Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Steve Stevaert (sp.a) - 29 maart tot 4 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Steve Stevaert (sp.a) - 29 maart tot 4 april "De gewone Vlaamse jongen, die van zero tot hero uitgroeit. Hij gaat er prat op dat hij fouten maakt en uit die fouten wil hij dan ook leren. Voor de een is hij een platte populist voor de andere herstelt hij het geloof in de politiek en dan vooral i

Discussietools
Oud 3 april 2004, 07:58   #21
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

Niet overdrijven hé : Waren evengoed "afwezig" :

(aantal berichten - naam)
23 Caroline Gennez
26 Anja Deschoemacker
27 Jean-Marie Dedecker

Natuurlijk, met méér dan 120 topics valt dat maar al te goed op !
( ook dat er 13 = meer dan 10% inmiddels is voorzien van een slotje)
Oud 3 april 2004, 08:11   #22
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Standaard

... en Rudi Daems is zelfs nog ietsje minder actief : Slechts 19 replieken.
Maar hij heeft dan ook slechts 21 Topics
Oud 3 april 2004, 09:58   #23
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tarek Agliatelli
Lieve C uit W,
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Kan je dat bewijzen?

Wat je kan hier evengoed maar wat lullen.
Dat zou ik niet durven of kunnen. Het kwetst me diep vanbinnen dat je dat ook maar durft te veronderstellen en zelfs te verwoorden. Maar gezien er niemand is die het tegendeel beweert, denk ik dat ik wel een punt heb. Mijn bericht is ook niet weggeknipt, dus het zal wel zo zijn. Ze (www.fora.be) draaien op Debian Linux, met een Apache 1.3.26. Dat is de meest marginale webserver die je op het Internet kan tegenkomen. De echte top, de echte klasse, die kiest voor IIS natuurlijk. Dat heb je met die gratis rommel allemaal. Linux staat erom bekend dat het niet alleen zeer moeilijk te installeren valt, bovendien crasht het ook sneller dan het opgestart is.
Danku, je krijgt van mij de prijs voor meest zinloze post ooit.

Apache, de marginale webserver die door 70% van de websites gebruikt wordt, en die rustig marktaandeel van IIS wegwerkt. De server die gebruikt wordt door sites zoals Yahoo, Hotmail(nochtans van microsoft), delen van Google, de Kuleuven,....
http://uptime.netcraft.com/up/graph?...10.hotmail.com
http://uptime.netcraft.com/up/graph?...kuleuven.ac.be
http://uptime.netcraft.com/up/hosted...216.239.63.255
Yahoo gebruikt al sinds 1996 Apache.

Kwa snel crashen: ziehier de servers die al het langste online staan zonder ooit te crashen:
http://uptime.netcraft.com/up/today/top.avg.html
(opvallend veel Apache, en ahum, geenenkele IIS)
Oud 3 april 2004, 10:20   #24
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Citaat:
Lieve C uit W,

Dat zou ik niet durven of kunnen. Het kwetst me diep vanbinnen dat je dat ook maar durft te veronderstellen en zelfs te verwoorden. Maar gezien er niemand is die het tegendeel beweert, denk ik dat ik wel een punt heb. Mijn bericht is ook niet weggeknipt, dus het zal wel zo zijn. Ze (www.fora.be) draaien op Debian Linux, met een Apache 1.3.26. Dat is de meest marginale webserver die je op het Internet kan tegenkomen. De echte top, de echte klasse, die kiest voor IIS natuurlijk. Dat heb je met die gratis rommel allemaal. Linux staat erom bekend dat het niet alleen zeer moeilijk te installeren valt, bovendien crasht het ook sneller dan het opgestart is.
Danku, je krijgt van mij de prijs voor meest zinloze post ooit.

Apache, de marginale webserver die door 70% van de websites gebruikt wordt, en die rustig marktaandeel van IIS wegwerkt. De server die gebruikt wordt door sites zoals Yahoo, Hotmail(nochtans van microsoft), delen van Google, de Kuleuven,....
http://uptime.netcraft.com/up/graph?...10.hotmail.com
http://uptime.netcraft.com/up/graph?...kuleuven.ac.be
http://uptime.netcraft.com/up/hosted...216.239.63.255
Yahoo gebruikt al sinds 1996 Apache.

Kwa snel crashen: ziehier de servers die al het langste online staan zonder ooit te crashen:
http://uptime.netcraft.com/up/today/top.avg.html
(opvallend veel Apache, en ahum, geenenkele IIS)
Apache is the best ! Maar natuurlijk als ge er zelf begint aan te prutsen ?

Zelfs de VRT gebruikt Apache-Tomcat ( en nog een paar van die free dingskes ) voor de fora D7D, koppen, enz. (een paar maanden geleden kunnen vaststellen.)
Oud 3 april 2004, 10:41   #25
wb
Burgemeester

wb's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar wb
Standaard

Uiteraard is Apache de beste webserver van de eeuw. Zelfs spiritisten weten dat. Het is trouwens van 1997 geleden dat ik nog Microsoft-producten op mijn eigen pc gebruikt heb 8).
wb is offline  
Oud 3 april 2004, 11:18   #26
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Das nu ook es een positief punt aan spiritisten 8) Ze steunen de open-source producten. Als t goed is mag het ook gezegd worden

En ik denk dat 99% van de virussen windowsvirussen zijn.

