![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben uw leugens beu en hiervoor worden berispt door de moderators omdat ik de waarheid zeg dat u leugens vertelt laat mij niet koud. Discriminatie noem ik het - ik zal niet nalaten mijn conclusies te nemen. Laag bij de grond om leugens te verkondigen en dan iemand banpunten te geven omwille dat deze persoon niet akkoord gaat met de door u verkondigde leugens over haar. ps ik geef geen enkele scheldpartij integendeel - ik zeg de waarheid en de realiteit en helaas die kwetst meestal en komt hard aan maar gedraag je en recht je schouders en aanvaard het pad dat je hebt gekozen. ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 23 oktober 2008 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |