![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() het was een groot succes en duurde tot laat in de nacht
Joris Van Hauthem zijn toespraak was zeer onderbouwd en goed van de "actieve" linkse in Dilbeek was geen spoor te bekennen |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
#26 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laat ons hopen dat wij beide samen alle spuiters kunnen overtuigen 'niet meer te zondigen'. |
||
![]() |
![]() |
#27 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel , hier sluit ik mij dan ook bij aan ! Tegen wilde grafitti !
Grafitti als kunst moet kunnen, maar niet in het wilde weg "onleesbare" slogans, namen of antipolitiek !
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Normaal, als je een gendarm te paard ziet is't ook altijd 't paard dat het denkwerk moet doen: het heeft de grootste kop ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ondertussen is wel duidelijk dat ik géén bedrog pleegde ![]() pc wel, en dat is meer dan je van anderen kan zeggen.. razernij ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
De reden is duidelijk, omdat ik dan tot mijn spijt vaststel dat medestanders door grafitti de omgeving helpen verloederen. Moet men daar nu zo lang over zagen? |
||
![]() |
![]() |
#34 |
Burgemeester
|
![]() Beste Jean,
Als arr. voorzitter van de Vlaams Blok Jongeren Brussel-Halle-Vilvoorde wil ik de de afdeling Dilbeek zeker en vast proficiat wensen met de werking die ze de laatste maanden hebben opgestart. Het VBJ-café van de Vlaams Blok Jongeren Brussel-Halle-Vilvoorde te Sint-Martens-Bodegem was een succes. Dit succes is mede te danken aan de grote actieve VBJ-werking te Dilbeek! Zo vond er de laatste maand een vergadering plaats, een succesvolle schoolpoortactie - met 10 nieuwe leden als gevolg -, een actie aan het gemeentehuis en nu het VBJ-café. Proficiat! Met vriendelijke groeten, Jörgen Noens voorzitter VBJ arr. Brussel-Halle-Vilvoorde |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() ![]() ![]() Die "Vrij Vlaanderen", is dat een VB actie tegen de denataliteit ? ![]() ![]()
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#40 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
dixit geert cool dus moet het vlaams blok, door de andere beschouwd als een niet-traditionele partij, zichzelf aan de schoolpoort voor stellen |
||
![]() |