![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Steve Stevaert (sp.a) - 29 maart tot 4 april "De gewone Vlaamse jongen, die van zero tot hero uitgroeit. Hij gaat er prat op dat hij fouten maakt en uit die fouten wil hij dan ook leren. Voor de een is hij een platte populist voor de andere herstelt hij het geloof in de politiek en dan vooral i |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Niet overdrijven hé : Waren evengoed "afwezig" :
(aantal berichten - naam) 23 Caroline Gennez 26 Anja Deschoemacker 27 Jean-Marie Dedecker Natuurlijk, met méér dan 120 topics valt dat maar al te goed op ! ( ook dat er 13 = meer dan 10% inmiddels is voorzien van een slotje)
#22 |
Minister-President
|
![]() ... en Rudi Daems is zelfs nog ietsje minder actief : Slechts 19 replieken.
Maar hij heeft dan ook slechts 21 Topics
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Apache, de marginale webserver die door 70% van de websites gebruikt wordt, en die rustig marktaandeel van IIS wegwerkt. De server die gebruikt wordt door sites zoals Yahoo, Hotmail(nochtans van microsoft), delen van Google, de Kuleuven,.... http://uptime.netcraft.com/up/graph?...10.hotmail.com http://uptime.netcraft.com/up/graph?...kuleuven.ac.be http://uptime.netcraft.com/up/hosted...216.239.63.255 Yahoo gebruikt al sinds 1996 Apache. Kwa snel crashen: ziehier de servers die al het langste online staan zonder ooit te crashen: http://uptime.netcraft.com/up/today/top.avg.html (opvallend veel Apache, en ahum, geenenkele IIS)
![]() |
#24 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zelfs de VRT gebruikt Apache-Tomcat ( en nog een paar van die free dingskes ) voor de fora D7D, koppen, enz. (een paar maanden geleden kunnen vaststellen.)
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() Uiteraard is Apache de beste webserver van de eeuw. Zelfs spiritisten weten dat. Het is trouwens van 1997 geleden dat ik nog Microsoft-producten op mijn eigen pc gebruikt heb 8).
|
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Das nu ook es een positief punt aan spiritisten 8) Ze steunen de open-source producten. Als t goed is mag het ook gezegd worden
![]() En ik denk dat 99% van de virussen windowsvirussen zijn. STEVE!!! Wo bist du?
#27 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Blijf met u achterlijk geslijm en u al dan niet toevallige dwalingen op het spaforum. Hier pakt die zever geen verf, lieve schat van mij 8) WEG met de rode plaag!!
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Lieve Boer_Bavo,
Citaat:
[code:1:ff414406ac] Top Developers Developer March 2004 Percent April 2004 Percent Change Apache 32280582 67.20 33329879 66.99 -0.21 Microsoft 10099760 21.02 10691683 21.49 0.47 [/code:1:ff414406ac] Kom maar eens kijken op 07 april in Brussel, vanaf 1730 denk ik, van de grootste maar zeker de allerbeste softwarefabrikant ter wereld (en waarschijnlijk ook in het heelal). Met gratis buffet om te beginnen. http://www.microsoft.com/belux/mail/.../evenings.aspx </sarcastic> Ik zal er ook zijn. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Tarek,
Hoeveel geld krijg je om zo'n reclame te maken? Dit is het aantal servers dat gebruik maakt van Apache en IIS en nog enkele marginale derden. ![]() Overdrijf ik dat de laatste twee jaar het marktaandeel van IIS niet spectaculair toegenomen is? En eerder een dalende trend vertoont? Enfin, ik bedank. Ik heb ervaring met beide platformen. Hoewel IIS beter en beter wordt, kan het voor webserving nog niet lang tippen aan Apache. En zeker niet voor het hosten van zo'n forum.
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is het gewone volk niet interessant genoeg voor de communistische juffrouw. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#33 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
statistieken moet je een langere termijn bekijken , net als de beurs , een aandeel kan op een bepaald uur stijgen terwijl het andere daalt , maar op het einde van de dag kan het ander toch meer gestegen zijn dan het ene. Uw brein heeft werkelijk een zeer lage brainwashing grens , indien u zich al mateloos laat vangen door MS aangevuld door een niet te verklaren enthousiasme voor de SPa... dan zegt dat genoeg TENZIJ ik begin te snappen dat je barst van het sarcasme en de ironie en dus feitelijk een grondige hekel hebt aan SPa ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#34 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Trouwens als ze voor haar kind moet zorgen, waarom is ze dan constant aanwezig op extreem- linkse of islamitische betogingen, daar kan ze wel tijd voor vrijmaken. |
||
![]() |
![]() |
#35 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#36 | ||
Administrator
|
![]() Citaat:
En nog eens even stellen: de politici werd gevraagd om 1 uur per dag op het forum door te brengen. Enkele zijn goed getraind in het typen, andere dan weer niet. Als ik me niet vergis dan is in het bovenstaande rijtje Jean-Marie Dedecker de man met de minste computer ervaring. Dat maakt dat sommige politici, zoals Vandenbroucke, erg veel antwoorden kunnen geven op 1 uur en dat anderen (Jean-Marie Dedecker, Steve Stevaert?, ...) op dat ene uur maar twee of 3 antwoorden neerpoten. Soit, 't is een kwestie van perceptie, waarschijnlijk? ![]() Maar toch belangrijk dat we niet op een botte cijfermatige manier een evaluatie maken. Maarten |
||
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Ik vraag mij trouwens af waar die 20 berichten van Stevaert staan, ben hier al een half uur aan het surfen, nog steeds niet gevonden.
![]() En Maarten u denkt toch werkelijk niet dat al die politici zelf hun vragen beantwoorden, want dat is in mijn ogen zoiets als nog in Sinterklaas geloven. Volgens mij heeft Stevaert een bende heel ongeïnteresseerde medewerkers en wordt er op het kabinet van Vandenbroucke meer gewerkt. |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
zo vindt u alle antwoord van de heer steve-o
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat: