![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Jij mag vinden wat je wenst, zolang je niet oproept tot of schuldig maakt aan haat, geweld en onderdrukking. Want hierop staan zware straffen. Verder hoop ik dat je braafjes de wet opvolgt, en niet gaat rebeleren tegen de de gemeentelijke instanties: want dan loop je het risico van je bed gelicht te worden door de politie en mooi opgeborgen te worden.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) Laatst gewijzigd door goodwill : 20 oktober 2008 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() deze thread is er enkel voor sommigen om hun racistische gevoelens weer te kunnen uit.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar zie jij racisme ?
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wel kerel, in mijn regio werkt er bijzonder weinig vreemd volk bij de huisvuilophaling terwijl er zeer veel vreemdelingen in het district wonen. Idem voor ons containerpark. Idem voor de werknemers in het naburige industrieterrein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Ze halen het geld waar het is, en vooral waar het het gemakkelijkste is.
Onze riante sociale voorziening zijn de gemakkelijkste oplossing. Ook voor de autochtone marginalen trouwens. Het systeem kan echter alleen maar blijven werken zolang er nog een meerderheid hardwerkende sukkels - zoals ondergetekende - kan gevonden worden om de hele boel te financieren. De oplossing is nochtans heel simpel: het Amerikaanse systeem. Hiet mogelijk de illegalen niet werken maar krijgen ze wel een uitkering en andere voordelen. In de USA is het andersom: daar krijgen ze geen enkel sociaal voordeel maar kunnen ze eventueel wel werken. De 'luie' immigranten gaan dan ook niet naar de USA. Die komen wel naar hier. De dop in ons land zal onmogelijk nog 10 jaar kunnen doorgaan zoals het nu is. Neem Brussel met zijn ongelooflijk hoge werkloosheid. Weten jullie wel dat er in de horica alleen al duizenden arbeidsplaatsen voor laaggeschoolden al jarenlang niet ingevuld raken? Maar ja, daar moet je werken, ook 's avonds, dus dat kan niet. Of wat met de fruitpluk in Zuid-Limburg? Voorbeelden genoeg. Wat de illegalen en ook de genaturaliseerde Moslimgemeenschap op dit vlak onderscheidt van de rest, is hun ongegeneerde zelfbediening in het sociale zekerheidswarenhuis. Ik zou zelf nooit durven gaan doppen of naar het OCMW gaan. Ik ben zo niet opgevoed. Maar deze mensen zullen in hun kringen niet als totale losers worden bestempeld als ze van het OCMW leven, omdat dit een ingeburgerde praktiijk is in hun kringen. Uiteindelijk is er maar één oplossing mogelijk, en dat is die hele sociale zekerheid ontvetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Moslims worden door jou ongegeneerd als profiteurs neergezet. Ongelovelijk Dit is racistisch. ben je zeker dat je goed opgevoed bent ? Ik heb sterk mijn twijfels, als ik zie wat je hier allemaal verkondigt. Mooi ![]()
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) Laatst gewijzigd door goodwill : 23 oktober 2008 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() Ik weet niet wat er racistisch zou zijn aan de vaststelling dat de Moslimgemeenschap een pragmatischer werkethiek heeft dan de autochtone gemeenschap?
Ze zijn trouwens met minder tevreden, want ze hebben minder kosten omdat ze met minder luxe tevreden zijn en vaak met verschillende gezinnen of verschillende generaties samen wonen in één huis. Als je geen huisvestingskosten hebt en alleen maar naar de Aldi gaat, kom je al ver met een of meerdere vervangingsinkomens. Als ik een racistische opmerking wil maken, dan is dat wel tegen de domme blanken - waaronder ondergetekende - die zo'n riante sociale zekerheid hebben die vraagt misbruikt te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
huisvuilophaling zou voor veel mensen een hele stap VOORUIT zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
nee, beste, je geeft enkel je bevooroordeelde visie weer, zoals vaak.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Kom kom links ventje, niet eens meer de moeite nemen om me met propere zinnen toe te schrijven? En zoals gewoonlijk heeft u weer maar eens geen bewijzen... |
|
![]() |
![]() |