![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De overheid gedraagt zich als een dief/schurk en daar kan je niks meer tegen beginnen. Ze zijn roofbouw aan het plegen op hun eigen bevolking en vroeg of laat eindigt dat in een fiasco, let maar op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik veel liever dat het cliquet-systeem wordt toegepast, dan dat de regering nieuwe belastingen moet uitvinden om de vele gaten te dichten waarmee Verhofstadt ons heeft opgezadeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u mij dan eens de actuele benzineprijs geven zonder én met de toepassing van het cliquet-systeem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Even wachten tot na de verkiezingen volgend jaar, dan zullen we de rekening wel moeten betalen. Ze hebben NOOIT genoeg, altijd komen er meer taksen en belastingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Morgen zal je waarschijnlijk komen aandraven met het feit dat de Papoes jagen in hun wildernis en het er zeer prettig hebben. *knip* Laatst gewijzigd door Starfire : 19 oktober 2008 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() *knip*
Gelieve niet persoonlijk te worden. Laatst gewijzigd door Starfire : 19 oktober 2008 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je hebt het nogal Gargamel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Hij zal zijn gamel in de bak van dit forum goed kunnen gebruiken...
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 18 oktober 2008 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Natuurlijk, de overheidsschuld wordt door de centrale banken omgezet in geld dat in de economie gepompt wordt. Zonder schuld geen geld, zonder schuld waren er ook geen belastingen....neemt niet weg dat de overheid op dit moment te vergelijken is met een schurkenstaat.
Laatst gewijzigd door Yves38 : 18 oktober 2008 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ik ben er in ieder geval gerust in.Kon lezen in een zevergazet dat den nationalen bibberaar alles volgt op de voet
![]() Die vent zit erg in met de toestand van duizenden gezinnen. Zen zoontje gaat zelfs bomen gaan planten bij één van de grootste schurken op aarde. Maar hij kijkt naar ons geld... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij een raadsel waarom u zo horzelig reageert; hoogstwaarschijnlijk bij gebrek aan argumentatie. En al evenmin schijnt u te zien waarom ik naar Nederland verwees... Voor me had iemand immers opgemerkt dat hij zich klaar maakte om in Nederland te tanken...
Laatst gewijzigd door Starfire : 19 oktober 2008 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hoeveel regeringen hebben we nu in dit land, 6 of 7. Dat ze daar eens in snoeien, dat zou ook al aardig wat geld opbrengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Nu hij in een echt liberale partij zit kan hij eindelijk als een liberaal stemmen. Ik zou graag horen hoe huidige VLD leden dit verdedigen zonder die L uit hun partijnaam te halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De aarde heeft er miljarden jaren over gedaan om ze te vormen. Voor "tax cuts" moet je aan de andere kant van de Atlantische Oceaan zijn. In de failliete VS.
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok Jan,ik heb idd wel overdreven u aangaande. Feit is,niets is gelijk alhier.En maar zeveren tegen de sterren op,onze politiekers. Gelukkige mensen,die dat tegen Luxemburg wonen. Daar is er geen kliksysteem,en alles goedkoper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de benzineprijs alhier één van de hoogste is,is waarschijnlijk ook een gevoel,evenals de duizenden gezinnen die hun spaargeld hebben zien verdwijnen .. Allemaal gevoelens ! ! ! Begin al terug met sparen,binnen 10 jaar halen ze dezelfde truuc uit. Het beetje geld dat we nog hadden,en jaarlijks diende om rijtaks en andere verzekeringen te betalen.Dat geld is verdwenen,gestolen in feite.Voor velen die in hetzelfde schuitje zitten als wij,is het een echte catastrophe. En neen,wij hebben geen auto om de grote meneer en madam uit te hangen.Wel om boodschappen te doen en aankoop in het "groot" als er ergens reclame is.Ik zie me moeilijk met een half varken van 50 kgr op de bus reizen.Hoogstens doe ik nog 40 km per maand,alleen voor boodschappen,maar dat is nodig,anders mag je aan de volle pot elke dag naar de beenhouwer of bakker.Van zulke systemen zijn vooral ouderen van dagen de dupe,of zij die geen eigen middelen van vervoer hebben. Ik zie er genoeg die in de GB een pakje halen met 1 sneetje vlees,een gesneden tomaat,en 3 soeplepels puree erbij,voor de halucinante prijs van 7-8 €. Een maat van mij is gerant in de Lidl,en zei het me eergisteren nog.De mensen kijken zeer goed uit alvorens te kopen.Het klienteel is ook aan grote verandering toe,je ziet er meer en meer mensen die vroeger naar de Delhaize gingen Laatst gewijzigd door Gargamel : 19 oktober 2008 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De prijs van de diesel was vorige week 1,193 in Nederland 1,194 in België 1,051 in Luxemburg De tijd dat het prijsverschil tussen België en Luxemburg dermate waren dat het loonde zelfs wat kilometers om te rijden, is toch wel voorbij. Luxemburg zag zich immers gedwongen door de EU om haar brandstofprijzen aan te passen. |
|
![]() |
![]() |