STEVE!!! Wo bist du?
Oud 3 april 2004, 11:30   #27
MiSTa SCienTiST
Partijlid

Standaard

Citaat:
Lieve Frederik,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FMisplon
Beste Tarek,

Ook voor ons is het het eerste dat we horen van serverproblemen. De site is continu up & running geweest en Stevaert heeft idd niet veel meer dan 20 berichten geplaatst. Je kan in zijn profiel zien hoeveel berichten hij al gepost heeft.

OK, ik kan mijn dwaling alleen maar toegeven dan. Bij deze mijn oprechte excuses. Dat van die virussen en dergelijke neem ik terug. Ik had het verkeerd geïnterpreteerd. In de agenda van de kindjes stond dat er mazelen zijn op school, ik zal dat even door elkaar gehaspeld hebben.

Ik ben er van overtuigd dat Steve Stevaert een zware griep heeft, of iets anders waardoor hij op bevel van de dokter het bed moet houden, en zeker geen computer mag aanraken. Tot bewijs van het tegendeel blijf ik rotsvast in de integriteit en de kwaliteiten van deze man geloven. Hiep hiep hoera voor Steve !
LIEVE TAREK,

Blijf met u achterlijk geslijm en u al dan niet toevallige dwalingen op het spaforum.

Hier pakt die zever geen verf,
lieve schat van mij 8)

WEG met de rode plaag!!
Oud 3 april 2004, 11:42   #28
Tarek Agliatelli
Vreemdeling

Standaard

Lieve Boer_Bavo,

Citaat:
Eventjes kijken: Apache verliest 0.21 % !!! En hij kaapt rustig het aandeel van IIS weg ? Open je ogen, want ze zijn gesloten, IIS wint zomaar eventjes 0.47 % !!!
[code:1:ff414406ac]
Top Developers
Developer March 2004 Percent April 2004 Percent Change
Apache 32280582 67.20 33329879 66.99 -0.21
Microsoft 10099760 21.02 10691683 21.49 0.47
[/code:1:ff414406ac]

Kom maar eens kijken op 07 april in Brussel, vanaf 1730 denk ik, van de grootste maar zeker de allerbeste softwarefabrikant ter wereld (en waarschijnlijk ook in het heelal). Met gratis buffet om te beginnen. http://www.microsoft.com/belux/mail/.../evenings.aspx </sarcastic> Ik zal er ook zijn.
Tarek Agliatelli is offline  
Oud 3 april 2004, 11:48   #29
boer_bavo
Europees Commissaris

Standaard

Tarek,
Hoeveel geld krijg je om zo'n reclame te maken?

Dit is het aantal servers dat gebruik maakt van Apache en IIS en nog enkele marginale derden.

Overdrijf ik dat de laatste twee jaar het marktaandeel van IIS niet spectaculair toegenomen is? En eerder een dalende trend vertoont?

Enfin, ik bedank. Ik heb ervaring met beide platformen. Hoewel IIS beter en beter wordt, kan het voor webserving nog niet lang tippen aan Apache. En zeker niet voor het hosten van zo'n forum.
Oud 3 april 2004, 11:48   #30
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD

23 Caroline Gennez
26 Anja Deschoemacker
27 Jean-Marie Dedecker

Dat bepaalde politici het druk hebben daar kan ik inkomen, maar dat een werkloze zonder mandaat zoals Deschoemaker geen tijd heeft om te antwoorden daar heb ik mijn bedenkingen bij.
Blijkbaar is het gewone volk niet interessant genoeg voor de communistische juffrouw.
athena is offline  
Oud 3 april 2004, 11:51   #31
Tarek Agliatelli
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
... een werkloze zonder mandaat zoals Deschoemaker geen tijd heeft om te antwoorden daar heb ik mijn bedenkingen bij.
Blijkbaar is het gewone volk niet interessant genoeg voor de communistische juffrouw.
Maar het is toch geen misse ? En bovendien heeft ze een kindje om voor te zorgen
Tarek Agliatelli is offline  
Oud 3 april 2004, 12:01   #32
boer_bavo
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

23 Caroline Gennez
26 Anja Deschoemacker
27 Jean-Marie Dedecker

Dat bepaalde politici het druk hebben daar kan ik inkomen, maar dat een werkloze zonder mandaat zoals Deschoemaker geen tijd heeft om te antwoorden daar heb ik mijn bedenkingen bij.
Haar post waren wel altijd enorm lang. Té lang vond ik. Je kan in elk geval niet zeggen dat ze er zich gemakkelijk vanaf gemaakt heeft.
Oud 3 april 2004, 12:14   #33
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lieve Boer_Bavo,

