuist meer maken tegen de Franstaligen. Als hij dat al zou willen, want hij weet immers al te goed dat hij om te blijven zitten waar hij zit, politiek verraad moet blijven plegen. BDW is de doodgraver, de judas van de Vlaamse zaak die tijdens de "onderhandelingen" kostbare tijd heeft doen verloren gaan door met zijn pansj in de weg te gaan lopen. Maar dat ie op de RTBF dan nog wat smalend in het Frans zit te wauwelen én bovendien nog eens wordt geïnterviewed door Vanderkele in het Frans, dat tart toch alle verbeelding. Maingain zit wél aan de onderhandelingstafel te gniffelen en vertikt het om een woord Nederlands in de mond te nemen. Nu gaan ze weer met een leeg wit blad beginnen aan de poepchique praatbarak o.l.v vasal Pétèrs. Geld en grond zullen de Walen krijgen. Mijne kop eraf... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Hetgeen u daar zegt kan alleen van iemand komen met een slavenmentaliteit of van iemand die Vlaanderen kwaad gezind is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wordt wel eens gezegd dat er in dit landje ten tijde van de Dutroux-affaire een 'pre-revolutionair' klimaat heerste. Ja, 't is waar, er was veel volk voor de Witte Mars komen opdagen, en er werden hier en daar al eens wat ruiten ingegooid of mensen met spaghetti bekogeld. Maar van een 'revolutie' was toch binnen de kortste keren geen sprake meer, dacht ik. Of heb ik toen liggen slapen, en een en ander gemist?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat dan weer mijn punt steunt dat de Vlaamse kiezer een onnozelaar is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Dat was een weinig verheffend schouwspel, en ik zou niet graag in de plaats van die ouders gestaan hebben (de druk op die mensen zal wel bijzonder groot geweest zijn, vermoed ik). 3. Ook die Vlaamse kiezer die zich door het VB laat verleiden? Of is dat de enige 'goei'? Zo ja, waarom dan wel? Vriendelijke groet, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat zeg ik nergens, feit blijft wel dat er Vlamingen zijn die voor separatisme stemmen (VB en NVA). Er zijn ook Vlamingen die onbewust voor Belgie stemmen simpelweg omdat ze niet slimmer zijn, dat zijn de onnozelaars waar ik opdoelde. Er zijn ook nog de Vlamingen die het slecht met Vlaanderen voorhebben, voor die mensen heb ik ook een naam maar laat ons het netjes houden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de splitsing van het land heeft iedereen in dit land iets te zeggen en dit land is België, dat je het wil of niet. De Franstaligen hebben dus ook iets te zeggen.
|
![]() |
![]() |