![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Opsluiten die araabse terroristen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() bwahahahahahaha,stukske End Loser |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Blijkbaar zijn de Joden voor u grotere "vijanden" dan de moslim-fundi's. Wie molesteert elke dag opnieuw onze burgers??? Wie laat bommen ontploffen in treinstellen met 195 doden tot gevolg, wie roept op tot Jihad tegen de autochtone Europeanen??? Niet de Joden denk ik, maar nog steeds meent Guderian moslim-terrorisme te moeten goedpraten. Jullie zijn pas de echte kontlikkers van de Arabische fascisten. Jullie zijn de verraders van Europa!! |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ge hebt het dan nog niet begrepen ook stommekloot! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Allez gij! Ge meent het nog ook! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote="Guderian"]
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() U ontwijkt blijkbaar nog steeds mijn vraag. Mijn vraag was "wie molesteert hier elke dag opnieuw onze burgers"???? Citaat:
![]() ![]() ![]() Allez gij! Ge meent het nog ook! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Inderdaad u vindt het bijzonder jammer dat een man als Sjeik Yassin uit de weg is geruimd. U vindt het bijzonder jammer dat een genadeloze dictator als Saddam Hussein verdreven is. Steeds jubelt u van vreugde als er coalitiesoldaten worden afgemaakt in Irak. Dus gaat u nu wéér beweren dat ik u die woorden in de mond heb gelegd of is het wéér een zionistisch complot?? Citaat:
In ieder geval likken wij geen reten van diegenen die ons haten jullie blijkbaar wel. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Niet verwonderlijk dat er ook katholieken erg nazi gezind zijn. De leugen dat de Joden Christus vermoorden gaat er bij sommigen nog steeds in als zoetekoek. In Nederland lopen neonazi,s zelfs rond met Hezbollah vlaggen en palestijnenvodden....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]() |