Citaat:
Eventjes kijken: Apache verliest 0.21 % !!! En hij kaapt rustig het aandeel van IIS weg ? Open je ogen, want ze zijn gesloten, IIS wint zomaar eventjes 0.47 % !!!
[code:1:b321754867]
Top Developers
Developer March 2004 Percent April 2004 Percent Change
Apache 32280582 67.20 33329879 66.99 -0.21
Microsoft 10099760 21.02 10691683 21.49 0.47
[/code:1:b321754867]

Kom maar eens kijken op 07 april in Brussel, vanaf 1730 denk ik, van de grootste maar zeker de allerbeste softwarefabrikant ter wereld (en waarschijnlijk ook in het heelal). Met gratis buffet om te beginnen. http://www.microsoft.com/belux/mail/.../evenings.aspx </sarcastic> Ik zal er ook zijn.
Lieve Tarek,

statistieken moet je een langere termijn bekijken , net als de beurs , een aandeel kan op een bepaald uur stijgen terwijl het andere daalt , maar op het einde van de dag kan het ander toch meer gestegen zijn dan het ene.

Uw brein heeft werkelijk een zeer lage brainwashing grens , indien u zich al mateloos laat vangen door MS aangevuld door een niet te verklaren enthousiasme voor de SPa... dan zegt dat genoeg

TENZIJ ik begin te snappen dat je barst van het sarcasme en de ironie en dus feitelijk een grondige hekel hebt aan SPa dat zou pas grappig zijn Iemand die zo ver gaat om zelfs zijn avatar sarcasme te laten uitstralen Mijn respect voor je zou direct vervijfvoudigen
Oud 3 april 2004, 12:23   #34
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
... een werkloze zonder mandaat zoals Deschoemaker geen tijd heeft om te antwoorden daar heb ik mijn bedenkingen bij.
Maar het is toch geen misse ? En bovendien heeft ze een kindje om voor te zorgen
Ik denk dat dat kindje ondertussen de 12 al gepasseerd is.
Trouwens als ze voor haar kind moet zorgen, waarom is ze dan constant aanwezig op extreem- linkse of islamitische betogingen, daar kan ze wel tijd voor vrijmaken.
athena is offline  
Oud 3 april 2004, 12:32   #35
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik denk dat dat kindje ondertussen de 12 al gepasseerd is.
Trouwens als ze voor haar kind moet zorgen, waarom is ze dan constant aanwezig op extreem- linkse of islamitische betogingen, daar kan ze wel tijd voor vrijmaken.
Voor zoiets heeft ze toestemming van Allah 8) Voor de rest moet ze thuis aan de haard zitten en kebab maken 8)
Oud 3 april 2004, 12:35   #36
Maarten Malaise
Administrator

Maarten Malaise's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

23 Caroline Gennez
26 Anja Deschoemacker
27 Jean-Marie Dedecker

Toch even zeggen dat Anja Deschoemacjer tot op heden de langste replieken heeft geschreven. Ik dacht op een bepaald moment zelfs dat ze was begonnen aan een boek.

En nog eens even stellen: de politici werd gevraagd om 1 uur per dag op het forum door te brengen. Enkele zijn goed getraind in het typen, andere dan weer niet. Als ik me niet vergis dan is in het bovenstaande rijtje Jean-Marie Dedecker de man met de minste computer ervaring. Dat maakt dat sommige politici, zoals Vandenbroucke, erg veel antwoorden kunnen geven op 1 uur en dat anderen (Jean-Marie Dedecker, Steve Stevaert?, ...) op dat ene uur maar twee of 3 antwoorden neerpoten.

Soit, 't is een kwestie van perceptie, waarschijnlijk?

Maar toch belangrijk dat we niet op een botte cijfermatige manier een evaluatie maken.

Maarten
Maarten Malaise is offline  
Oud 3 april 2004, 12:46   #37
athena
Parlementslid

Standaard

Ik vraag mij trouwens af waar die 20 berichten van Stevaert staan, ben hier al een half uur aan het surfen, nog steeds niet gevonden.
En Maarten u denkt toch werkelijk niet dat al die politici zelf hun vragen beantwoorden, want dat is in mijn ogen zoiets als nog in Sinterklaas geloven.
Volgens mij heeft Stevaert een bende heel ongeïnteresseerde medewerkers en wordt er op het kabinet van Vandenbroucke meer gewerkt.
athena is offline  
Oud 3 april 2004, 12:48   #38
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vraag mij trouwens af waar die 20 berichten van Stevaert staan, ben hier al een half uur aan het surfen, nog steeds niet gevonden.
En Maarten u denkt toch werkelijk niet dat al die politici zelf hun vragen beantwoorden, want dat is in mijn ogen zoiets als nog in Sinterklaas geloven.
Volgens mij heeft Stevaert een bende heel ongeïnteresseerde medewerkers en wordt er op het kabinet van Vandenbroucke meer gewerkt.
http://www.fora.be/search.php?search...Steve+Stevaert

zo vindt u alle antwoord van de heer steve-o
Oud 3 april 2004, 12:49   #39
boer_bavo
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
http://forum.politics.be/search.php?...Steve+Stevaert
Oud 3 april 2004, 12:52   #40
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/search.php?...Steve+Stevaert
papegaai... mijn posts kopieren , foeifoei

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be